Nee het kwam vanzelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
dat is niet leuk nee
maar je hebt het zelf zover laten komen.
Ja ik hoop er stiekem opquote:
Ja daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Biermeisje het volgende:
Dat is klote man...
Ik heb dan ook even klacht op hetzelfde gebied: Mannen die niet bellen terwijl ze het beloven,.
Lijkt me sterk als hij verliefd is op een meisje.quote:
Ach ja, sukkels en begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij verliefd is op een meisje.
wehehe als je dat laat staan kunnen we wel raden wat er stond toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij verliefd is op een meisje.
Tina is voor meisjes. Ik schrijf naar Oom Donald.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:29 schreef afcajos het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben al weken verliefd op Prescilla. Helaas heeft ze al verkering met kamper**piet. Ik ben radeloos en weet niet wat te doen.
Groetjes,
Een verliefd bijtje.
Waarom moest het überhaupt weg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
wehehe als je dat laat staan kunnen we wel raden wat er stond toch?
Ik lach altijd om mijn eigen grappenquote:
En dan wil ze me niet omdat ze denkt dat ik vrijwillige homoseks heb met hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef Jeej het volgende:
Voer het vriendje dronken waarna je gaysex met hem hebt. Maak dan foto's van dat hij jou neemt en geef die foto's dan aan haar. Wedden dat ze het meteen uitmaakt met haar vriendje.
Detailsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan wil ze me niet omdat ze denkt dat ik vrijwillige homoseks heb met hem
Dat dus, de TS-is .... reacties willen we vanaf hier, dus die worden verwijderd en genote.quote:
TS is coolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus, de TS-is .... reacties willen we vanaf hier, dus die worden verwijderd en genote.
En nog zie ik haar voor mequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Verliefdheid is zwakte. Gewoon veel drinken.
O jij zal het toch niet zijn hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef CherryBom het volgende:
Terechte klacht TS. En hij weet van niks, hij maakt gewoon een gezellig praatje, onschuldige flirt hier en daar. Ondertussen kan ik nergens anders aan denken dan zijn blauwe ogenen faal ik in mijn studie omdat ik m'n hoofd er niet bij kan houden
Verliefd zijn is echt
![]()
Jaja ik weet het lief dagboek..
Afleidingstips?
Wacht maar tot het moment van falen komtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef Trafasi het volgende:
ik ben verliefd en vind het geweldigalles is mooi leuk lief en lekker haha
Oeh ik kom op FOK!frontpagequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:45 schreef morningstorm het volgende:
Vertel het haar, en het ergste is dat ze je keihard uitlacht, het op twitter post, jij zelfmoord pleegt uit schaamte en dat weer op de voorpagina van Fok! terechtkomt, ik noem maar een voorbeeldje eh..
op wat voor manier praat ze dan over haar vriendje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O jij zal het toch niet zijn hehaha
echt erg, volgens mij heeft ze het niet door en elke keer als ze over haar vriendje praat (bijna nooit gelukkig) sterf ik een beetje aan de binnenkant
Nee, eerst moet het vriendje opgeruimd wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef CherryBom het volgende:
Niet oplossen door veel te drinken trouwens, leidt alleen maar tot dronken confessies midden in de nacht op voicemails en dan is het al helemaal niet meer te redden
Dat ze 'm bijna nooit ziet enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef Jeej het volgende:
[..]
op wat voor manier praat ze dan over haar vriendje?
Klinkt als n slechte persoonlijke ervaring cherrybomquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef CherryBom het volgende:
Niet oplossen door veel te drinken trouwens, leidt alleen maar tot dronken confessies midden in de nacht op voicemails en dan is het al helemaal niet meer te redden
En ze noemt je nog ook wel eens bij zijn naam? Ze wilt je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ze 'm bijna nooit ziet enzoMaar nooit echt iets positiefs of negatiefs helaas.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef pump_kin het volgende:
[..]
Klinkt als n slechte persoonlijke ervaring cherrybom
Ja dat hoop ik ook, dat ze me wil. Maar dat laat m'n gebrek aan zelfvertrouwen weer niet toequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En ze noemt je nog ook wel eens bij zijn naam? Ze wilt je.
Join my little clubquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:52 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ja, ik faal echt hard als ik eenmaal verliefd ben
“Love is a serious mental disease.”quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Verliefdheid is zwakte. Gewoon veel drinken.
lol was ik het maar wel, dan wist ik gelijk dat het wederzijds wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O jij zal het toch niet zijn hehaha
echt erg, volgens mij heeft ze het niet door en elke keer als ze over haar vriendje praat (bijna nooit gelukkig) sterf ik een beetje aan de binnenkant
Ja lekker de slijmbal uithangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:50 schreef pump_kin het volgende:
nooit zien is een klacht, grijp je kans en zeg dat jij haar nooit alleen zou laten
Wrom niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:53 schreef CherryBom het volgende:
[..]
lol was ik het maar wel, dan wist ik gelijk dat het wederzijds was![]()
Maar dat is helaas niet mogelijk
Haha. Dat kan ik nietquote:
quote:
Ja ik heb blauwe ogenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:57 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk geen vriend heb waar ik over praat als hij in de buurt is
+ heb je blauwe ogen dan?![]()
Zou wel m'n grootste fail tot nu toe zijn, als hij dit ook nog eens zou lezen![]()
Maar inderdaad, het alleen maar hebben over dat ze hem niet ziet is niet persé heel negatief. Als ze nou alleen maar zou vertellen hoe geweldig hij was.. maar dat is niet het geval...
Complimenten moet je dan ook verdienen en niet alleen omdat ze toevallig een leuk smoeltje heeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Dat kan ik nietIk ben niet iemand die complimenten geeft enzo
En als het dan uit zou gaan, ga je haar dan verkering vragen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik heb blauwe ogenEn ik vrees haar toch niet te krijgen omdat ze al met een ander heeft maar op het moment dat dat kapot gaat sla ik toe
![]()
Of zal ik 't opbiechten?
Eens. Maar ik geef ze nooit omdat ze altijd zo slijmerig klinkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:59 schreef Jeej het volgende:
[..]
Complimenten moet je dan ook verdienen en niet alleen omdat ze toevallig een leuk smoeltje heeft
Bal gehaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En als het dan uit zou gaan, ga je haar dan verkering vragen?
wel filmpje maken he
Frikandelquote:
Eerlijk: beter niet opbiechten zolang ze nog een vriend heeft. Want hoe groot is de kans dat ze zegt: ik vind jou ook leuk en verlaat mijn vriend dus ook gelijk...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik heb blauwe ogenEn ik vrees haar toch niet te krijgen omdat ze al met een ander heeft maar op het moment dat dat kapot gaat sla ik toe
![]()
Of zal ik 't opbiechten?
Daar moet je juist mee oppassen. Anders word je zo'n jongen waarmee ze over problemen praat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:04 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Eerlijk: beter niet opbiechten zolang ze nog een vriend heeft. Want hoe groot is de kans dat ze zegt: ik vind jou ook leuk en verlaat mijn vriend dus ook gelijk...
Wat je wel kan doen is veel met haar omgaan (ze ziet dr vriend niet vaak, jou wel, dat idee), weet niet of jullie echt vrienden zijn ofzo, maar gewoon veel gezellige dingen doen dat soort...
Al is het wel verdorven om een relatie te verpesten
Brood met haring @ Leidens ontzet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eigenlijk altijd met haar omquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:04 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Eerlijk: beter niet opbiechten zolang ze nog een vriend heeft. Want hoe groot is de kans dat ze zegt: ik vind jou ook leuk en verlaat mijn vriend dus ook gelijk...
Wat je wel kan doen is veel met haar omgaan (ze ziet dr vriend niet vaak, jou wel, dat idee), weet niet of jullie echt vrienden zijn ofzo, maar gewoon veel gezellige dingen doen dat soort...
Al is het wel verdorven om een relatie te verpesten
Idd. Wel de lasten maar niet de lusten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Daar moet je juist mee oppassen. Anders word je zo'n jongen waarmee ze over problemen praat.
Dat wil je ook niet op dat moment.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:05 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Brood met haring @ Leidens ontzet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga zo keihard zuipen morgen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Oh ja die friends-zone-fobiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Daar moet je juist mee oppassen. Anders word je zo'n jongen waarmee ze over problemen praat.
Dat wil je ook niet op dat moment.
Hehe, dat sowieso!quote:
Ja maar dat komt wel goed. Heb genoeg geld apart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:17 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Hehe, dat sowieso!![]()
Vooral leuk om door die straatjes te banjeren, al die tegemoet zien, om vervolgens met een heel groepje aan de zuip te gaan, en om niet te vergeten..kermis! Wat moet dat trouwens geweldig zijn als student!![]()
Nadeel is wel dat het bier duur is, kan ik 3x zoveel geld pinnen dan de gebruikelijke stapavond.
Naja het kan wel. Maar dan moet je niet te close worden dat ze over relatieproblemen gaat beginnen. Want dan zit je er al te dicht op en maak je het jezelf alleen maar lastiger.quote:
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar je (hij, TS) kan wel meer met dr omgaan en zodra ze over relatieproblemen gaat praten een lege blik produceren zodat ze weet dat hij daar niet de persoon voor is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Naja het kan wel. Maar dan moet je niet te close worden dat ze over relatieproblemen gaat beginnen. Want dan zit je er al te dicht op en maak je het jezelf alleen maar lastiger.
Ja heb ongeveer die ervaring gehad
Klinkt in theorie makkelijk maar in de praktijk,.,,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:37 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar je (hij, TS) kan wel meer met dr omgaan en zodra ze over relatieproblemen gaat praten een lege blik produceren zodat ze weet dat hij daar niet de persoon voor is.
Nou ik heb meerdere mannen in de friends-zone proberen te schoppen die zich er op deze manier toch uit wisten te houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Klinkt in theorie makkelijk maar in de praktijk,.,,
Concurrentie..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:37 schreef Heremeteit het volgende:
Onzeker fragiel mannetjeZo te zien doe je het in je broek omdat ze toevallig al iemand heeft. Echter, nu heb jij haar even nodig. En als dat niet samen gaat moet die ander maar plaatsmaken. Je moet sinmpelweg handelen alsof concurrentie niet bestaat.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:42 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Nou ik heb meerdere mannen in de friends-zone proberen te schoppen die zich er op deze manier toch uit wisten te houden.
Maar goed misschien komt het omdat ik naief ben toch?
Daar ontkom je in leiden niet aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:46 schreef Fragile. het volgende:
[..]
''kijk jij hand in hand met je huidige vriendin in de stad weleens naar andere jongens/meisjes, inclusief daar de bijhorende opgewonden gedachtes te krijgen?''.
Dan neem je je vriendin toch niet mee hoop ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:53 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Dan neem je je vriendin toch niet mee hoop ik?Ik doelde erop dat ze in leiden met regelmaat een paar blikjes lekkere wijven open trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de gemeente uit om de binnenstad wat gezelliger te maken ofzo
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Jij bedoeld die scharrels die wanhopig op zoek zijn naar iemand, en daar speciaal naar het centrum voor komen om vervolgens opgehitst te worden door mede-Fok!kers en zulks plus al het vertier dat erbij komt kijken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat ze in leiden met regelmaat een paar blikjes lekkere wijven open trekken.
Van de gemeente uit om de binnenstad wat gezelliger te maken ofzo
Ik kan datquote:
Jaja, daar hebben we hem!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:37 schreef Heremeteit het volgende:
Onzeker fragiel mannetjeZo te zien doe je het in je broek omdat ze toevallig al iemand heeft. Echter, nu heb jij haar even nodig. En als dat niet samen gaat moet die ander maar plaatsmaken. Je moet sinmpelweg handelen alsof concurrentie niet bestaat.
Kheb tegen d'r gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben in haar vriendjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:37 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar je (hij, TS) kan wel meer met dr omgaan en zodra ze over relatieproblemen gaat praten een lege blik produceren zodat ze weet dat hij daar niet de persoon voor is.
Moet je wel het goede telefoon nr achter latenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Biermeisje het volgende:
Dat is klote man...
Ik heb dan ook even klacht op hetzelfde gebied: Mannen die niet bellen terwijl ze het beloven,.
Hopelijk gaat het over jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
Idd een goede klacht. Ik ken het gevoel, wat een kut situatie dan. Maar zelfs als het kapot gaat, en er dan bent,wordt je of de goede vriend of de rebound, of je moet gewoon heel lang wachten. Ach het gaat wel weer over.
[..]
Moet je wel het goede telefoon nr achter laten
Ik bel altijd terug, het is tenslotte mijn werk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Biermeisje het volgende:
Dat is klote man...
Het uit laten gaan zou in principe al genoeg zijn hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef L2S het volgende:
Je kan denk het beste haar vriendje koud maken
Ik heb even geen zin om door 100 reacties heen te lezen omdat ik een lamme hond ben, maar zijn jullie ook nog bevriend of is het van jou kant meer verliefdheid of afstand. Dat maakt het alleen maar erger en je vriendschap vrij onmogelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:06 schreef bijdehand het volgende:
Hopelijk gaat het over jaEn het gevoel is wel leuk, verliefd zijn, maar het gevoel als je weet dat het niet kan worden...
Ja we zijn vrienden. Zitten tijdens de lessen ook naast elkaar enzo (niet middelbare school hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om door 100 reacties heen te lezen omdat ik een lamme hond ben, maar zijn jullie ook nog bevriend of is het van jou kant meer verliefdheid of afstand. Dat maakt het alleen maar erger en je vriendschap vrij onmogelijk.
gooi ghb in haar drankje en ga los.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja we zijn vrienden. Zitten tijdens de lessen ook naast elkaar enzo (niet middelbare school hoor) En we lopen soms hand in hand naar het station en ze geeft me knuffels
Friend-zone
Hmmm diepgeworteld dus. Verteld ze ook nog hoe leuk ze haar vriendje vindt? Dan zit er niet veel anders op dan of snel op een ander vallen (wat je niet kan dwingen) of elkaar heel wat minder gaan zien tot het over is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef bijdehand het volgende:
Ja we zijn vrienden. Zitten tijdens de lessen ook naast elkaar enzo (niet middelbare school hoor) En we lopen soms hand in hand naar het station en ze geeft me knuffels
Friend-zone
Nooit verliefd geweest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gooi ghb in haar drankje en ga los.
Binnenkort maar eens heel subtiel vragen en anders idd zeggen dat we elkaar ff wat minder moeten zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmmm diepgeworteld dus. Verteld ze ook nog hoe leuk ze haar vriendje vindt? Dan zit er niet veel anders op dan of snel op een ander vallen (wat je niet kan dwingen) of elkaar heel wat minder gaan zien tot het over is :S. Sterkte man
sssstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wacht maar tot het moment van falen komt
Doodsteken met een ijspegel en hem dan tot milkshake verwerken in de blender en opdrinken om geen bewijsmateriaal achter te laten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef L2S het volgende:
Je kan denk het beste haar vriendje koud maken
Hoe vraag je subtiel of iemand zijn vriend voor jou wilt dumpen omdat jij verliefd bent op haar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef bijdehand het volgende:
Binnenkort maar eens heel subtiel vragen en anders idd zeggen dat we elkaar ff wat minder moeten zien
Nee, ik bedoelde meer subtiel zeggen wat ik voor haar voelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoe vraag je subtiel of iemand zijn vriend voor jou wilt dumpen omdat jij verliefd bent op haar?
En na de vraag oh hahahaha grapje zeggen is geen goed antwoord....
Uit ervaring kan ik je vertellen: Daar voel je niets van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Klacht: ik ben verliefd en ze heeft een vriendje
Dude, als jij verliefd bent is het enige dat je wil neuken?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen: Daar voel je niets van.
Nee, samenzijn met het lijdend voorwerp van je liefde, ect ect.. Ik was ooit verliefd op een meisje, en die had 'n vriend.. Dus altijd als ze naar haar vriend ging met de trein, spraken we eerst af op het station hier (haar overstap..)... Dan als ik dr weer genoeg van had zette ik dr op de trein naar haar vriend..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dude, als jij verliefd bent is het enige dat je wil neuken?!
Ik moet zeggen dat Jos ook best wel grappig isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lach altijd om mijn eigen grappen
Ja maar ik wil haar voor mezelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Nee, samenzijn met het lijdend voorwerp van je liefde, ect ect.. Ik was ooit verliefd op een meisje, en die had 'n vriend.. Dus altijd als ze naar haar vriend ging met de trein, spraken we eerst af op het station hier (haar overstap..)... Dan als ik dr weer genoeg van had zette ik dr op de trein naar haar vriend..
Werkte perfect.. Hij had altijd gezeik aan zn hoofd van haar, en ik niet..
Haha jij bent origineel.quote:
Vriendschap wordt hoe dan ook moeilijk als je eenmaal de beslissing hebt genomen dat je meer wilt, dus idd wel een goed ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Daar moet je je overheen zetten.... Het helpt om op dr slechte kanten te focussen..
Haar slechte kant is dat ze 'n vriendje heeft, en op zo'n lul wil ik me niet focussenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Daar moet je je overheen zetten.... Het helpt om op dr slechte kanten te focussen..
Uiteraard, het is tenslotte de bedoeling dat zij zich daarop focustquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haar slechte kant is dat ze 'n vriendje heeft, en op zo'n lul wil ik me niet focussen
Nee, het is de bedoeling dat ze zich op mij gaat focussen en niet op hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Uiteraard, het is tenslotte de bedoeling dat zij zich daarop focust.
Ja, of lelijk. Daar heb ik altijd last van iigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:17 schreef sjaak_trekbek het volgende:
bij mij zeggen ze altijd na een paar weken dat ze met toch meer als vriend zien
ik ben te lief
Nog steeds die fitnessman?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef CherryBom het volgende:
Terechte klacht TS. En hij weet van niks, hij maakt gewoon een gezellig praatje, onschuldige flirt hier en daar. Ondertussen kan ik nergens anders aan denken dan zijn blauwe ogenen faal ik in mijn studie omdat ik m'n hoofd er niet bij kan houden
Verliefd zijn is echt
![]()
Jaja ik weet het lief dagboek..
Afleidingstips?
Ik wilde net gaan kijken of hij er al stond, verbaasde me er al over als niemand dat kankerlied nog gepost had.quote:
Ik dacht meteen aan dat kutjong toen ik de TT zag hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan kijken of hij er al stond, verbaasde me er al over als niemand dat kankerlied nog gepost had.
Ik ken 'm niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan dat kutjong toen ik de TT zag haha
omg hou op...kheb precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Biermeisje het volgende:
Dat is klote man...
Je moet ook niks willen met jongens die je van msn kentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
omg hou op...kheb precies hetzelfde...Dan belooft ie me vanalles..."je bent zooo leuk en zoooooo lekker dit en dat bla bla". Dan ontdekt ie dat ik ook maar een mens ben en dus niet alleen maar GOEDE KARAKTEREIGENSCHAPPEN heb en haakt ie af
Heb gewoon medelijden met de meiden die ie nu aant playen is...
Ik heb nog nooit zo'n kortzichtige eikel meegemaakt, en de liefde is gewoon helemaal over nu
waar zeg ik dat ik hem alleen van msn ken ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je moet ook niks willen met jongens die je van msn kent
Klopt. Maar als je nog verliefd bent én weet dat het niets wordt, dan is het fijne gevoel wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef viagraap het volgende:
Verliefd zijn is geweldigOk, de soms bijkomende problemen als waar TS het over heeft kunnen vervelend zijn. Maar het verliefd zijn zelf is heerlijk
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lach altijd om mijn eigen grappen
Maar je weet toch nog niet of het niks wordt? Voor zover ik uit het topic begrepen heb danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je nog verliefd bent én weet dat het niets wordt, dan is het fijne gevoel weg
Ze heeft een vriendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:05 schreef viagraap het volgende:
[..]
Maar je weet toch nog niet of het niks wordt? Voor zover ik uit het topic begrepen heb dan
Tenzij die vriend ook een vriend van jou is hoeft dat geen obstakel te zijn toch?quote:
Daar kan je verandering in brengenquote:
alles kan kapotquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:57 schreef viagraap het volgende:
[..]
Tenzij die vriend ook een vriend van jou is hoeft dat geen obstakel te zijn toch?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar kan je verandering in brengen
Ik ken 'm niet eens, heeft een kampernaam en is een lul (althans, vind ikquote:
WTFquote:
Wat afwachten? Move in, sukkel.. Als hij echt een lul is dan gaat ze dat snel genoeg inzien, en mocht jij eigenlijk de lul zijn zal je dat ook vast onzachtzinnig duidelijk gemaakt gaan worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ken 'm niet eens, heeft een kampernaam en is een lul (althans, vind ik). Ik weet niet hoe ik er verandering in kan brengen helaas, moet geduldig afwachten en dan is het wss al te laat
Ja stom he. Ik weet niet zij het een lul vindt maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat afwachten? Move in, sukkel.. Als hij echt een lul is dan gaat ze dat snel genoeg inzien, en mocht jij eigenlijk de lul zijn zal je dat ook vast onzachtzinnig duidelijk gemaakt gaan worden.
Maar echt, het niet eens PROBEREN omdat ze een vriend heeft, die jij ook nog eens niet kent, en een lul is en OOK nog eens een KAMPERNAAM draagt.. Dat is gewoon ziek. Denk je dat 't echte liefde is ofzo?
Je bent zo lekker... zo knap... zo leukkkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik hem alleen van msn ken ?
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:56 schreef Sinceria het volgende:
Wat schattig, ik wil weten hoe dit afloopt.
Een aandachtsgeile kutslet is ze niet, en dat zeg ik niet omdat ik dat hoop.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:37 schreef bitterzak het volgende:
Ik zou het trouwens zeer slecht vinden als mijn vriendin hand in hand met een kerel van school zou lopen, elke dag naast hem willen zitten en hem knuffels geven...
Dan zou er in onze relatie iets fout moeten zitten...
Dus of het gaat inderdaad niet zo goed tussen haar en haar vriend, of ze is gewoon een aandachtsgeile kutslet.
Choose wisely, en handel daarnaar.
Het klopt wel hequote:
Met succes?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:
quote:
Hij is een fokheld. Net als jij die hier een topic maakt inplaats van het haar te vertellenquote:
Dan moet je gaan daten he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou ook wel weer verliefd willen zijn.
Ja dat is lullig..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Snowcold het volgende:
Lijkt me meer een R&P topic.
Achja, ben ook nog steeds verliefd op mijn ex. Hoewel dat wel dieper zit als alleen een 'crush'.
Komt toch niks meer van, dus wat mij betreft mag het wel overgaan.
Nee in het weekend is de uni meestal dicht. Zie haar woensdag pas weer. Woensdag!quote:
Ik beschouw mezelf niet als een fokheld maar bedanktquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hij is een fokheld. Net als jij die hier een topic maakt inplaats van het haar te vertellen
Ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou ook wel weer verliefd willen zijn.
Ze wilt je nietquote:
Volgende keer als jullie hand in hand naar het station lopen eens vragen of ze met al d'r vrienden zo klef is of dat jij zo speciaal bent?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Friend-zone
Wie wil me nietquote:
Ja zal ik toch maar moeten doen he. Als ik dat durfquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Volgende keer als jullie hand in hand naar het station lopen eens vragen of ze met al d'r vrienden zo klef is of dat jij zo speciaal bent?
Ook nog echt he..quote:
Emotiesquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:05 schreef TheBlondy het volgende:
verliefd zijn heb je niks aan nutteloze emotie die je uiteindelijk altijd alleen maar pijn doet
waardeloos zou het uitschakelen als het kon maarja lukt immers niet altijd.quote:
Zie/spreek haar woensdag pas weerquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook nog echt he..
![]()
![]()
OT:
En weet TS al meer?
Ja maar het is fijn (voor dat je je realiseert dat het niet werkt)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:05 schreef TheBlondy het volgende:
verliefd zijn heb je niks aan nutteloze emotie die je uiteindelijk altijd alleen maar pijn doet
Ben je emo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:12 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
waardeloos zou het uitschakelen als het kon maarja lukt immers niet altijd.
being in love is the same as being crazy
quote:
ja dat klopt welquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar het is fijn (voor dat je je realiseert dat het niet werkt)
WTF heeft dat met emo's te makenquote:
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef TheBlondy het volgende:
maar even serieus het klopt toch dat als je echt echt verliefd bent je stomme dingen kan doen die je normaal gesproken niet zou doen!
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef TheBlondy het volgende:
maar even serieus het klopt toch dat als je echt echt verliefd bent je stomme dingen kan doen die je normaal gesproken niet zou doen!
Tot woensdag man!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie/spreek haar woensdag pas weer
idd en waar ben ik mee bezig!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja.Dan denk je naderhand: WTF was ik mee bezig
ligt eraan wat je doetquote:
Jaja, ik zal 't vragenquote:
Zo vaak voor lul gestaan enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:35 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
idd en waar ben ik mee bezig!!!
maarja.. its life and life is fucked up
verandert wel weer, na een tijdje slijt het weer..
hopelijk dan
gewoon doen, als je je leven er niet mee verliest kan je t gewoon proberenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaja, ik zal 't vragenMaar of ik dat woensdag al doe...
En dadelijk een vriendschap verliezen? Wat een kutsituatiequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
gewoon doen, als je je leven er niet mee verliest kan je t gewoon proberen
ja dat is een risico maar uiteindelijk voel je je minder kut als je weet hoe en wat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dadelijk een vriendschap verliezen? Wat een kutsituatie
Maar is een vriendschap verliezen niet erger als geen duidelijkheid hebben?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:44 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
ja dat is een risico maar uiteindelijk voel je je minder kut als je weet hoe en wat!
helaas nee niet erger een echte echte vriendschap kan best tegen een stootje anders was het gewoon niet voorbestemd maar dan kan je dit wel aflsuiten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar is een vriendschap verliezen niet erger als geen duidelijkheid hebben?
Ja je hebt gelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:49 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
helaas nee niet erger een echte echte vriendschap kan best tegen een stootje anders was het gewoon niet voorbestemd maar dan kan je dit wel aflsuiten!
ja sucks bigtime maar klopt welquote:
Dankjequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
ja sucks bigtime maar klopt wel
pff ik ben klaar hier ga weer eens naar huis..
gezellig..
sucses woensdag!! ik lees het wel
Oh ja, het is morgen al! Succes he.quote:
Nah, meer als 24 uur is gewoon overmorgen hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, het is morgen al! Succes he.
Het is een kloon van een KLB user. Die zeggen gewoon: "TS is (insert ongefundeerd makkelijk dom antwoord)"quote:
En ik maar happenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een kloon van een KLB user. Die zeggen gewoon: "TS is (insert ongefundeerd makkelijk dom antwoord)"
kan ook moet alleen dat uitzetknopje nog vinden ziedaar me rpobleemquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar blondje, in je sig staat dat je emoties wel degelijk kunt uitschakelen. Wat is dan het probleem?
Anders maak je daar even een topic over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
kan ook moet alleen dat uitzetknopje nog vinden ziedaar me rpobleem
Ja ziej e het voor jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders maak je daar even een topic over.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef BorusBulldog het volgende:
dan gaat TS toch over op keiharde actie?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef BorusBulldog het volgende:
Is het al woensdag? Want dan gaat TS toch over op keiharde actie?
Kijk eens rechtsonder in beeld, het is dinsdagquote:
Daarom zit je ook op FOK!.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens rechtsonder in beeld, het is dinsdag![]()
Woensdag hoop ik op keiharde actie over te gaanIk ben er niet zo'n held in om dat ook daadwerkelijk te doen
dont be a pussy!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef bijdehand het volgende:
Woensdag hoop ik op keiharde actie over te gaan
Idd. De vooroordelen blijken weer eens te kloppenquote:
Ok, okquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
dont be a pussy!
gewoon doen anders kom ik je persoonlijk een bitch slap geven!!
geen gezeur gewoon doen![]()
life is to short to miss it all!!
ja dan zou ik even reschedulen naar donderdag maar dan niet meer bitchen en het zeggen tegen haarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef bijdehand het volgende:
Ok, okMaar als ik niet tot actie overga is er ook nog een donderdag en een vrijdag he
Donderdag gaan we trouwens ergens eten dus kan ik er dan over beginnen
WRONG, je wilt je etentje toch niet mogelijk verpesten. Zit je daar ongemakkelijk je voedsel naar binnen te stouwen, en al wat er nog wel niet meer kan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, okMaar als ik niet tot actie overga is er ook nog een donderdag en een vrijdag he
Donderdag gaan we trouwens ergens eten dus kan ik er dan over beginnen
erna dan?? als je t op woensdag doet en ze zegt nee gaat t ook geen gezellig diner worden..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
WRONG, je wilt je etentje toch niet mogelijk verpesten. Zit je daar ongemakkelijk je voedsel naar binnen te stouwen, en al wat er nog wel niet meer kan gebeuren.
Niet tijdens het eten!!
Daarom beter woensdag erop duiken. Spaar je geld uit als de muts niet toehaptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:47 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
erna dan?? als je t op woensdag doet en ze zegt nee gaat t ook geen gezellig diner worden..
Moet ik ervoor gaan betalen dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Daarom beter woensdag erop duiken. Spaar je geld uit als de muts niet toehapt
Als ik het op woensdag zeg mag ik ervanuit gaan dat het donderdag ook niet doorgaat. En dat ik iemand anders moet zoeken om altijd naast te zitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:47 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
erna dan?? als je t op woensdag doet en ze zegt nee gaat t ook geen gezellig diner worden..
niet hulenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik het op woensdag zeg mag ik ervanuit gaan dat het donderdag ook niet doorgaat. En dat ik iemand anders moet zoeken om altijd naast te zitten.
Ja maar er is er maar eentje die ik wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:55 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
niet hulen
there are sow many fish in the sea!
maar 1tje die je op dit moment wilquote:
Klopt. Maar dan ga ik toch niet aan andere vissen denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
maar 1tje die je op dit moment wil
waarom niet heeft zij ook geen moeite mee..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan ga ik toch niet aan andere vissen denken
Wel betalen. Je wil haar toch voor je winnen of niet? Kijk als ze nu al duidelijk nee heeft gezegd is het wat anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet ik ervoor gaan betalen dan?Dat doe ik wel op dates enzo, maar ze heeft al een vriendje, dus da's dan toch stom of niet?
Alsof dat een echte stoere visser wat uit maakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan ga ik toch niet aan andere vissen denken
Zij heeft er geen moeite mee, maar ik wel. Helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
waarom niet heeft zij ook geen moeite mee..
wil niet zeggen dat je mindr om haar geeft maar je moet je horizon vergroten
Ok, ik betaal welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel betalen. Je wil haar toch voor je winnen of niet? Kijk als ze nu al duidelijk nee heeft gezegd is het wat anders.
Ik ben niet stoerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Alsof dat een echte stoere visser wat uit maakt.
Die denkt niet, die vangt.
jawel alleen je weet t zelf nog nietquote:
Hoe weet jij het danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:43 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
jawel alleen je weet t zelf nog niet![]()
iedereen is diep van binnen stoerquote:
Dan kan ik m'n verdriet/frustratie afreageren op degene met wie ze me heeft bedrogen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ja of je bent verliefd, je krijgt verkering...
en dan wordt je bedrogen, en dan het gezeik NA die hele verkering..
![]()
![]()
Wie bakt er dan ook hout?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Je hebt een punt, maar het put mij persoonlijk wel zwaar uit:L.
En vooral als meneer nog denkt alles te kunnen gaan verkondigen wat er binnen zo'n relatie is gebeurd.
NOU TAKE THIS ZAKWERK:
JE BAKTE ER GEEN HOUT VAN ALS VRIEND.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Pluis duikt konijnenhuis weer in*
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Je hebt een punt, maar het put mij persoonlijk wel zwaar uit:L.
En vooral als meneer nog denkt alles te kunnen gaan verkondigen wat er binnen zo'n relatie is gebeurd.
NOU TAKE THIS ZAKWERK:
JE BAKTE ER GEEN HOUT VAN ALS VRIEND.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Pluis duikt konijnenhuis weer in*
Als het niets gaat worden met dat meisje van me dan lok ik je wel met een worteltjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Goeie! Bedankt!
*Pluis gaat op konijnenjacht![]()
![]()
*
Dadelijk is blondy 10 jaar ouwer ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef viagraap het volgende:
TS, als die meid niks wordt kun je het volgens mij nog wel met Blondy aanleggen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:02 schreef TheBlondy het volgende:
heyhey blondy is jong 22 pasmaar helaas mijn leven is opt moment nog erger dan goede tijden meestal slechte tijden dus nee ik doe niks met niemand haha
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Brainfish het volgende:
Niet meer verliefd worden dan.![]()
Dan bespaar je alleen maar geld en kun je meer voor jezelf kopen.
Je wil nooit meer een relatie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:09 schreef TheBlondy het volgende:
nee relaties hebben voor mij afgedaan
Kon ik dat maar instellen bij mezelfquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Brainfish het volgende:
Niet meer verliefd worden dan.![]()
Dan bespaar je alleen maar geld en kun je meer voor jezelf kopen.
Nee je hebt helemaal gelijk. Maar als je eenmaal verliefd bent dan wil je niet anders neem je dat gezeik en gezeur graag voor liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef TheBlondy het volgende:
nee je hebt er alleen maar gezeik en gezeur mee heb het druk genoeg met me zoon, als ik sex wil vind ik wel iemand voor de rest lekker op me baby focussen! niet voor alle mannen int algemeen ben er opt moment echt even hellemaal klaar mee helaas
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:09 schreef TheBlondy het volgende:
nee relaties hebben voor mij afgedaan
och je komt er wel overheen lifes a bitchquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee je hebt helemaal gelijk. Maar als je eenmaal verliefd bent dan wil je niet anders neem je dat gezeik en gezeur graag voor lief
Ik lust geen chocolaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:45 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
och je komt er wel overheen lifes a bitch
shocolade kopen en zielige films kijken helpt bij mij altijd
Thanksquote:
Neem gerust je tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ThanksHet kan ook overmorgen worden he
Die komen morgenavond, ik moet het nog ff met haar uitpraten en hopen dat ze nog wil eten met mequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zo zeggen zonder details??!
En goed ookquote:
Wat heb je in godsnaam gedaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die komen morgenavond, ik moet het nog ff met haar uitpraten en hopen dat ze nog wil eten met me
BWAHAHA FAALVERHAAL RIJMTquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gedaan?
Dat faalverhaal klopt wel een beetjequote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je nou verliefd op haar vriendje? Snap er niks van.
alleen minder als je er telkens af valtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef hardromacore het volgende:
Verliefd zijn is op de rand staan bij een afgrond, hetgeen mensen meer zouden moeten durfen...
Met zo'n instelling val je op beton, de durf te tonen... de adrenaline voelen... acceptatie, laten jij op een kussen vallen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:13 schreef TheBlondy het volgende:
[..]
alleen minder als je er telkens af valt
nou verdomde hard kussen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:17 schreef hardromacore het volgende:
Met zo'n instelling val je op beton, de durf te tonen... de adrenaline voelen... acceptatie, laten jij op een kussen vallen.
En dan komt TS opeens niet meer terug en zitten wij met een hoop vraagtekens..quote:
hij komt wel hij komt wel ben nog tot 4 op me werk heb nog even de tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
En dan komt TS opeens niet meer terug en zitten wij met een hoop vraagtekens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |