Kantoor, solistische functie, diep dossier onderzoek etc. Niet echt iets waarbij je 26 kakelende collega's om je heen wil hebben. Desalniettemin zou iets meer geluid niet gek zijn...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
Je zit gezellig in je eentje in een afgesloten hok te werken?
Ze hebben trommelvreesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen kunnen tegenwoordig niet meer genieten van de stilte
Heb je geen mp3speler/telefoon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kantoor, solistische functie, diep dossier onderzoek etc. Niet echt iets waarbij je 26 kakelende collega's om je heen wil hebben. Desalniettemin zou iets meer geluid niet gek zijn...
wat je uit die computer zou krijgen was toch van een kutkwaliteit geweest, dat had de naam muziek nauwelijks mogen dragenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef sinadO het volgende:
Kut!
Heb ik sinds deze week een nieuw project, zetten ze me in een kantoortje met een PC waar je geen streaming radio op kan ontvangen.
Tevens is er nergens een radio te vinden die ik ff kan lenen of zo. Het is hier doodstil en daar kan ik niet mee omgaan!!
Klacht: het is hier veel te stil en nu moet ik weer geld gaan uitgeven aan een radio, in de hoop dat die hier ueberhaupt ontvangst heeft.
Klacht 2: ik werk niet samen met mooie vrouwelijke collega's!
Ja, want alle streams zijn nog in 64kbps.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wat je uit die computer zou krijgen was toch van een kutkwaliteit geweest, dat had de naam muziek nauwelijks mogen dragen
Maar zo'n simpel radiootje produceert toch niet de zuivere klank waar jij zo naar streeft?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kantoor, solistische functie, diep dossier onderzoek etc. Niet echt iets waarbij je 26 kakelende collega's om je heen wil hebben. Desalniettemin zou iets meer geluid niet gek zijn...
het leven van een audiofiel is zwaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar zo'n simpel radiootje produceert toch niet de zuivere klank waar jij zo naar streeft?
Wat is dat trouwens voor een constructie in je UI?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:23 schreef sinadO het volgende:
Op het werk zal het me een zorg zijn hoe het klinkt als er maar geluid is. Audiofilie is voor thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |