Vrouwen die fussball niet waarderenquote:
Ik kijk bij het WK wel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vrouwen die fussball niet waarderen
Nee, ik sluit altijd achter jou aan, oranjeboefjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OranjefansJij loopt voorop bij de polonaise?
ik zal eerlijk zeggen dat ik niet echt een favo club heb, ik vind dat de beste ook mag winnen (natuurlijk ben ik wel altijd voor de nl clubsquote:
Tieft jij eens op met je antivoetbalfanboyisme.quote:
Door mensen zoals jijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef Kwaliteit het volgende:
KLB is niet meer wat het geweest was
idd :pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:05 schreef Genius-F het volgende:
Mannen die totaal niet van voetbal houden.
Slappe homo's die op de basisschool al gepest werden
Ik ben maar een klein beetje antivoetbal, ik erger me alleen aan al die topicsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tieft jij eens op met je antivoetbalfanboyisme.
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn Fifa 10 binnen
Dat kan z'n scherm niet aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ookAl een gameface aangemaakt?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zeggen dat ik niet echt een favo club heb, ik vind dat de beste ook mag winnen (natuurlijk ben ik wel altijd voor de nl clubs)
Maar ik kijk het erg graag, vooral als het een wedstrijd met veel inhoud is
Inkoppertjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dat kan z'n scherm niet aan.
van tevoren weet je niet wanneer een wedstrijd veel inhoud heeft, dus selecteer je onderbewust toch op een bepaalde club.... denk ik... dus welke club zie je het meeste voetballenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zeggen dat ik niet echt een favo club heb, ik vind dat de beste ook mag winnen (natuurlijk ben ik wel altijd voor de nl clubs)
Nee jou bijdragen is lekker belangrijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht voetbal zuigt zwaar.
Hele avond voor de TV zitten, vage spelers en buitenlandse clubs opnoemen die toen en toen gescoord hebben... WTF boeit dat nou?
Zo kan je alles beredeneren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht voetbal zuigt zwaar.
Hele avond voor de TV zitten, vage spelers en buitenlandse clubs opnoemen die toen en toen gescoord hebben... WTF boeit dat nou?
maak er eventueel even een topic over.quote:
Als je nou een vrouw bent en niet van voetbal houdt, WTF DOE JE DAN HIER SUUSJE-V!quote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn Fifa 10 binnen
Potentieel baggertopic.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Gabbylicious het volgende:
VANAVOND EEN LIVE ANDERLEGT-AJAX TOPIC IN KLB!!!!1
Ja, als die inhoud bestaat uit veel mooie mannenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |