SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Tazar_Yoot op 03-10-2009 22:27:44 ]
sowietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef Arn0 het volgende:
Zou trouwens misschien handiger zijn moest de lijst in een spoiler gekopieerd worden, anders moet je zolang scrollen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Frederick_Blah het volgende:
Maat van me heeft een invite gekocht via eBay, dus hopelijk ben ik dan ook spoedig van eentje voorzien
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Frederick_Blah het volgende:
Maat van me heeft een invite gekocht via eBay, dus hopelijk ben ik dan ook spoedig van eentje voorzien
8 nominaties om precies te zijn. Maar het idee dat je een nominatie (nog niet eens een invite!!) koopt op ebay is een beetje..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:22 schreef Frederick_Blah het volgende:
Niet?
Ik heb geen idee, hij krijgt dan toch ook weer 5 invites?
Groningen ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Even iets heel anders.....
Dat Google streetview. Is daar een soort roadmap voor. Welke plaatsen ze nog gaan doen en welke gedaan zijn.
Vind het wel grappig, maar volgens mij zijn alleen Rotterdam en Amsterdam gedaan, toch?
Den Haag is ook geweest:quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Even iets heel anders.....
Dat Google streetview. Is daar een soort roadmap voor. Welke plaatsen ze nog gaan doen en welke gedaan zijn.
Vind het wel grappig, maar volgens mij zijn alleen Rotterdam en Amsterdam gedaan, toch?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Den Haag is ook geweest:
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/32633?rss=true
Jammer...quote:Het plaatsen van de foto’s van Den Haag laat nog wel enkele maanden op zich wachten, zo laat het bedrijf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |