Den VPRO moet meer zendtijd krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer dat we er Powned en Wakker Nederland gelijk voor terug krijgen
En ook ongelooflijk dat de Commissie wel trapt in de naam WNL.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer dat we er Powned en Wakker Nederland gelijk voor terug krijgen
watser mee danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook ongelooflijk dat de Commissie wel trapt in de naam WNL.![]()
Dan moeten er toch bellen rinkelen?
Eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Den VPRO moet meer zendtijd krijgen.
De enige fatsoenlijke omroep die nog over is jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Den VPRO moet meer zendtijd krijgen.
Jeej, tokkie en showprogramma's op het PO. Televisie was vroeger veeeeeeeeel beter. De AVRO is ook al aan het verbaggerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eens.
En Omroep MAX moet uit het publieke bestel. Ouderen kunnen zich toch prima vermaken met RTL8 (als ze die weten te vinden tenminste)?
Echt alles voor de kijkcijfers...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Jeej, tokkie en showprogramma's op het PO. Televisie was vroeger veeeeeeeeel beter. De AVRO is ook al aan het verbaggeren
Dat zal ook wel een beetje gebeuren, maar de TROS eruit zetten grenst aan politieke zelfmoord, doen ze nooitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel stoppen met hun excessieve vormen van sluikreclame.
En al die egodocu's. Gelukkig dat Yolanthe heeft geannuleerd, anders werd dit een boycottopic naar mijn maatstaven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat de PO een maatschappelijke functie moest hebben.
Ik snap niet wat die inhoudt met het feest op plein
Dit Was Het Nieuws kan ondergebracht worden bij een andere omroep, daarna de gehele omroep laten afzinken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een beetje gebeuren, maar de TROS eruit zetten grenst aan politieke zelfmoord, doen ze nooit
Tsja, ze moeten ergens hun geld vandaan harken. Ik heb liever die sluikreclame dan elke 20 minuten een reclameblok van 7.5 minuten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel stoppen met hun excessieve vormen van sluikreclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |