maar ik ben niet boos hoorquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik ben niet boos hoor![]()
alleen teleurgesteld
Emté, de plaatselijke hosselwinkel van onze school.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
lidl vind ik zo'n pauper winkel
AH, C1000 (heesch) en Emté
vroegah toen het nog de edah was ,toen was het een echte hosselwinkelquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef Treces het volgende:
[..]
Emté, de plaatselijke hosselwinkel van onze school.
Dat is 4 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah toen het nog de edah was ,toen was het een echte hosselwinkel
ik ben oldskool jeweet brothaquote:
met een toffe clown en een varkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen ik nog in hosselde bestond de heuvel nog uit een heuvel
quote:
waarom ruiken al die vuige emo's van jouw school altijd naar wiet als ik daar langs loop als ik de em-té binnenga?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef Treces het volgende:
[..]
Emté, de plaatselijke hosselwinkel van onze school.
Over welke peuterspeelzaal heb je het meis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
waarom ruiken al die vuige emo's van jouw school altijd naar wiet als ik daar langs loop als ik de em-té binnenga?
tblquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over welke peuterspeelzaal heb je het meis?
Maasland daar heb ik decennia geleden op gezeten. Leeft die school nog?quote:
ja. maar gelukkig zit ik er niet op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maasland daar heb ik decennia geleden op gezeten. Leeft die school nog?
Wat doe jij dan, maffe miepert?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja. maar gelukkig zit ik er niet op.
hooghuis zuid jeweettooggg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, maffe miepert?
Toen ik nog Ossenaar was, heette die ploeg nog gewoon TOP!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
hooghuis zuid jeweettooggg.
nee grapje. maar ik mag wel elke dag het fc oss stadion aanschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
zal vast prachtig klinkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
jeeeej singstar met living on a prayer.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
waarom ruiken al die vuige emo's van jouw school altijd naar wiet als ik daar langs loop als ik de em-té binnenga?
dat pauperdingquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef Treces het volgende:
De stalen kerstboom staat weer op de heuvel
chill nummer he binnenkort komt er een nieuw nummer ook weer samen met new kids on the blockquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey gers...
The Opposites ft. Sef en Gers - Broodje Bakpao
Het ging meer om de commentsquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef gers het volgende:
[..]
dat pauperding![]()
[..]
chill nummer he binnenkort komt er een nieuw nummer ook weer samen met new kids on the block
Oh, ik ben niet de enige die zo over dat "ding" denkt.quote:
Jij bent toch niet die echte gers hé?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef gers het volgende:
chill nummer he binnenkort komt er een nieuw nummer ook weer samen met new kids on the block
eeuhm jawel of dacht dat ik een kloon was met 26k aan postsquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Treces het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige die zo over dat "ding" denkt.![]()
[..]
Jij bent toch niet die echte gers hé?
Nee, ik bedoelde die Gers die dat Broodje Bakpao nummer maakte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm jawel of dacht dat ik een kloon was met 26k aan posts
5345 Oss west Represtent!quote:Op woensdag 9 december 2009 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wist niet eens dat dit topic er was!!
OSS![]()
USSEN
Oss Zuidquote:Op woensdag 9 december 2009 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wist niet eens dat dit topic er was!!
OSS![]()
USSEN
eeuhm die ben ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Treces het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die Gers die dat Broodje Bakpao nummer maakte.
boh das dichtbijquote:
poesquote:
waar woont u dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:53 schreef gers het volgende:
[..]
boh das dichtbij
[..]
poesmaar ik ben het dus wel , ik wil wel me handtekening geven maar dan moet ie wel op je bil
Ruwaardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |