Je bedoeld dozk, dat is een afkorting voor dubbeltje op z'n kant.quote:
1 van de zaak en 2 van de zonen die ze zelf betalen, valt qua kosten dus wel mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
hehe ben het ook aan het kijken, paupers hebben 4 auto's en een dikke schuld
Als je het kunt betalen is het nog best veel, ongeveer een sigaret per uur. Maar goed, als je schulden hebt zijn dit soort dingen onzinnige uitgaven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen van dat roken vind ik zo overdreven, bedoel met z'n 4en 100 pakjes per maand, dat is geen pakje per dag, dat valt toch wel mee?
Als je geen schulden hebt kun je je dat veroorloven maar als je zoveel schulden hebt en niet werkt vind ik het op z'n zachtst gezegd dom want door te stoppen kun je al zo'n ¤400 per maand besparen en dat is IMO best veel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen van dat roken vind ik zo overdreven, bedoel met z'n 4en 100 pakjes per maand, dat is geen pakje per dag, dat valt toch wel mee?
Ja of Shag gaan roken, euroshopper shag dan heb je geheid keelkanker na 3 wekenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als je geen schulden hebt kun je je dat veroorloven maar als je zoveel schulden hebt en niet werkt vind ik het op z'n zachtst gezegd dom want door te stoppen kun je al zo'n ¤400 per maand besparen en dat is IMO best veel.
En WTF hoe kan het dat na zo'n lange tijd nog maar zo weinig reacties zijn, dit is toch een Lil.Q94 topic?!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |