hahaquote:
Dat heb ik nou nooit gedragen. Ik kan er niet tegen als neklijnen zo hoog zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik loop vandaag weer eens in mijn oude stijl, bandshirt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha
ach mn ouders weten dat ik noortje via internet kon
ze weten dat ik bnaar veel meets gegaan ben en dat het altijd zieke boel werd
en dat ik met mensen van 25+ meet vinden ze ook wel tof, zo kom ik ook in contact met ouderen hahah
haiquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]Mijn moeder vindt alles best, als er maar niemand blijft slapen, te pas en te onpas.
hehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké![]()
Nmaar serieus, dat is het enige waar mijn moeder moeilijk om doet
Dat is vervelend, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:
Ah crap.
Zo'n jongen vindt me leuk, en hij is wel aardig, maar als vriend. Dat heb ik hem ook gezegd. Ik ken hem via een vriendin, en morgen komen ze hier eten, maaar hij wilt persé een paar uur eerder, maar daar ben ik niet zo voor. En als ik dat dan zeg, doet hij emo.
Nee, ja. Maar dat is poep. Hij denkt dan gelijk dat ik hem haat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:29 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dat is vervelend, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen nee
Je kunt ook gewoon zeggen dat je morgenmiddag nog wat te doen hebt, en dus geen tijd ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ja. Maar dat is poep. Hij denkt dan gelijk dat ik hem haat.
Waarom zuip jij al op donderdagavond ? Lijkt me niet fijn met een brakke kop in de klas zittenquote:
Uuuh, waarom nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:39 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Waarom zuip jij al op donderdagavond ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |