Nou, er was een Koen en die maakte een account aan op Fok! Zijn username was Noek. Dat is Koen omgedraaid. Geinig niet?quote:
En ze gaan nog op vakantie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Juud79 het volgende:
Ja, Juud is er ook. Middag!
@ Marrije: Tof boek he? Die andere die je noemt ken ik niet, ga ik eens wat over opzoeken online.
@ Noek: Weekendplannen hebben we wel, gelukkig wisselen drukke en rustige weekenden zich af.
Dit weekend is best vol.
Morgen eerst uitslapen en ontbijten op bed. Daarna wat was wegwerken en opruimen in huis, logeerkamer in orde maken. Morgenavond feest van iemand die 40 is geworden. In de loop van de avond, als het feestgedruis gaat beginnen nemen wij hun twee kleine meiden mee naar huis. Die blijven dan een nachtje bij ons slapen.
Zondagochtend zijn ze vast vroeg (07.00 uur) wakker, dan mogen ze filmpjes kijken en na douchen en ontbijt brengen we ze weer naar huis. Daarna komen 's middags mijn opa en oma op de thee en dan is t weekend wel weer zo'n beetje voorbij.
Ow ja, ze zijn 80 en 81 en wonen ook nog zelfstandig, wel met een keer per twee weken hulp in de huishouding, wat nu eigenlijk naar een keer per week moet gaan. Ik vind t knap. En ze computeren en Wii-en
Maar daar mag je niks over zeggen zeker? Het wordt toch geen Japans-achtige spelletje hè?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik heb vooral zin om iets uit te testen daar.
Ja, gewoon met de auto naar Duitsland en Oostenrijk, ik vind dat helemaal niets, omdat opa wat krummelig begint te worden. Ieder jaar roepen ze, nou dit is wel t laatste jaar dat we zover weg gaan en het jaar erna gaan ze gewoon weerquote:
Neok!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:03 schreef Noek het volgende:
Nou, er was een Koen en die maakte een account aan op Fok! Zijn username was Noek. Dat is Koen omgedraaid. Geinig niet?
Honderd jaar later wilde ik die naam maar wat doen we dan met Koen?
Eerst mocht Koen hem houden, ik janken natuurlijk en toen is die gewoon de prullenbak ingeflikkerd.![]()
En klaar hoor. Man man.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar daar mag je niks over zeggen zeker? Het wordt toch geen Japans-achtige spelletje hè?
Daar word ik toch zo naar van. Teruglezen is niet mijn sterkste vak hoor dus ik kan iets verkeerd hebben opgepikt.
Lijkt mij ook en een verzorgingstehuis is weer wat anders?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een verpleeghuis lijkt me dus helemaal geen betere oplossing. Door de bezuinigingen heeft het personeel van verpleeghuizen vaak veel te druk en is de kwaliteit van de zorg onder de maat.
Het lijkt me dus vreselijk om in een verpleeghuis terecht te moeten komen.
ja, je ben nog niet vet genoeg natuurlijk.quote:
Ik val juist af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:26 schreef Coos het volgende:
[..]
ja, je ben nog niet vet genoeg natuurlijk.
ja, daar heb je helemaal gelijk aan. Maar qua kosten is het een heel verschil met een verzorgingstehuis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een verpleeghuis lijkt me dus helemaal geen betere oplossing. Door de bezuinigingen heeft het personeel van verpleeghuizen vaak veel te druk en is de kwaliteit van de zorg onder de maat.
Het lijkt me dus vreselijk om in een verpleeghuis terecht te moeten komen.
n.a.v. dat tweede zinnetje zou ik zeggen, joh ga eens in therapie of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik val juist af.![]()
Kut he als het goed gaat.![]()
Ik ben in ieder geval nog niet afgeschreven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef Coos het volgende:
[..]
n.a.v. dat tweede zinnetje zou ik zeggen, joh ga eens in therapie of zo.
Volgens mij is de verzorging die je in een verpleeghuis krijgt veel intensiever en helpen ze je in een verzorgingstehuis met zaken als steunkousen aantrekken enzo. In een verzorgingsteheuis zou ik dan wel weer willen, gezellig kaarten en punnikken in de recreatiezaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt mij ook en een verzorgingstehuis is weer wat anders?
BQ, balen van je computer
Je hebt van de week er al van diverse users van langs gehad maar volgens mij zijn jij en Juud de enige die nog niet door hebben dat je sociaal gestoord ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval nog niet afgeschreven.![]()
En therapie is niet nodig, ik maak het prima.
Ja, dat zal het zijn Dr.Coos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt van de week er al van diverse users van langs gehad maar volgens mij zijn jij en Juud de enige die nog niet door hebben dat je sociaal gestoord ben.![]()
Maar daar is met de juiste begeleiding best wat aan te doen.
Begin een fanclub!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Tel mij er dan ook maar bij op. Ik wil volgende week een drankje doen met Dementor. Heel sociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |