thnxquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:01 schreef Lois het volgende:
Aangepast
ik heb ook niks weggehaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:42 schreef Lois het volgende:
It wasn't me, ik zou nl. waarschuwen ipv weghalen, of leeghalen maar niet zonder bericht...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik heb ook niks weggehaald.
Ik dacht ik zeg het toch nog maar even
The revelation of the clonesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:30 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dus al een paar dagen "jemig wat een hoop nieuwe mensen!" maar nu na anderhalf FB topic gelezen te hebben blijkt iedereen ineens anders te hetenIemand een lijstje?Ben het ff helegaar kwijt nu
Gewoon negeren joh, dit is het weghalen niet waard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef Ticootje het volgende:
kan iemand de trolpost even uit het borstvoedingstopic halen?
Hadden daar niet meer meiden last van?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef Pyttpytt het volgende:
Het lijkt me niet, maar is er een bericht van mij verwijderd uit het kindernamentopic?
Heb ik vaker de laatste tijd, dat ik een bericht invoer, maar dat het daarna weg is (of nooit gepost?) Of word ik dement?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef Vicky het volgende:
Oud-mods verwijderen mestal geen berichten zonder dit van te voren te zeggen. Je bent niet dement hoor, ik heb het idee dat er van mij ook zo af en toe een bericht ineens weg is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
Wat is dat toch, met die Joshua?
Ik dacht dat ík autistisch was, maar ehmmm
Was het ''bot''?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ook jij soms zulke dingen denkt en zulke opmerkingen maakt
Nee hoor, maar ik denk ook wel eens zoiets bij iemand en vind het dus leuk dat jij diezelfde ervaring hebt. Die ervaring is best leuk namelijk (vind ik dan tenminstequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Was het ''bot''?In het kader van: ''ook jij''? Ik vroeg me het gewoon af.
Ik snap dat het een grapje wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Oxymoron het volgende:
Ik weet niet, of ik je nu snap?! Maar van mij was 't een grapje!
Ik vraag me namelijk echt maar zelden af of iemand (ook) autistisch is. Het komt vaker, voor dat ik me afvraag of ík het wel ben, omdat mijn beleving soms zo afsteekt tegenover andere autisten.
Je bent wel ingelogd en ziet bij 'opties" (dus niet profiel) niet staanquote:
heb je wel de baggerlayout?quote:
Ik wilde het ook net zeggen jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Geboortebord in de voortuin.
Reclame?
Ik ben dan wel geen modje maar het is http://messages.fok.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:37 schreef Ca.ra het volgende:
Modjes, wat was ook alweer het linkje om te kunnen PM-en op je telefoon? Lois heeft m ooit in de SC gepost maar ik kan m niet meer vinden...
oehh die ga ik nog f ftoevoegen want intikken is waardeloos op de IPhonequote:Op maandag 19 oktober 2009 08:41 schreef Lois het volgende:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Dan heb je hem helemaalen kun je ook daadwerkelijk een berichtje typen. In de gewone layout kun je op je mobiel geen tekst in het invoervenster zetten, tenminste niet met een iPhone, met deze link wel.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:41 schreef Lois het volgende:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Dan heb je hem helemaalen kun je ook daadwerkelijk een berichtje typen. In de gewone layout kun je op je mobiel geen tekst in het invoervenster zetten, tenminste niet met een iPhone, met deze link wel.
[italiaans accent]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef Tazz het volgende:
[..]
[italiaans accent]
hé, what about the papa's?
[/]
eerlijk gezegd vind ik het nu één grote klaagbaak over (schoon)moedersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling*
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
Hoe gaat het met de OUD users? Deel 87 (voorheen moeders-topic)
We willen wel nog steeds vragen om het zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben
Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |