Spaters!quote:
Whehequote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil echt zo'n installatie op mijn kamer hebben![]()
![]()
En jij durfde Bt een aandachtshoer te noemen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef Lamon. het volgende:
HALLO! (kusjes aan IQM, succes met je tepel.)
Ik heb vandaag maar 2 maal 2 lekkere wijven tegen elkaar horen fluisteren dat ik een lekker ding ben.
I'm losing my touch.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef Lamon. het volgende:
HALLO! (kusjes aan IQM, succes met je tepel.)
Ik heb vandaag maar 2 maal 2 lekkere wijven tegen elkaar horen fluisteren dat ik een lekker ding ben.
I'm losing my touch.
Hee, gehaat word ik hier toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij durfde Bt een aandachtshoer te noemen?
Hypocrisie is inderdaad een slechte eigenschap.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, gehaat word ik hier toch.
Dan maar MET reden.
Gelukkig is internet niet het echte leven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Hypocrisie is inderdaad een slechte eigenschap.
Het maakt je niet minder hypocriet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig is internet niet het echte leven.
Lekker nummertjequote:
Wikipedia zegt morgen. Dus of google heeft zijn site te vroeg geupdate of jij zit op een google met een andere timezonequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
Vandaag was trouwens de geboortedag van Gandhi, zegt Google.
Zeer relaxedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Metal-coverbandje.![]()
Deze is goed.
Ik denk het eerste.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wikipedia zegt morgen. Dus of google heeft zijn site te vroeg geupdate of jij zit op een google met een andere timezone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |