Da's nou mijn geheim...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Lenaatje het volgende:
weer over die foto he!!! die wil ik zien hoor!!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef PM-girl het volgende:
Mijsje, ik las je PM (over het sluiten van een topic). Ik bemerkte dat ook, op mijn iPhone. Ik kon daarop niet heel eenvoudig een nieuw topic openen met een OP erin, daarom had ik die vraag meteen in het feedbacktopic gezet.
En ik wilde je dit PM'en, maar in je inbox was vol!![]()
En verder over de discussie die loopt over wel of niet klonen, wel of niet volledige/andere namen gebruiken, daar kan ik wel wat cliches over roepen. Leven en laten leven, of zoiets.
quote:
Ik bedoel dat ik weet dat ik een nieuw topic had moeten openen omdat ik de vorige sloot (zoals de OUD etiquette voorschrijft).quote:
Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:
ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor.
dat dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef E.T. het volgende:
OUD is gewoon de digitale versie van het babyboek wat ik bij alle drie verzuimd heb bij te houden![]()
Er staat niets wat veel verder gaat dan dat
Dat zou ik wel jammer vinden, het is toch deel van je geschiedenis zeg maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat dus
en ik maak me echt druk over wat mijn kinderen eventueel later kunnen vinden.. wie weet bestat FOK over een jaar of 10 niet meer..
lief,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef lcicle het volgende:
Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ookJe beweegredenen waren vanaf de eerste post (voor mij) al duidelijk. En eigenlijk was jij wel de laatste van wie ik ze verwachtte, omdat je altijd overkomt weloverwogen keuzes te hebben gemaakt over dingen die je al dan niet post op Fok. Vind het jammer voor je dat je je nu niet meer prettig voelde bij de oude nick, dat dit nu zo'n gedoe is geworden.
En ook een kleine sorry, kusjekroel
Haha! Dan heb je aan mij een goede jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:
[..]
lief,terug! ik vind 't ook erg vervelend dat 't zo'n rare wending nam gisteren. ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Maar wat was je punt dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:
[..]
ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Misschien leest ie dit ook welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |