zoeken op invite... maar omdat ik jou heb uitgenodigd, kan jij weer neit uitnodigenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Waar kan je zien of je invites kunt weggeven?
Dat zei ik voor als iemand een invite kon sturen zodat ie m'n email wist, maar had er nog geen reactie op gehadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef jakkop het volgende:
Oh, dat dacht ik, naar aanleiding van deze quote:
[..]
quote:Vroege versie Chrome OS lekt uit
Door: Xander Hoose
Google heeft per ongeluk een vroege build van zijn Chrome OS-besturingssysteem uit laten lekken. De build was te vinden op de ftp-server van Google, waar normaliter de developerversies van de Chrome-browser te vinden zijn.
Hoewel Google meteen na de ontdekking de betreffende map verwijderde was het leed al geschied. Na installatie van de Chrome OS-bestanden is een soort aangepaste versie van de Google Chrome-browser te zien. Er zijn een aantal verschillen; zo is het logo anders en zijn er een klok-, batterij- en netwerkstatusindicator te zien. Wie op het logo klikt zal vermoedelijk straks doorverwezen worden naar de andere Google-applicaties. De eerste laptops met Chrome OS komen dit jaar nog op de markt.
Een namaak Chrome OS (van Linux) is zo'n 500 MB, misschien is het echte OS ook zoiets, geen idee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Incolumis het volgende:
vraag me af hoe groot zo'n file is, paar honderd MB?
denk persoonlijk dat het heel licht gaat worden, moet ook wel als je heel snel wilt opstarten e.d.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Een namaak Chrome OS (van Linux) is zo'n 500 MB, misschien is het echte OS ook zoiets, geen idee.
Idd, en als het meteen verwijderd is door Google, zal het downloaden ervan niet lang hebben geduurd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk persoonlijk dat het heel licht gaat worden, moet ook wel als je heel snel wilt opstarten e.d.
quote:
Danny, waar kan je zien of je iemand kan uitnodigen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt een pm met een link van me. daarmee zou je direct binnen moeten kunnen komen
Thanks voor de PM, de URL doet het niet helemaal denk ik. Ik kom uit bij een fobidden 403 error pagina.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt een pm met een link van me. daarmee zou je direct binnen moeten kunnen komen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:42 schreef Chahid het volgende:
[..]
Thanks voor de PM, de URL doet het niet helemaal denk ik. Ik kom uit bij een fobidden 403 error pagina.
Groeten!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |