abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:52:24 #1
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_73273420

Gisteren na het laatste fluitsignaal van Bayern Munchen - Juventus ging Louis van Gaal als van ouds uit z,n stekker. Wat was het probleem? Scheidsrechter Howard Webb floot af na 92 minuten en 30 seconden en op precies dat moment werd de bal naar voren gespeelt naar Muller die '' na alle waarschijnlijkheid '' alleen op Buffon af kon stevenen. Heel het stadion kwijt inclusief Louis van Gaal die verhaal ging halen bij de 4de official terwijl die beste man er helemaal niks aan kon doen, hij had uberhaupt niet eens een fluit in z,n mond.

van Gaal is een goede trainer maar soms komt ie echt over als een opgefokt, oncontroleerbaar mannetje.

Klacht: Louis van Gaal uit z,n plaat
Antiklacht: Louis van Gaal uit z,n plaat
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:54:09 #2
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_73273469
z,n ?

Verder eens met klacht. Goede trainer, maar wat een bom wordt hij opeens als iets misgaat.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_73273482
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:54:56 #4
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73273496
Gebruik motherfucking apostrofs in plaats van komma's.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:55:55 #6
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_73273529
Was trouwens Olic die alleen op de keeper af ging.
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_73273552
Het lijkt net alsof hij die vent een klap gaat verkopen .

Tijd voor een cursus anger management.
pi_73273668
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:54 schreef Skylark. het volgende:
Gebruik motherfucking apostrofs in plaats van komma's.
Dit. Misschien moet ik voor de gein eens apostrofs ipv komma's gaan gebruiken' eens kijken hoe irritant mensen dat vinden.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:03:51 #9
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_73273734

pi_73273825
quote:
f Louis van Gaal die verhaal ging halen bij de 4de official terwijl die beste man er helemaal niks aan kon doen
Niets aan kan doen? Het is zn werk. Louis mag het veld niet in...
pi_73273836
Badstuber speelde gisteren wel weer een puike wedstrijd
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:10:30 #12
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_73273898
Olic, niet Muller.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:13:27 #13
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_73273976

pi_73273991
Heerlijk toch

Voetbal is emotie.
Zulke dingen gebeuren als je zo graag wil winnen.
pi_73274000
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:14:56 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_73274007
Een hittepettitige gedreven man, maar hij is goed in wat hij doet.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:17:04 #17
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73274070
Prachtige vent.

en terecht dat die kwaad word.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:17:36 #18
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_73274085
Haha die karatetrap was magistraal. Heerlijk hoe Louis naar de assistent scheidsrechter liep en voor hem ff z,n lies oprekte
pi_73274170
Ik begrijp de reactie best, in het heetst van de strijd had deze laatste actie misschien wel het verschil kunnen maken. Nu blijft het gat met Juventus 2 punten, anders hadden het er 4 kunnen zijn. Ik zie dit liever dan een Fred Rutten die als een schaap op de bank zit, voetbal is oorlog, voetbal is passie!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73427575
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_73427673
Louis .
pi_73427818
Dit is nou de eerste keer dat ik zeg dat zo'n overdreven reactie van hem terecht was.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:27:29 #23
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_73427941
Uit z'n stekker of uit z'n plaat?
0 topics op naam. 14.gif
pi_73427965
Sorry, TS ik heb alleen de titel gelezen.

Maar op basis van de titel: Louis van Gaal.
Blaze with the fire that is never extinguished
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:56:45 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73429020
Louis van Gaal

Prachtige gast!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:59:52 #26
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_73429117
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef jpg97 het volgende:
Louis van Gaal

Prachtige gast!
vind ik ook, dure spelers op de bank zetten, ruzie met de pers, overal waar hij komt is het bonje en hommeles. HEERLIJK
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_73429151
Louis! Ik dacht echt dat ie die grenrechter met vlag en al op zou vreten!

[ Bericht 3% gewijzigd door fratsman op 06-10-2009 17:07:08 ]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:00:53 #28
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_73430936
L. Van Gale is a good coach. Most of the time.

Maar het is op momenten een buitengewoon ongemanierde schoft. Het pleit niet voor hem dat hij die emoties niet onder controle heeft. Hij kan zijn spelers in het veld niets verwijten als zij zichzelf verliezen, aangezien hij dat zelf ook regelmatig doet. Zijn spelers onprofessioneel gedrag verwijten, terwijl je zelf hetzelfde verwijtbare gedrag vertoont! En dan beweren dat niets menselijk je vreemd is? Nou ja, het kan naast elkaar bestaan, maar maakt je als coach en mens niet geloofwaardiger.

Neen, heer van Gaal, U geeft het slechtste voorbeeld aan uw pupillen. In dat opzicht slaat u de pedagogische plank, waarop u zich zo graag voorstaat, volledig mis.

Emotie mag en is zelfs gewenst, maar mag nooit mensen ten onrechte kwetsen of tot onprofessioneel gedrag leiden. En in uw laatste reaktie heeft u zich kwetsend uitgelaten t.a.v. van iemand die part noch deel had aan de scheidsrechterlijke beslissing. Een schandelijk en verwerpelijk gedrag uwerzijds. Daarnaast is het buitengewoon onprofessioneel gedrag, omdat u had kunnen weten dat de man die u aansprak in de beslissing geen aandeel had gehad. Verwerpelijk gedrag uwerzijds.

Ik heb u hoog zitten als coach. Maar vind uw publieke optreden, dat een deel uitmaakt van uw professionele praktijk, buitengewoon onder de maat. U bent een ongemanierde schoft. En dat journalisten niet altijd op "uw zo hooggeachte niveau" kunnen discussieren, zou u allang moeten weten. Daar dient u als hoogwaardige en professionele coach boven te staan. Maar u verlaagt zichzelf telkens weer tot primitieve verbale gevechten, waarmee u, helaas, zichzelf van uw slechtste kant laat zien. Het zijn niet de journalisten die daarmee tot de orde worden geroepen, maar het is het beeld van uw persoonlijkheid dat daarmee schade oploopt. Wellicht dat dit u niets doet. Het beeld is niet iets dat u bezighoudt. Goed. Helaas is dat wel de dagelijkse werkelijkheid in de door u zo verafschuwde media. Met uw houding en gedrag kunt u, en zult u, niets veranderen aan en in deze media. Het is dus een hoog Don Quichottergehalte dat spreekt uit uw nogal ondoordachte gedrag.

Een man van uw statuur en intelligentie, zou toch zo langzamerhand zijn emoties onder controle moeten hebben en een normale en goede relatie in het publeke domijn moeten kunnen aangaan,

Het feit dat u dat nog altijd niet kan, maakt u voor hij toch half geschikt als topcoach. Want dat behoort tot uw taken.

Ik laat het hierbij.

En toch, van mijn kant, met de meeste hoogachting,

Schuss!
I'm not a number! Frontiers only exist in your head
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:07:21 #29
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_73435030
Oh ja,
laat ik nog een duidelijke uitspraak die op u van toepassing is, hier neerlegen: goed voorbeeld doet volgen.

Iets om over na te denken t.a.v. het gedrag van uw spelers, nietwaar? Dat geldt dus niet alleen voor de trainingen en het binnenshuis contact. Dat geldt dus ook voor daarbuiten, tijdens en na afloop van een wedstrijd. Juist als je een coach bent! Want wat had u gedaan als al uw spelers op dezelfde manier als u hadden gereageerd naar de scheidsrechter, assistentscheidsrechters en de vierde man, als u zelf heeft gedaan? Had u dat ook gerechtvaardigd? Natuurlijk zegt u thans ja. Maar als al uw spelers op dezelfde aggresieve en ongecontroleerde wijze de vierde man hadden aangevallen, dan was uw club waarschijnlijk uitgesloten van verdere deelname aan de championsleague, omdat het van weinig respect had getuigd t.a.v. de scheidsrechterlijke leiding van de wedstrijd. Zit ik er ver naast heer van Gaal? Ik denk het niet. En ik denk dat u daarover wellicht , na enige zelfreflectie, als die kunt opbrengen, daarover tot hetzelfde oordeel komt. Juist omdat ik u hoog acht!

Maar helaas laat u zich keer op keer verleiden tot ongecontroleerd, primitief en aggressief gedrag. Jammer. Het doet zo af aan uw overige kwaliteiten.
Nee, kom nu niet met het argument dat uw kwaliteiten daar niet onder leiden. De kwaliteiten niet, maar uw beeld wel. En ook beelvorming, hoezeer u daar ook tegen zult strijden als een Don Quichotte, is ondanks hetgeen u vindt en wenst te ventileren, een onderdeel van de werkelijkheid. Vorm en inhoud, heer van Gaal, zijn in uw geval des te heviger, niet te scheiden. Enig openbaar besef hieromtrent zou u sieren.

Nou ja, wat kan ik er nog meer over zeggen. Ik denk dat dit waar het om gaat. Uw kwaliteitren als coach staan buiten kijf. Uw communicatieve kwaliteiten laten sterk te wensen over. Het zij zo. Beiden behoren wel tot uw functie. U levert derhalve half werk af.

Jammer.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:24:06 #30
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73438000
Ik vind het leuk dat de mongol boven me zoveel tekst heeft getypt terwijl waarschijnlijk 0,4% van de mensen de moeite neemt om het te lezen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:52:59 #31
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73443837
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:24 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind het leuk dat de mongol boven me zoveel tekst heeft getypt terwijl waarschijnlijk 0,4% van de mensen de moeite neemt om het te lezen.
Ik ben speciaal .
pi_73444037
Louis van gaal
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:00:04 #33
75556 erkel
back from Dagestan
pi_73444065
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Remsjo het volgende:
Haha die karatetrap was magistraal. Heerlijk hoe Louis naar de assistent scheidsrechter liep en voor hem ff z,n lies oprekte
Je doet het gewoon om te etteren hè
Weisst
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:48:15 #34
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_73450112
quote:
k vind het leuk dat de mongol boven me zoveel tekst heeft getypt terwijl waarschijnlijk 0,4% van de mensen de moeite neemt om het te lezen.
Ha ha, fantastische reaktie! Jouw "mongol"l wordt in het Nederlands geschreven als "mongool". Het is een inmiddels kwetsende aanduiding (maar ook zo door jou bedoeld). En een persoon met het syndroom van Down (zo heet dat) zou nooit een tekst hebben kunnen produceren die ik heb gedaan. Waarmee je reaktie dus is gedisqualificeerd (leuk he).

Verder heb je geen enkele inhoudelijke reaktie gegeven, hetgeen jouw bijdrage ook weer als een niet serieus te nemen bijdrage moet worden gekwalificeerd. Maar laat ik het serieus nemen (tegen beter weten in).

Dan is het feit (volgens jou) hoeveel procent er gelezen wordt. Ik denk dat de impact van Fok sterk wordt overdreven. Dus ik denk dat jouw inschatting van 0,4 procent, van naar ik gemakshalve maar aanneem van de Nederlands kunnen lezende bevolking (volgens onderzoek zijn dat er zo rond de 21 miljoen in onze wereld, waarmee wij de 14e plaats innemen op de lijst van grote wereldtalen). Nou neem ik aan dat niet al die 21 miljoen Fok dagelijks bezoeken. Dus laten we het in eerste aanleg beperken tot de in Nederland wonenden: grofweg 16 miljoen. Daarvan is een groot deel onderdeel van de grijze massa en dus niet aktief op internet. Houden we een aantal over van naar schatting (ik geef je een ruime schatting, ben niet karig) 10 miljoen.
Daarvan kent (in een weer ruime schatting) ongeveer de helft Fok en leest (weer een aanname) van 50% de Klaagbaak. Dan betekent dat dus dat er volgens jou dat er naar jouw inschatting zo'n 2,5 miljoen over blijven.

Dit getal lijkt mij nogal overdreven, maar goed laten we het als uitgangspunt voor onze verdere statistische berekeningen nemen. Dan is 0,4 procent volgens jou dus een aantal van 10.000.

Ik denk dat je met dit getal de rijkwijdte van Fok sterk overschat. Als er al ongeveer een paar honderd mensen de bijdrage van dit topic (er zijn vele topics op Fok en ook nog vele op Klaagbaak, hetgeen de spoeling van lezers aanmerkelijk dunner maakt) lezen, dan zijn dat er al veel. Als er al mensen zijn die in een topic over Louis van Gaal zijn geinteresseerd dan zijn dat er wellicht nog minder.

Met andere woorden: ik heb nimmer het idee gehad dat mijn bijdrage door veel mensen werd gelezen. Maar ik vind het gewoon leuk om in dit soort topics mijn mening te geven.

Uit jouw reaktie concludeer ik (indien onjuist, dan kun je mij daarin corrigeren) dat je het niet met mij eens bent. Het zou eenvoudiger en duidelijker zijn geweest als je dat gewoon op die manier had weergegeven. Maar gezien de statistische berekening, kan ik jouw reaktie ook nog verder disqualificeren. Het snijdt geen hout. Je argumenten deugen niet.

Maar ja, niet iedereen heeft de gave van het woord. Ik ook niet. Hoewel ik een eind kom

En er leest vermoedelijk bijna niemand dan de verstandelijke beperkte persoon die jij zou kunnen zijn dit topic. Fantastische conclusie, toch?

Cheers!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 oktober 2009 @ 10:51:41 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73450216
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef Wallert het volgende:

[..]

lap tekst
Waar is de samenvatting??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73450234
quote:

[..]

Ha ha, fantastische reaktie! Jouw "mongol"l wordt in het Nederlands geschreven als "mongool". Het is een inmiddels kwetsende aanduiding (maar ook zo door jou bedoeld). En een persoon met het syndroom van Down (zo heet dat) zou nooit een tekst hebben kunnen produceren die ik heb gedaan. Waarmee je reaktie dus is gedisqualificeerd (leuk he).

Verder heb je geen enkele inhoudelijke reaktie gegeven, hetgeen jouw bijdrage ook weer als een niet serieus te nemen bijdrage moet worden gekwalificeerd. Maar laat ik het serieus nemen (tegen beter weten in).

Dan is het feit (volgens jou) hoeveel procent er gelezen wordt. Ik denk dat de impact van Fok sterk wordt overdreven. Dus ik denk dat jouw inschatting van 0,4 procent, van naar ik gemakshalve maar aanneem van de Nederlands kunnen lezende bevolking (volgens onderzoek zijn dat er zo rond de 21 miljoen in onze wereld, waarmee wij de 14e plaats innemen op de lijst van grote wereldtalen). Nou neem ik aan dat niet al die 21 miljoen Fok dagelijks bezoeken. Dus laten we het in eerste aanleg beperken tot de in Nederland wonenden: grofweg 16 miljoen. Daarvan is een groot deel onderdeel van de grijze massa en dus niet aktief op internet. Houden we een aantal over van naar schatting (ik geef je een ruime schatting, ben niet karig) 10 miljoen.
Daarvan kent (in een weer ruime schatting) ongeveer de helft Fok en leest (weer een aanname) van 50% de Klaagbaak. Dan betekent dat dus dat er volgens jou dat er naar jouw inschatting zo'n 2,5 miljoen over blijven.

Dit getal lijkt mij nogal overdreven, maar goed laten we het als uitgangspunt voor onze verdere statistische berekeningen nemen. Dan is 0,4 procent volgens jou dus een aantal van 10.000.

Ik denk dat je met dit getal de rijkwijdte van Fok sterk overschat. Als er al ongeveer een paar honderd mensen de bijdrage van dit topic (er zijn vele topics op Fok en ook nog vele op Klaagbaak, hetgeen de spoeling van lezers aanmerkelijk dunner maakt) lezen, dan zijn dat er al veel. Als er al mensen zijn die in een topic over Louis van Gaal zijn geinteresseerd dan zijn dat er wellicht nog minder.

Met andere woorden: ik heb nimmer het idee gehad dat mijn bijdrage door veel mensen werd gelezen. Maar ik vind het gewoon leuk om in dit soort topics mijn mening te geven.

Uit jouw reaktie concludeer ik (indien onjuist, dan kun je mij daarin corrigeren) dat je het niet met mij eens bent. Het zou eenvoudiger en duidelijker zijn geweest als je dat gewoon op die manier had weergegeven. Maar gezien de statistische berekening, kan ik jouw reaktie ook nog verder disqualificeren. Het snijdt geen hout. Je argumenten deugen niet.

Maar ja, niet iedereen heeft de gave van het woord. Ik ook niet. Hoewel ik een eind kom

En er leest vermoedelijk bijna niemand dan de verstandelijke beperkte persoon die jij zou kunnen zijn dit topic. Fantastische conclusie, toch?

Cheers!
Jouw "reaktie" wordt in het Nederlands geschreven als "reactie".
-
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:54:39 #37
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_73450279
Niet volgens de witte woordenlijst! Maar weer geen inhoudelijke reaktie (reactie).

[ Bericht 20% gewijzigd door Wallert op 07-10-2009 11:06:45 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:56:25 #38
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_73450336
Terug naar het onderwerp: ik vind L. van Gale nog steeds een goede coach, maar iemand die slecht communiceert. Voor mij punt uit.
pi_73450349
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:54 schreef Wallert het volgende:
Niet volgens de witte woordenlijst!
Wel volgens de van Dale.
-
pi_73450360
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:56 schreef Wallert het volgende:
Terug naar het onderwerp: ik vind L. van Gale nog steeds een goede coach, maar iemand die slecht communiceert. Voor mij punt uit.
Hij heet geen van Gale.
-
pi_73450370
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wel volgens de van Dale.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Hij heet geen van Gale.
DAT RIJMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:00:34 #42
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_73450459
Otis, goede reak(c)tie. Ik gebruik Van Gale als gimmick (oh, uh, als grapje, dat is Nederlands, maar ik ga er vanuit dat je dat wel begrijpt, of is verdere uitleg nodig?)
pi_73451224
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Wallert het volgende:
Otis, goede reak(c)tie. Ik gebruik Van Gale als gimmick (oh, uh, als grapje, dat is Nederlands, maar ik ga er vanuit dat je dat wel begrijpt, of is verdere uitleg nodig?)
Oh, wat is het grappige deel ervan dan?
-
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:29:20 #44
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73451286
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

DAT RIJMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG!!~!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:33:14 #45
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_73451391
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Wallert het volgende:
Het is garpje.
#FreeHat
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:18:24 #46
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73452858
PieAir
pi_73458889
De apostrof zit tussen de dubbele punt en Enter in
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:52:10 #48
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73459419
quote:

[..]

Cheers!
Ik vind je berekening heel leuk, maar waarom kijk je niet gewoon bij het aantal views voor dit topic?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:16:17 #49
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73498571
quote:

[..]

Cheers!
jongen ben je mongol ofzo?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:17:37 #50
168255 J.Herrer
pi_73498624
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren na het laatste fluitsignaal van Bayern Munchen - Juventus ging Louis van Gaal als van ouds uit z,n stekker.
Dat is al een week geleden ofzo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_73501937
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Dat is al een week geleden ofzo
Die post die je quote is dan ook van een week geleden.
-
pi_73501945
Morgen komt de held in DWDD.
-
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:12:33 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_73503496
Iemand z'n boek kopen 50 euries op louisvangaal.nl

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73504302
Lijkt me best interessant
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73505014
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me best interessant
Mij ook
Vreselijk microfoontje trouwens bij de presentatie
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:09:08 #56
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_73505872
lol @ lange reacties
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:32:08 #57
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73508203
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef Fortitudo het volgende:
lol @ lange reacties
Heb je ze gelezen dan?

mij lukt het niet, na de eerste 2 zinnen val ik altijd in slaap
PieAir
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:39:24 #58
248738 Fragile.
Lekker aanwezig!
pi_73508567
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Fragile. het volgende:

[..]

.
Dat is zó overduidelijk fake inderdaad
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_73509314
quote:
je snapt wel dat het een ingestudeerde grap was he...
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')