abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73291432
weer over die foto he!!! die wil ik zien hoor!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:54:01 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291485
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Lenaatje het volgende:
weer over die foto he!!! die wil ik zien hoor!!
Da's nou mijn geheim...
Euh, ik bedoel ons geheim..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73291588
ja he! dat kan niet he! wij vertellen elkaar toch alles..... tssss Yppy wilde het destijds ook al niet laten zien!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:57:57 #29
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291650
Ik PM het wel..
En hierna slapen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:00:40 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73291771
mijn kinderen mogen alles teruglezen wat ik schrijf, ik vind 't inderdaad zelf ook geweldig om terug te lezen af en toe, en dat is 't hopelijk voor hun later ook - ik hoop trouwens niet dat alles zomaar op een dag gewist wordt want ik heb echt niet alles ergens opgeslagen/ gekopieerd. maar ik heb gewoon besloten ze niet meer met hun naam te willen aanduiden, het is toch raar om dat bij hun wel te doen en bij mezelf niet? zo kwam ik tot deze beslissing, die dus tot gevolg had dat 't dan wel logischer is om er ook dan maar een ander account voor te gebruiken. c'est tout, ik ben niet paranoide, en ook niet zo naief dat ik denk dat niemand nu meer kan achterhalen over wie 't gaat (duh!) maar 't voelde gewoon niet zuiver/eerlijk tegenover hen.

en weet je, al die baby-album-informatie is inderdaad doorgaans heel onschuldig. maar 't is echt zo dat dingen gewoon lastiger liggen als ze wat ouder worden. ook gewoon de beslissing of iets nu wel of niet onschuldige informatie is. wat ik vind kan wel heel anders zijn als wat mijn zoon of dochter daarover vindt. bijvoorbeeld dat je kind verliefd is op een oudere buurkind, ik noem maar wat. voor ons een vertederend praatje, voor hem/haar misschien vreselijk genant. dan is 't toch prettiger voor alle partijen als betreffende personen niet al te direct per ongeluk op die informatie kunnen stuiten en meteen kunnen zien dat 't over hen gaat.
in de haak.
pi_73292193
Ik begrijp deze hele heisa niet. Werkelijk! En ik begrijp ook niet dat ik alles heb gelezen.
Er zijn toch wel meer naamswissleingen geweest? Was toch ook geen gedoe?
Oh, en wie Trui niet herkent kent haar écht niet! Dus lijkt me een veilige naamswissling.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73292245
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef PM-girl het volgende:
Mijsje, ik las je PM (over het sluiten van een topic). Ik bemerkte dat ook, op mijn iPhone. Ik kon daarop niet heel eenvoudig een nieuw topic openen met een OP erin, daarom had ik die vraag meteen in het feedbacktopic gezet.
En ik wilde je dit PM'en, maar in je inbox was vol!

En verder over de discussie die loopt over wel of niet klonen, wel of niet volledige/andere namen gebruiken, daar kan ik wel wat cliches over roepen. Leven en laten leven, of zoiets.
oke ik dacht al...
het wordt echt tijd m'n inbox leeg te halen... morgen maar even doen...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:16:25 #33
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73292351
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:

[..]

oke ik dacht al...

Na al die tijd ken ik de Oudtiquette wel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73292422
huh?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:21:35 #35
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73292539
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef mijsje het volgende:
huh?
Ik bedoel dat ik weet dat ik een nieuw topic had moeten openen omdat ik de vorige sloot (zoals de OUD etiquette voorschrijft).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73292643
ah, ik snap het... ik stuurde de pm meer omdat ik niet wist of je het gezien had, ik nam wel aan dat je wist dat je het nieuwe had moeten openen... (niet dat ik er eentje opende en dan een dubbele had gemaakt, zoiets...)
pi_73293325
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:
ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor.
Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ook Je beweegredenen waren vanaf de eerste post (voor mij) al duidelijk. En eigenlijk was jij wel de laatste van wie ik ze verwachtte, omdat je altijd overkomt weloverwogen keuzes te hebben gemaakt over dingen die je al dan niet post op Fok. Vind het jammer voor je dat je je nu niet meer prettig voelde bij de oude nick, dat dit nu zo'n gedoe is geworden.

En ook een kleine sorry, kusjekroel
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_73296556
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef E.T. het volgende:
OUD is gewoon de digitale versie van het babyboek wat ik bij alle drie verzuimd heb bij te houden

Er staat niets wat veel verder gaat dan dat
dat dus

en ik maak me echt druk over wat mijn kinderen eventueel later kunnen vinden.. wie weet bestat FOK over een jaar of 10 niet meer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:50:39 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_73296762
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat dus

en ik maak me echt druk over wat mijn kinderen eventueel later kunnen vinden.. wie weet bestat FOK over een jaar of 10 niet meer..
Dat zou ik wel jammer vinden, het is toch deel van je geschiedenis zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:26:48 #40
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73297324
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef lcicle het volgende:

Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ook Je beweegredenen waren vanaf de eerste post (voor mij) al duidelijk. En eigenlijk was jij wel de laatste van wie ik ze verwachtte, omdat je altijd overkomt weloverwogen keuzes te hebben gemaakt over dingen die je al dan niet post op Fok. Vind het jammer voor je dat je je nu niet meer prettig voelde bij de oude nick, dat dit nu zo'n gedoe is geworden.

En ook een kleine sorry, kusjekroel
lief, terug! ik vind 't ook erg vervelend dat 't zo'n rare wending nam gisteren. ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
in de haak.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:50:25 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73297793
De felheid kwam idd van beide kanten, maar is ergens ook best begrijpelijk lijkt me. Zoals al eerder gezegd, die beslissing is behoorlijk goed overdacht, dus dan wil je hem ook graag verdedigen lijkt me. Logisch toch?
pi_73298028
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:

[..]

lief, terug! ik vind 't ook erg vervelend dat 't zo'n rare wending nam gisteren. ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Haha! Dan heb je aan mij een goede ja
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_73298301
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:

[..]

ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Maar wat was je punt dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:38:37 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73304015
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73304067
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
Misschien leest ie dit ook wel

Dag meester van oudste van De_Taartjesfee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:42:33 #46
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73304139
Maar wat maakt het uit dat mensen weten dat je op Fok post? En dat je kinderen dat weten? Ik snap het punt niet helemaal Taartjesfee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:42:50 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73304151
De hele klas kon dus ook meelezen?

Meester ff mazzel dat ie niet in KPD of KEL zat te lezen/kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73304165
Was hij in KPD aan het posten?
pi_73304188
GMTA E.T.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:47:05 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73304275
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:43 schreef easy-going het volgende:
GMTA E.T.
Jaja, nu weten we het wel met al die letters en initialen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')