mijn eerste DDD-ervaring was met jullie in E'hvnquote:
zow dat heb je goed geregeld!! Ik weet nooit dat die dagen gaande zijn, je zult mij er ook niet zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef Lois het volgende:
Niet geweest maar wel al spullen binnen, had lijstje gegeven aan collega. Misschien ga ik morgen even kijken binnen, ik heb vanmiddag wel erg gelachen om al die mensen die met een gele plastic tas liepenecht heeeeeel veel!!
Lekkerquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb gewoon helemala niks met heel die bijenkorf
ik ben gisteravond geweest omdat je dan 20% extra korting kreeg maar heb niks uit het boekje gekochtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ook niet.Heel soms loop ik er doorheen, maar dat hele DDD gebeuren is niet aan mij besteed.
Het prijzencircus van V&D ook niet trouwens. Of is dit nu vloeken in de kerk.![]()
Me neither... ik dacht vanmiddag een poging te doen voor schoenen... maar helaas... mijn voeten zijn echt te groot voor normale winkels...quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Belana het volgende:
ow maar ik ben wel dol op mooie dingen en kleren, tassen, jassen en schoenen, dat dan weer wel
Lekker ben jij, ik zeg net dat ik niet magquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef chacama het volgende:
TF, goed zeg... heb nog chocola liggen.... thanks voor de reminder... wil je ook?
Nope, helaas toevallig die dag niet. Dat wordt dus maar 3 foto's in zijn album en veel tekst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
oooh Cattie dat is balen zeg van die foto's! heeft er niemand anders foto's gemaakt ook die dag?
En fijn van de verzekering! wij krijgen 800 euro terug voor de auto die nu dus economisch total loss isnu maar hopen dat ie nog een tijdje meegaat want ik heb even geen geld om weer een nieuwe te kopen...
En ja, cadbury's, wie wil et niet als ie aan het pms-en is
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou van winkelmandjes vullen in internetwinkels, maar verder hoeft het van mij ook niet hoor.
Alleen boekenwinkels, daar kan ik rustig een uur zoet zijn
ik ook. Alleen niet op drukte en ik vind internetshoppen ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Belana het volgende:
ow maar ik ben wel dol op mooie dingen en kleren, tassen, jassen en schoenen, dat dan weer wel
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker ben jij, ik zeg net dat ik niet mag
Krijg ikook nog net een smsje van een vriendin, of ik zaterdag mee wil uit lunchen. Ze doen het expres![]()
Mehh dat mag ik wel maar ik zit na 2 happen gewoon vol en dat vind ik zonde..dus dan ga ik liever nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]is er niet iets wat je wel mag hebben?
bij ikea lunchen met van die gravad lax zalm dinges ofzo![]()
of een salade met tonijn of gerookte zalm of eeeehm... zo'n bakje bij v&d met liflafjes die je zelf kunt vullennomnomnom
Moet er een naam op? of een letter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand hier een online iets waar je een kledingstuk met eigen plaatje kunt bestellen? Voor een kind, bedoel ik. Dank.
Een foto van een kitten/apie/wolf niet nader te noemen diertje, zoiets.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:43 schreef easy-going het volgende:
[..]
Moet er een naam op? of een letter?
woohoo gelukkigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef cattie het volgende:
Ik heb de juli foto's terug gevonden!!!!![]()
![]()
![]()
Nou ben ik helemaal blij.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef cattie het volgende:
Ik heb de juli foto's terug gevonden!!!!![]()
![]()
![]()
Nou ben ik helemaal blij.
Van Jetske's verjaardag soms?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef sjak het volgende:
Cattie, wat heerlijk! (Anders had ik nog wat juli foto's voor je gehad...)
Ik ook! Goed plaatje dus!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef cattie het volgende:
[..]
Van Jetske's verjaardag soms?Hoe is het met haar? En jullie?
Wat is trouwens picasa?
ghequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het 16.00 uur 's middags is.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:22 schreef Lois het volgende:
... en vanavond borrelen met Belaans collega's
Nou plotseling niet, ik weet het nu een maandje of 3, maar kon eigenlijk altjd gewoon ijs eten zonder al te veel ellende. (wel slijm en hoesten maar niet in deze mate, zal je de details besparen) Nu dus niet meer, t was behoolijk eng. Voortaan maar waterijsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:23 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning!!![]()
ahw MvD dat is leuk! Het is ook echt een hele mooie foto![]()
Stout, zo plotseling joh? Ik moet ook liever geen ijs op melkbasis eten daar krijg ik zeker weten spijt van, veel slijm en hoesten enzo, maar zo erg dat je er in stikt heb k nog nooit meegemaakten toch doen he... en iedere keer neem ik me voor om dat toch maar beter niet meer te doen, but it is stronger than me
![]()
gelukkig maar dat kaas en yoghurt wel gewoon redelijk goed gaan.
ik durf het niet te vragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
Waaaah EvenstarDas schrikken!
Belde hij nou aan dan?
Ik heb laatst t-shirts (voor volwassenen dan wel) laten maken bij Ladybos, die heeft inmiddels een goed lopend bedrijf. Ik kon alles heel eenvoudig regelen via de mail. De kwaliteit van de shirts was super.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand hier een online iets waar je een kledingstuk met eigen plaatje kunt bestellen? Voor een kind, bedoel ik. Dank.
Hier ook druk en gezellig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef sjak het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Het gaat lekker hier. Veel te druk maar wel gezellig.
Bij jullie?
kopje koffie glazenwasser?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:02 schreef _evenstar_ het volgende:
GVD, ik krijg me net een rolberoerte, eerst *TRING* ik dus dekentje omgeslagen kijken welke gek aan mijn deur belt... niemand
denk nou ff douchen maar.. sta ik daar in me blote niksie, staat er ineens zo;n werkgast aan mijn dakgoot te morrelen, volgens mij hebben we beiden nu een trauma
Als het nou een bouwvakker was met de looks van Stephen Moyer oid had,quote:
dat weet ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:33 schreef Stout het volgende:
[..]
Nou plotseling niet, ik weet het nu een maandje of 3, maar kon eigenlijk altjd gewoon ijs eten zonder al te veel ellende. (wel slijm en hoesten maar niet in deze mate, zal je de details besparen) Nu dus niet meer, t was behoolijk eng. Voortaan maar waterijs
Kaas en yoghurt gaan goed omdat de lacotse dan al lactase isGeldt eigenlijk voor alle gezuurde of gefermeteerde melkproducten
Hij is daar 10 maand.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:47 schreef trui het volgende:
E.T. oh wat vervelend dat ze dat nu al moet.sterkte ermee, zo te lezen pakken ze 't wel heel prettig aan daar.
evenstar.![]()
leuk klein mika'tje, menicole. maar echt baby was ie toch al niet meer daar, of wel? (nu vond ik 'm al heel snel groot lijken weet ik nog dus misschien vergis ik me).
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef pinquit het volgende:
en omg dat glazenwasserverhaal.dat je je helemaal de tering schrikt en dat de beste man er nog om kan lachen ook
bah.
ik heb gisteren mn moeder heel hard laten schrikkenonze poes kwam 's avonds ineens binnen uit de 'tuin' met een hele dikke staart. dus wij
ging mn moeder met poes mee naar boven om vanaf t dakterras te kijken wat poes zou kunnen hebben gezien. en ik ging even naar de 'tuin' om te kijken of er iets was. dus ik sta met mn handen in mn zij en ik kijk naar t dakterras boven, wachten tot mn moeder naar beneden keek, maar zij wist niet dat ik daar stond
![]()
ze schrok zich helemaal rot
Af en toe een lange vinger mogen ze best hebben. Normaal kreeg ie (nog steeds wel trouwens) een soepstengel enzo!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef _evenstar_ het volgende:
das volgens mij een lange vinger, wat ik persoonlijk ook niet zou geven dan al met zo;n bult suiker eropmaar goed dat ben ik +
OMG die is zo grappigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:38 schreef Incantrix het volgende:
Oooeehh (sorry voor de inbreuk), leuke filmpjes! Dit vond ik echt het grappigste filmpje dat ik in tijden heb gezien (maar je moet er mss wel een beetje een nerd voor zijn cq wel eens een ouderwetse first person shooter gezien/gedaan hebben:
Haha, ja echt, die kan ik 100 x zien en dan nog steeds lachen om dát stukjequote:
whaha!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:38 schreef Incantrix het volgende:
Oooeehh (sorry voor de inbreuk), leuke filmpjes! Dit vond ik echt het grappigste filmpje dat ik in tijden heb gezien (maar je moet er mss wel een beetje een nerd voor zijn cq wel eens een ouderwetse first person shooter gezien/gedaan hebben:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Normaal gesproken als ik thuis was geweest had ik daar dus echt poedelnaakt gelopen om mijn konijn eten te geven.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat het goed ging ET!! en wat goed ook van Saskia![]()
Lekker BE, pannenkoeken
ik heb mezelf getrakteerd op een bento, was zo lang geleden![]()
[ afbeelding ]
voelt een beetje feestelijk
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:20 schreef Morretje het volgende:
BE! Poedelnaakt je konijn te eten geven?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
hier moest ik ook enorm om lachen
niet geschikt als je diehard starwars fan bent zonder gevoel voor humor
ik geef ook wel druifjes of worteltjes meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:28 schreef E.T. het volgende:
Ik heb daar nooit de puf voor om te maken..![]()
Een appel schillen en in stukjes snijden 's morgens vind ik al gedoe.. Kies dan ook vaak voor banaan voor mee naar school/psz
in CUL natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:54 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Kim, hoe is het met je jetlag?![]()
Lishe, ik weet wel dat er ergens (handig he) een bento-topic is. Maar dat weet Huup vast wel, waar precies.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef livelink het volgende:
Bento staat voor......? Dat is vandaag ook echt de eerste keer dat ik die term hoor.
quote:Bentō (弁当 or べんとう) is een Japanse meeneem-maaltijd die over het algemeen bij de lunch gegeten wordt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
in CUL natuurlijkBento bento bento #9
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier morrie Bento Bento Bento #9 !!
spuit elf
Beroerd. Gelukkig hoef ik voorlopig niet meer op vakantiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:54 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Kim, hoe is het met je jetlag?![]()
Lishe, ik weet wel dat er ergens (handig he) een bento-topic is. Maar dat weet Huup vast wel, waar precies.
volgens mij kan ze dit niet eens lezen zonder iPhonequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Ticoo trouwens, je iPhone ligt hier nog
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij kan ze dit niet eens lezen zonder iPhone
zijn ze daar zo van de kunstwerken dan? k dacht dat dat ook meestal gewoon restverwerking was en een boterham op een leuke manier gesnedenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zal ik anders een broodtrommeltopic openen?
ik hou wel van lekkere lunches enzo.
En bij dat bento topic ben ik enorm afgehaakt. Of afgeknapt eigenlijk. Ik wil gewoon een lekkere lunch, en daar wil ik best wel een klein dingetje voor in een geinig vormpje snijden of mn mandarijntje alvast pellen ofzo maar ik moet er niet eerder voor mn bed uit hoeven verder.
ja die zag ik dus heul nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:06 schreef Morretje het volgende:
Huup, als er iemand belt, heb je toch op het scherm ook een groen en een rood telefoontekentje? Kun je op drukken, en dan neemt ie op.. (de groene dan he!)
ooooh ok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef Lishe het volgende:
Die moet je schuiven Huup. Alles op de Iphone dient geschoven te worden.
Feestje vanavond Bar? Klinkt lekker in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef _Bar_ het volgende:
wel net allemaal fruit gehaald en weer wat nieuws meegenomen baby kiwi, het zijn echt ininmini kiwi's die je niet meer hoeft te schillen of uit te lepelen.
ben beniewd hoe dat smaakt.
straks alles eens schoonmaken en klein snijden en in een grote schaal doen. dan de drank erbij en eten maar vanavond
en daarna nog verzinnen wat voor hapjes er op het buffetje komen...
Oh echt, het is zo leuk! Ik kan bijna de schoenen aan van mijn oudstequote:
Dat is een mooie binnenkomer! Welkom!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:33 schreef reservewiel het volgende:
* reservewiel voelt zich een beetje conform nick
zit erbij en kijkt ernaar, maar t gaat gewoon te snel om te reageren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:33 schreef reservewiel het volgende:
* reservewiel voelt zich een beetje conform nick
zit erbij en kijkt ernaar, maar t gaat gewoon te snel om te reageren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh heel even hè. Maar oudste met een vriendje wat zomaar aan komt waaien, middelste met rode blossen van het rennen met daarachter een guitig bekkie: mag ik spelen? en dan nóg een guitig bekkie: ik ook? en dan zo'n hele bult jongens aan tafel met praatjes en slappe lach.En dat zomaar in mijn huis, mijn gezin.
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh heel even hè. Maar oudste met een vriendje wat zomaar aan komt waaien, middelste met rode blossen van het rennen met daarachter een guitig bekkie: mag ik spelen? en dan nóg een guitig bekkie: ik ook? en dan zo'n hele bult jongens aan tafel met praatjes en slappe lach.En dat zomaar in mijn huis, mijn gezin.
![]()
oh ik schuif meestal rond 5 uur van alles naar binnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef Incantrix het volgende:
Buurvrouw, dat klinkt echt![]()
![]()
Hmmm, het heeft best nog voordelen als je man altijd heel laat uit zijn werk komt. Dan kun je bést om 5 uur nog bedenken dat je even een haringkje naar binnen gaat schuiven
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik schuif meestal rond 5 uur van alles naar binnen![]()
en dan denk ik daarna van ohja we gaan zo eten![]()
![]()
Ik heb van 10 tot 13 lopen lunchen op mn werkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:17 schreef Chan het volgende:
Ik had om 5 uur eindelijk tijd om te lunchenEn ach, meestal eten we toch laat, dus zo erg is dat ook weer niet
Niemand?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik denk me mottig maar ik kom dr nie uit wie Trui is![]()
Help?
Sorry, ik ben echt totaal clueless op dat gebiedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:31 schreef Fannie het volgende:
[..]
Niemand?
oe een harinkie, lekkl.
Wij gaan vanaaf zelf pizza maken
Ik doe ff spelletjes met mijn kinders en krijg een ad voor Snorgteesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:
omg
http://www.nu.nl/lifestyle/2094159/pruik-kale-babys.html
nja... ik word in elk geval geen afnemer
Oeh, handel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Die pruiken kunnen best handig zijn voor het fototopic om je kindjes onherkenbaar te maken zonder fotosjopbabys incognito
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Eindelijks!
* RockabeIIa zit benedenop een stoel!
Hiep hoi hoera!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Eindelijks!
* RockabeIIa zit benedenop een stoel!
Leuk Miss sly, klinkt ook heel gezelligquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Jee Rocka, fijn
buuf, wat klinkt dat gezellig
ik heb gemeet en gewandeld en koffie gedronken met juttertje en Odin, Fruppel en Danique en oeke en Kobus. En natuurlijk had ik Senna bij me. Was heel gezellig
Oww zal ik mn examenstukje eens posten in het kinderfototopic?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
leuk miss, gezellig
Mousje kunt vast ook wel wat leuks met schmink enzo om je kind onherkenbaar te maken
![]()
hoezee voor rocka op de stoel!![]()
fijn is dat.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Oww zal ik mn examenstukje eens posten in het kinderfototopic?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef moussy het volgende:
Nee nee, redelijk algemeen topic, dan is het mijn grote DNA godzijdank doe ik dat al jaren![]()
omgomgomg de wereld vergaat kutterdekut!!!!111!!!11!1!1quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
z0mg, jij bent ermee begonnen!!!1!!1W#$einsz!
hihiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:37 schreef moussy het volgende:
[..]
omgomgomg de wereld vergaat kutterdekut!!!!111!!!11!1!1
Dan moet ik dr nu ook undercover als examenproject posten tussen al die schetige babietjes en nu snappen jullie eindelijk waarom Cas als mijn kleinste DNA alleen maar met snottebellen in het fototopic stond ... MEH... *door de mand gevallen is*
(en nu ga ik jeetje pietje kijken!) om even in de dagboek/agenda bankjes hype te blijven!1!!11!!einz!!1
ik moet er nog inkomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Welkom reservewiel. Je klinkt gezellig voor de vrijdagmiddag.
is zelf maken een optie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef cattie het volgende:
Hmmm, klinkt goed Kleurdoos!![]()
Iemand een idee in welke winkels (niet online) ik een bloemenpers kan kopen?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier, ik ben hier!
Ben er heel weinig lately, overdag sowieso heel weinig en ik heb niet zo veel te SC-en. Behalve nu dan.![]()
Ik heb net de hd-recorder ingesteld voor de Theo-en-Thea-nacht morgen!Ze gaan dik 7 uur achter elkaar alle afleveringen uitzenden!
Rainbowbabies kan toch gewoon? en nog zo iets... uh, iets met colour....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bij winkels waar ze houten speelgoed verkopen!![]()
Phluphy, ik zag je tip nog over t-shirts laten bedrukken door LadyBos, dankjewel. Maar doen die ook gewoon print? Ik dacht alleen borduurdingen?
Ik zou zo graag een léuk kindershirt met lange mouwen laten bedrukken met een eigen plaatje. En het lijkt niet zomaar makkelijk online te kunnen, of mijn uitvoogleskills zijn stuk.
Saffier, ik ben hier!
Ben er heel weinig lately, overdag sowieso heel weinig en ik heb niet zo veel te SC-en. Behalve nu dan.![]()
Ik heb net de hd-recorder ingesteld voor de Theo-en-Thea-nacht morgen!Ze gaan dik 7 uur achter elkaar alle afleveringen uitzenden!
Ik zie daar alleen maar de standaardplaatjes die je erop kan doen (met of zonder tekst). Of ben ik kippig?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rainbowbabies kan toch gewoon? en nog zo iets... uh, iets met colour....
Zat tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ooooooh Saffier! Zeeen van tijd dus?
Rocka, ik denk dat mensen dat óf niet gelezen hebben óf niet als zodanig geregistreerd hebben. Ik geloof iig niet dat men dat expres zal doen...
Ik dacht dat er een eigen plaatjes upload mogelijkheid was?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen maar de standaardplaatjes die je erop kan doen (met of zonder tekst). Of ben ik kippig?
Ze vinden elkaar anders ook lief hoor, dus geen stress of paniek hier, tis gewoon katten tv met 1 kwijlende kat en de ander kwijlt maar weet niet waaromquote:
Ik kan het zo niet vinden, en ik ben er van overtuigd dat ik het laatst ergens zag. Maar ff iets anders. Bij Office center zag ik strijkpapier. Daarop kon je zelf een foto oid printen, en die dan zelf op je shirt strijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Rocka, een heleboel mensen hebben dat gedaan, zag ik.Ynske opperde al meteen dat je het ws niet wilde, maar toen was het natuurlijk nog niet "officieel" door je gezegd.
Het leek mij duidelijk, je hebt het voordat ie geboren was nog gezegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik heb dat daarna zeker wel gezegd, hoor! En daarom 'verstopte' ik de naam ook.
argh
Saffier, ik ben hier!
Het gaat super met mijn mannen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zat tijd![]()
Tijd óver straks, wedden?
Hoe is het met je mannen?
ik heb nog even teruggezocht en ik heb 'm inderdaad ook gewoon bij naam genoemdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, ik heb zelfs Troel's OP aangepast. Want ik vond het zo dom...
Zwangerschap en geboorte deel 569
Heb het daar echt wel aangegeven...![]()
Oh, niet alleen je collega's gingen mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:43 schreef Belana het volgende:
avond
lekker geborreld na het werk, was erg gezellig
Dat ze toen een kind gingen maken in twee bedden, met een ei en zangzaad, dat was echt briljant.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Hier ook ruimte gemaakt voor Theo en waargaatheteigelekover Thea.
Ik had deze week wel gevolgd, door omstandigheden vandaag de uitslag niet gezien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Kijkt er iemand hier trouwens ook naar 'Wie is de chef?'
Roland. Degene die niemand verdacht. Was echt leuk om te zien!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik had deze week wel gevolgd, door omstandigheden vandaag de uitslag niet gezien.
Wie was de chef deze week dan ?
Dit is pas een mooie pruikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:omg
http://www.nu.nl/lifestyle/2094159/pruik-kale-babys.html
nja... ik word in elk geval geen afnemer
BEehee, daar hebben we toch een ander topic voor tegenwoordig! -> The revelation of the clonesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |