Nee het kwam vanzelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
dat is niet leuk nee
maar je hebt het zelf zover laten komen.
Ja ik hoop er stiekem opquote:
Ja daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Biermeisje het volgende:
Dat is klote man...
Ik heb dan ook even klacht op hetzelfde gebied: Mannen die niet bellen terwijl ze het beloven,.
Lijkt me sterk als hij verliefd is op een meisje.quote:
Ach ja, sukkels en begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij verliefd is op een meisje.
wehehe als je dat laat staan kunnen we wel raden wat er stond toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij verliefd is op een meisje.
Tina is voor meisjes. Ik schrijf naar Oom Donald.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:29 schreef afcajos het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben al weken verliefd op Prescilla. Helaas heeft ze al verkering met kamper**piet. Ik ben radeloos en weet niet wat te doen.
Groetjes,
Een verliefd bijtje.
Waarom moest het überhaupt weg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
wehehe als je dat laat staan kunnen we wel raden wat er stond toch?
Ik lach altijd om mijn eigen grappenquote:
En dan wil ze me niet omdat ze denkt dat ik vrijwillige homoseks heb met hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef Jeej het volgende:
Voer het vriendje dronken waarna je gaysex met hem hebt. Maak dan foto's van dat hij jou neemt en geef die foto's dan aan haar. Wedden dat ze het meteen uitmaakt met haar vriendje.
Detailsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan wil ze me niet omdat ze denkt dat ik vrijwillige homoseks heb met hem
Dat dus, de TS-is .... reacties willen we vanaf hier, dus die worden verwijderd en genote.quote:
TS is coolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus, de TS-is .... reacties willen we vanaf hier, dus die worden verwijderd en genote.
En nog zie ik haar voor mequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Verliefdheid is zwakte. Gewoon veel drinken.
O jij zal het toch niet zijn hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef CherryBom het volgende:
Terechte klacht TS. En hij weet van niks, hij maakt gewoon een gezellig praatje, onschuldige flirt hier en daar. Ondertussen kan ik nergens anders aan denken dan zijn blauwe ogenen faal ik in mijn studie omdat ik m'n hoofd er niet bij kan houden
Verliefd zijn is echt
![]()
Jaja ik weet het lief dagboek..
Afleidingstips?
Wacht maar tot het moment van falen komtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef Trafasi het volgende:
ik ben verliefd en vind het geweldigalles is mooi leuk lief en lekker haha
Oeh ik kom op FOK!frontpagequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:45 schreef morningstorm het volgende:
Vertel het haar, en het ergste is dat ze je keihard uitlacht, het op twitter post, jij zelfmoord pleegt uit schaamte en dat weer op de voorpagina van Fok! terechtkomt, ik noem maar een voorbeeldje eh..
op wat voor manier praat ze dan over haar vriendje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O jij zal het toch niet zijn hehaha
echt erg, volgens mij heeft ze het niet door en elke keer als ze over haar vriendje praat (bijna nooit gelukkig) sterf ik een beetje aan de binnenkant
Nee, eerst moet het vriendje opgeruimd wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef CherryBom het volgende:
Niet oplossen door veel te drinken trouwens, leidt alleen maar tot dronken confessies midden in de nacht op voicemails en dan is het al helemaal niet meer te redden
Dat ze 'm bijna nooit ziet enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef Jeej het volgende:
[..]
op wat voor manier praat ze dan over haar vriendje?
Klinkt als n slechte persoonlijke ervaring cherrybomquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:46 schreef CherryBom het volgende:
Niet oplossen door veel te drinken trouwens, leidt alleen maar tot dronken confessies midden in de nacht op voicemails en dan is het al helemaal niet meer te redden
En ze noemt je nog ook wel eens bij zijn naam? Ze wilt je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ze 'm bijna nooit ziet enzoMaar nooit echt iets positiefs of negatiefs helaas.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef pump_kin het volgende:
[..]
Klinkt als n slechte persoonlijke ervaring cherrybom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |