mijn eerste DDD-ervaring was met jullie in E'hvnquote:
zow dat heb je goed geregeld!! Ik weet nooit dat die dagen gaande zijn, je zult mij er ook niet zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef Lois het volgende:
Niet geweest maar wel al spullen binnen, had lijstje gegeven aan collega. Misschien ga ik morgen even kijken binnen, ik heb vanmiddag wel erg gelachen om al die mensen die met een gele plastic tas liepenecht heeeeeel veel!!
Lekkerquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb gewoon helemala niks met heel die bijenkorf
ik ben gisteravond geweest omdat je dan 20% extra korting kreeg maar heb niks uit het boekje gekochtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ook niet.Heel soms loop ik er doorheen, maar dat hele DDD gebeuren is niet aan mij besteed.
Het prijzencircus van V&D ook niet trouwens. Of is dit nu vloeken in de kerk.![]()
Me neither... ik dacht vanmiddag een poging te doen voor schoenen... maar helaas... mijn voeten zijn echt te groot voor normale winkels...quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Belana het volgende:
ow maar ik ben wel dol op mooie dingen en kleren, tassen, jassen en schoenen, dat dan weer wel
Lekker ben jij, ik zeg net dat ik niet magquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef chacama het volgende:
TF, goed zeg... heb nog chocola liggen.... thanks voor de reminder... wil je ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |