ik heb nog 12 minutenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef zovty het volgende:
Als een gek met pen en papier aan de slag!
Hier kan wel een slotje op.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Slim om dan tijd te gebruiken om op FOK! te gaan.
het had toch al geen zin meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik haal nooit onvoldoendesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Biels het volgende:
Ik hoop dat je een onvoldoende + BAS krijgt, luie faler.
Bas?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Biels het volgende:
Ik hoop dat je een onvoldoende + BAS krijgt, luie faler.
Ben?quote:
Ja. Ik ben er stiekem wel blij mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef Biels het volgende:
En je groepsgenoten kunnen het wel maken omdat zij wel snel internet hebben?
We moeten wiki's makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waarom heb jij internet nodig voor samenvattingen?
Word en je boek, dat moet genoeg zijn.
Hoe kunnen zij dat nou wel hebben en jij nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er stiekem wel blij mee.
Site waar ik het op moet maken is niet veel sneller hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Hetiszover het volgende:
en dan ga je op het bandbreedte slurpende FOK! zitten?
Vroeg ik me ook al af hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe kunnen zij dat nou wel hebben en jij niet.
Een andere computer proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af hoor
Ken je the secret, ik hoopte de hele dag op traag internet
maar nu even niet blijkbaar, wel dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui, maar ik win van m'n luiheid als het nodig is.
Nee, dit is een site van school en die is traag als er veel mensen op zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Als FOK! werkt, dan werken andere websites ongeveer 100x zo snel, dus je mag niet klagen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik ben een BEETJE lui en ik win van m'n luiheid als het nodig is.quote:
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, nog iemand die straks gaat zitten klagen dat het hoger onderwijs zo moeilijk is.
En net had je het nog over dat internet traag wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een BEETJE lui en ik win van m'n luiheid als het nodig is.
Alle computers waren bezet.
Ik had het op papier of in word willen maken, maar het moest op de schoolsite staan.
Groepsgenoten maakten daarom de rest.
Hoezo lui?
Ja ik dacht dat het aan het internet lag, wat eigenlijk ook zou kunnen, want hotmail ging ook heel traag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
En net had je het nog over dat internet traag was
Teken je toch gewoon een paint?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het internet hier is te traag en ik moet zometeen een paar samenvattingen inleveren, hoe?
Waar normaal fok! eigenlijk traag isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het aan het internet lag, wat eigenlijk ook zou kunnen, want hotmail ging ook heel traag.
FOK niet. Schoolsite wel.
Je snapt het niet he. Ik moest mijn samenvattingen op de schoolsite zetten.quote:
Jij snapt mij niet hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je snapt het niet he. Ik moest mijn samenvattingen op de schoolsite zetten.
Hij wilt dat je een paint maakt om je topic te verbeteren, doe maar niet, want alleen kleuters worden blij van plaatjes.quote:
Soms word ik ook blij van plaatjes, ben ik nu deels kleuter?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij wilt dat je een paint maakt om je topic te verbeteren, doe maar niet, want alleen kleuters worden blij van plaatjes.
Ligt eraan wat voor plaatjes. Als het lelijke paints zijn, dan wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms word ik ook blij van plaatjes, ben ik nu deels kleuter?
Ja, maar misschien zou ik geen lelijke paint maken, dus waarom zei je "doe maar niet"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor plaatjes. Als het lelijke paints zijn, dan wel.
Probeer het dan maar eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zou ik geen lelijke paint maken, dus waarom zei je "doe maar niet"
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
flikker op naar dat andere internet is traag topic ofzo ts!
Traag internet topic!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |