quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel met al die letters en initialen!
Zegt diegene die zich BE laat noemen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel met al die letters en initialen!
Maar we willen nu allemaal natuurlijk wel weten wat de nick van die leraar isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig weet hij m`n nieuwe nick niet
Dan heet ze toch voortaan Bright?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zegt diegene die zich BE laat noemen...
Oe, fokken onder werktijd, dat doe ik zelfs niet!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
Ik heb onze extern- ICTer ook betrapt op Fok!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vind ik ook wel hoor, en ik vind het ook niet erg als hij er achter komt dat ik, ik ben.
Ik wil alleen niet dat mensen mij over heel internet op gaan zoeken aan de naam van m`n kinderen.
Soort ontmoedigingsbeleid
linkje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Die voetbalpuzzel gemeuk, hoort dat niet gewoon in v&a het subforum
Hoe hebben ze het gedaan dan? Want ik heb er dus sowieso al geen last van en ben wel nieuwsgierig hoe ik dat dan ooit voor elkaar heb gekregenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:40 schreef Oxymoron het volgende:
Met de grootste dank aan K. en D.(welbekend, bij jullie, denk ik
) is het advertentie-probleem opgelost.
Wat lief hé!![]()
voor allen die geholpen hebben.
Ze heeft een abo..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het gedaan dan? Want ik heb er dus sowieso al geen last van en ben wel nieuwsgierig hoe ik dat dan ooit voor elkaar heb gekregen
Ik denk wel dat ik het weet, maar als het zijn waarvan ik denk dat het zijn snap ik niet waarom er wordt afgekort. Of het is een grapje op alle andere afkortingen waar we nu mee te maken hebben..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet wie bedoeld worden met K&D maar dat geeft niet, toffe actie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |