Ach, voordat ze durven te praten ben ik toch allang weg. En ik moet verdomme drie kwartier op m'n aansluiting wachten, maar kan niet 'n trein later nemen omdat ik dan 5 minuten telaat benquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
LIEKE
Wees je voorzichtig morgen in Utreg met al die wilde losgeslagen pubers?
Hoi.quote:
Kut he ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, voordat ze durven te praten ben ik toch allang weg. En ik moet verdomme drie kwartier op m'n aansluiting wachten, maar kan niet 'n trein later nemen omdat ik dan 5 minuten telaat ben.
Wat een kutaansluitingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, voordat ze durven te praten ben ik toch allang weg. En ik moet verdomme drie kwartier op m'n aansluiting wachten, maar kan niet 'n trein later nemen omdat ik dan 5 minuten telaat ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ik miste vandaag m'n aansluiting met één minuut. En die bus reed maar één keer in 't uur.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kut he ?
Dat had ik ook wel eens. Nu een laptopje gekocht met accuduur van ~6-7 uur.
En ik verveel me nooit meer
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ik ben weg want eigen verjaardag.
En ja dan ga ik niet achter pc zittenJe bent toch al jarig geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Danku!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een kutaansluiting![]()
Nou ja succes en veel plezier in ieder geval
Hier stopt de bus om half 6 al.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik miste vandaag m'n aansluiting met één minuut. En die bus reed maar één keer in 't uur.
Ja maar neef van me is op zelfde dag jarig en ik doe het nu. Hij toen.quote:
Ah, oké, handigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar neef van me is op zelfde dag jarig en ik doe het nu. Hij toen.
Volgend jaar wel op de 24e.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
Gaat het allemaal soepeltjes hier?
Primaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:![]()
Gaat het allemaal soepeltjes hier?
quote:
Als ik aan het drinken was dan stond ik nu m'n toetsenbord te föhnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je niet een beetje lachen![]()
!?
Alleen als het echt het geval is, anders niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zeg tegen Jimbo dat hij op Kurt Cobain lijkt, is 'ie ook weer gelukkig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Alleen als het echt het geval is, anders niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]Dat zie ik morgen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |