ik heb nog 12 minutenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef zovty het volgende:
Als een gek met pen en papier aan de slag!
Hier kan wel een slotje op.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Slim om dan tijd te gebruiken om op FOK! te gaan.
het had toch al geen zin meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Slim om dan tijd te gebruiken om op FOK! te gaan.
Ik haal nooit onvoldoendesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Biels het volgende:
Ik hoop dat je een onvoldoende + BAS krijgt, luie faler.
Bas?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Biels het volgende:
Ik hoop dat je een onvoldoende + BAS krijgt, luie faler.
Ben?quote:
Ja. Ik ben er stiekem wel blij mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef Biels het volgende:
En je groepsgenoten kunnen het wel maken omdat zij wel snel internet hebben?
We moeten wiki's makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waarom heb jij internet nodig voor samenvattingen?
Word en je boek, dat moet genoeg zijn.
Hoe kunnen zij dat nou wel hebben en jij nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er stiekem wel blij mee.
Site waar ik het op moet maken is niet veel sneller hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Hetiszover het volgende:
en dan ga je op het bandbreedte slurpende FOK! zitten?
Vroeg ik me ook al af hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe kunnen zij dat nou wel hebben en jij niet.
Een andere computer proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af hoor
Ken je the secret, ik hoopte de hele dag op traag internet
maar nu even niet blijkbaar, wel dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui, maar ik win van m'n luiheid als het nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |