nee, nestels zijn wat anders volgens wikipediaquote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef Ticootje het volgende:
Die dingen heten toch nestels?
Blijkbaar hebben die dingen nog meerdere namen.
ik vind 't ook niet zo'n geweldige verandering, die opsplitsing. maar ik ben geloof ik nogal spuit 11 en bovendien heb ik zelf toch geen babies meer dus hoef ik lekker niet te kiezen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef k_i_m het volgende:
Heel eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel jammer dat die hele school/thuisscholings discussie nu in dat radicale baby-afscheidingstopic. staat. Ik heb toevallig van de week het schooltopic een schop gegeven waar het wat mij betreft heel goed bij past
.
Trui, k_i_m bedoelt iets anders volgens mij. Niet de splitsing in baby'tjesyopics, maar de discussie over onderwijs die nu in het AP-topic staat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't ook niet zo'n geweldige verandering, die opsplitsing. maar ik ben geloof ik nogal spuit 11 en bovendien heb ik zelf toch geen babies meer dus hoef ik lekker niet te kiezen.ik ga de hele discussie eens rustig nalezen zodra ik tijd heb.
Kloptquote:Op maandag 2 november 2009 07:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Trui, k_i_m bedoelt iets anders volgens mij. Niet de splitsing in baby'tjesyopics, maar de discussie over onderwijs die nu in het AP-topic staat.
Ik zag dat ook en vind het ook meer iets voor in het onderwijskeuze-topic wat k_i_m aanhaalt.
Of hier: Thuisonderwijs
Ja, inderdaad, ik heb geen leven..quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef trui het volgende:
tazz, dat jíj alle SC-topics volgt is geen nieuws...
Ik weet dat het stom is, maar ik ga nu geen moeite meer doen om mensen te feliciteren. Ik vond het hartstikke leuk om attent te zijn, (bijna) iedereen te feliciteren omdat het gewoon leuk is als iemand aan jou of je kind denkt, maar als er geen hond (ok, 1 hondquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef trui het volgende:
misschien moeten we 't hele verjaardagstopic maar opheffen als zoveel mensen eruit willen.
of er alleen een kalender-functie van maken, de felicitaties elders? want 't is waarschijnlijk vanwege de ongelijke verdeling van de felicitaties dat mensen er niet graag in staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |