quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou ja spin-off van family guy. Family guy is leuk Cleveland is leuk dus dat kan niet misgaan.
Maar nee hoor. Een saai kut programma.
Beter hoef ik het niet te formuleren. Dus laat maar lekker open.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:13 schreef J.Stalin het volgende:
Family guy is zelf al zo'n geweldig programma
Al een maand of 3 is de pilot beschikbaar.quote:
Quagmirequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
The.Cleveland.Show.S01E01.720p.WEB-DL.DD5.1.AVC-CtrlHD
Maar inderdaad, valt een beetje tegen. Ik had liever The Quagmire Show gezien.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
The.Cleveland.Show.S01E01.720p.WEB-DL.DD5.1.AVC-CtrlHD
Maar inderdaad, valt een beetje tegen. Ik had liever The Quagmire Show gezien.![]()
Cleveland is idd een klote personage. Stewie is en blijft de bestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef J.Herrer het volgende:
Die Cleveland is zo'n irritante personagemet zijn slome stem
Waarom hadden ze geen Quagmire show bedacht? Dat zou veel meer aanspreken
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso, family guy is gewoon baas.
Cleveland show is niet baas.
American Dad is ook niet baas.
Je vader heeft Gordon geneuktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Gordon vind dat ook een leuk programma
Alleen voor die homoburen zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Wut? Gorden de wereldberoemde zanger uit nederland?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Gat er lekker makkelijk in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:27 schreef S.Seagal het volgende:
Family guy, makkelijke humor. Gaat nergens over.
Daar zat een leuke grap over in in de nieuwste aflevering van Family Guy. Nummer 2 van seizoen 8.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:27 schreef bijdehand het volgende:
The Quagmire show zou leuker zijn
Bwehehe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daar zat een leuke grap over in in de nieuwste aflevering van Family Guy. Nummer 2 van seizoen 8.
Ik vind American Dad ook niet erg grappig nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:46 schreef beverton het volgende:
AMERICAN DAD IS OOK ZO'N ZUIGTYFUS TEKENFILMPIE.
Hahaha, geniaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daar zat een leuke grap over in in de nieuwste aflevering van Family Guy. Nummer 2 van seizoen 8.
Opzich vind ik de keuze van Cleveland voor een spin-off niet zo vreemd. Hij voegde het minste toe aan familyguy vind ik. Ik denk dan ook dat de makers van FamilyGuy iets in Cleveland zien wat in de serie FamilyGuy niet helemaal tot uiting komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:41 schreef dennis00 het volgende:
The Stewie Show zou pas goddelijk zijn!![]()
Ze pakken inderdaad wel het saaiste karakter met Cleveland, maar ook Joe en Quagmire apart zou niet geweldig zijn. Ik geloof zelf niet echt in een Quagmire-show, dat wordt lastig met zijn karakter. Want zijn leven is nou niet erg stabiel, het is elke dag weer hetzelfde met nieuwe chickies, zo krijg je nooit een lopend verhaal ^^
[..]
Hahaha, geniaal![]()
Kan helaas de goeie clip niet vinden.
Er mist iets in je postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Klonk het volgende:
ze beginnen op stoom te komen, heb telkens bij het zien van de laatste aflvering, ja dit is de leukste tot nu toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |