Deze was wel iets duurder dan dat, dus vind het gewoon zonde om een goed koffiezetapparaat weg te flikkeren als ik er wel wat aan kan doen. En ik heb em van mijn moeder gehad, dus dan vind ik het helemaal niet kunnen om em zo weg te mikken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef justmattie het volgende:
Flikker gewoon weg. Voor 2 tientjes heb je een nieuwe.
Dan wordt het dus een middagje goed poetsen en schrobben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Deze was wel iets duurder dan dat, dus vind het gewoon zonde om een goed koffiezetapparaat weg te flikkeren als ik er wel wat aan kan doen. En ik heb em van mijn moeder gehad, dus dan vind ik het helemaal niet kunnen om em zo weg te mikken.
Ik drink geen koffie dus gebruik em ook niet eigenlijk. Mijn vriend heeft em zo op zolder gezet na een verjaardag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een middagje goed poetsen en schrobben.
Maar dan mag je er ook wel eens wat zuiniger op worden, en niet klakkeloos dat ding na gebruik op zolder pleuren
Plak er een geel memo papiertje op, vergeet je het nooit weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef ivetje het volgende:
De koffie die ik gister heb voorgeschoteld was prima volgens mijn vriend en schoonoudersHet heeft dus wel geholpen allemaal! En nu nooit meer het filter vergeten
Da's een idee! Overigens kreeg ik een PM van Timur of ie me mocht bellen voor open raio nav dit topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Plak er een geel memo papiertje op, vergeet je het nooit weer
had ik natuurlijk al gedaan happerdquote:
Laat het nou net een feit zijn dat we een Senseo hebben (al dan niet stuk bij de verkoper momenteel) EN een nespresso. Maar om nou elk bezoek espresso voor te schotelen vind ik ook weer zo vreemd. Daar zijn ze niet zo dol opquote:
zo veel beter? of zo veel lekekrder? Smaken verschillen hoor....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:24 schreef Jeff89 het volgende:
Als het zo'n Douwe Egberts ding is kan je volgens mij ook gewoon los een nieuwe filterhouder kopen.. Volgens mij zijn de meeste onderdelen daarvan iig wel los te krijgen.
En als oplossing in de toekomst, pleur je Senseo weg en zet altijd gewone koffie.. 1 of 2 mokken heb je dr binnen 5 minuten uit, en het is echt ZO veel beter als padkoffie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |