Nu wel ja...quote:

klopt maar dat soort mensen zullen vanzelf wel wegblijvenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
nee, dat soort klanten hou je liever buiten denk ik...

quote:

wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben het allemaal druk

de andere KSCersquote:

Je zou het ook kunnen hebben over mensen in je zaak...quote:

vergaderenquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en weer een boeiend telefoon gesprek rijker
of doen alsofquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben het allemaal druk

whehehequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zitten te f5 op de andere pagina

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
Kut, terabyte gecrashed. Gelukkig RAID-1, maar toch, ding strt gewoonweg niet op in een andere pc nu.

Ik snap de link niet met mijn gezichtquote:

dat is klotequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
Kut, terabyte gecrashed. Gelukkig RAID-1, maar toch, ding strt gewoonweg niet op in een andere pc nu.

het ging om oops, ik had ff niks anders zo snel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap de link niet met mijn gezicht

ik ook niet .. maar ja ... wat doe je er aanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap de link niet met mijn gezicht

Er staan 600G aan muziekvideos op. En ja, ik heb nog een backup.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is klote![]()
stond er iets belangrijks op of heb je nog een backup ?

wat voor merk ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan 600G aan muziekvideos op. En ja, ik heb nog een backup.
maar ik vrees dat ik een nieuwe schijf moet gaan kopen, want dit is natuurlijk poep, het start niet op als ik de schijf in een pc hang.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |