er een aantal OUD-users een kloon aangemaakt hebben...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef Beelzebufo het volgende:
En dit is een [OUD] topic, omdat?
En die is dus echt grappig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:21 schreef easy-going het volgende:
Oké, mijn coming-out ...... ik ben Troel
Ja nou snap ik het niet meer, waar moet mijn secret santa dan heen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Da ken heul nie want da ben ik al!
quote:
oh god, begint het weer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Da ken heul nie want da ben ik al!
Zie je wel, ik wíst het!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef trui het volgende:
[..]![]()
ik zal 't dan ook maar toegeven, ik ben moussy.
Naar die andere...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nou snap ik het niet meer, waar moet mijn secret santa dan heen..
Want ik heb Rocka.
Nobody is perfect..quote:
Wat, dat ik serieus ben? Of een serieus topic opende ...quote:
Kunnen we het dan wel met afkortingen doen?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:40 schreef huuphuup het volgende:
hahaha livelink zo zielig![]()
dan ga ik voor YPPY!
of was ik nou YPPY... of toch yppy?![]()
*zucht* moeilijk hoor om al je eigen naamswijzigingen bij te houden
Maar het was het koffiezetapparaat van ET?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef easy-going het volgende:
Onee, ik ben toch spuuglokje, nu weet ik het weer (ik zag net de foto van mijn keuken namelijk )
heb ff je lijstje verbeterdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Tazz het volgende:
De_Taartjesfee = RockabeIIa
Pvoesss = De_Taartjesfee
Vicky = Maneki
Icicle = Trui
Books = Bixister
Tazz = MevrouwvanDalen
Spuuglokje = MamsX
Easy-going = Troel Of Leah (enige kloon verwarring)
Ticootje = Dakota
Swetsennegger = Danny
Asyniur = RockabeIIa huuphuup![]()
phluphy = aque
trui = moussy
bikinistringding = minoes…
Livelink = niemand
of was het nou andersomquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef Tazz het volgende:
Bent u ook uw kloon zat.
Onthul hier u ware identiteit...
Lijstje tot nu toe...
De_Taartjesfee = RockabeIIa
Pvoesss = De_Taartjesfee
Vicky = Maneki
Icicle = Trui
Books = Bixister
Tazz = MevrouwvanDalen
Spuuglokje = MamsX
Easy-going = Troel Of Leah (enige kloon verwarring)
Ticootje = Dakota
Swetsennegger = Danny
Asyniur = huuphuup
phluphy = aque
trui = moussy
bikinistringding = minoes…
Livelink = niemand
Neem jij A en D, dan neem ik straks F en K mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef easy-going het volgende:
Mijn werkdag zit er zo op .. op naar huis .... maar welk huis ook alweer??
En welk(e) kind(eren) moet ik zo van de BSO halen?
Tsjonge, kom ik nu nooit van mijn imago af..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef Books het volgende:
Tazz dat jij een serieus topic opende...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef easy-going het volgende:
Onee, ik ben toch spuuglokje, nu weet ik het weer (ik zag net de foto van mijn keuken namelijk )
Jamaar, als Swets Danny is, dan moet ET knorretje zijn, dus zij kan dan nooit spuuglokje zijn, dus ben ik datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar het was het koffiezetapparaat van ET?
dat kan niet want ik heb ABC al opgehaald!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neem jij A en D, dan neem ik straks F en K mee.
Dat ligt eraan hoe je het leest..quote:
Dan heb je het verkeerde kindquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat kan niet want ik heb ABC al opgehaald!
moussy = bright en als ik in een complexje met klonen heb ben ik dakota, en soms ga ik er een boek over schrijven en heb ik een stuk of 4 namen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het leest..
Is moussy nu trui of is trui moussy...
XYZ zitten er nog, die hadden snottebellen, had ik geen zin in vandaag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerde kind![]()
Ik denk dat je ff moet terugruilen.
Maar, dan de kinderen van jezelf of van je kloon???quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef MemmelDePemmel het volgende:
zullen we de namen initialen van de kinderen erachter gaan zetten dan? Dan hebben we een mooie OP!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef moussy het volgende:
[..]
moussy = bright en als ik in een complexje met klonen heb ben ik dakota, en soms ga ik er een boek over schrijven en heb ik een stuk of 4 namen.
dat was het alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Tazz het volgende:
[..]
het begint nu al een onoverzichtelijke bende te worden..
Maakt niet uit, dan ruilen we over een paar gewoon even...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef moussy het volgende:
[..]
XYZ zitten er nog, die hadden snottebellen, had ik geen zin in vandaag.
Je roept gewoon heel het alfabet, komt d'r altijd wel 1tje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef easy-going het volgende:
Mijn werkdag zit er zo op .. op naar huis .... maar welk huis ook alweer??
En welk(e) kind(eren) moet ik zo van de BSO halen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jamaar, als Swets Danny is, dan moet ET knorretje zijn, dus zij kan dan nooit spuuglokje zijn, dus ben ik dat
Wacht even, ben jij nu een omgebouwde vent, of "de vrouw die het doet met" ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef mrs_swetsenegger het volgende:
ik voel een identiteitscrisis aankomen...
Je zei "doet met" !!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij nu een omgebouwde vent, of "de vrouw die het doet met" ?
Of liever nog ..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef lcicle het volgende:
Eigenlijk he.. had ik zo graag Ynske willen zijn
Ow, ik dacht dat jij Chell wel zou willen zijn, dat je dan foto's kon maken enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef lcicle het volgende:
Eigenlijk he.. had ik zo graag Ynske willen zijn
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef moussy het volgende:
Oh ik wil ook vivi zijn, dan heb ik ook mooie 'eigenschappen'!
vertelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef lcicle het volgende:
[..]
Of liever nog ..
Nee, dat zeg ik niet! Weten jullie wel he.
ohquote:
Je bent gewoon jaloers!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij nu een omgebouwde vent, of "de vrouw die het doet met" ?
Als die net zo met echo is als de mijne zit het helemaal goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Vivi het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot je mijn banksaldo ziet.
Nee, in de war!quote:
Of een bal die nog niet is ingedaald. Daar kan je tegenwoordig ook gewoon voor uitkomen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, in de war!Er staat 'mrs' naast een mannetjesicoontje. Wellicht een hermafrodiet?
Niemand is perfect!quote:
ik dacht meer aan PMSquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Sjeen het volgende:
Altijd al geweten dat er hier een paar last hadden van Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom
Peervormig meervoudigheids syndroom?quote:
Wordt D'Shontay dan een D of een S?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef MemmelDePemmel het volgende:
zullen we de namen initialen van de kinderen erachter gaan zetten dan? Dan hebben we een mooie OP!
een A.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef Soneal het volgende:
[..]
Wordt D'Shontay dan een D of een S?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Peervormig meervoudigheids syndroom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |