abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73270811
O Nederland, het land van 1000 meningen en het land van nuchterheid en blablablabla....Elke keer als ik wakker word denk ik weer: 'was ik maar niet in Nederland'. Waarom moest ik in dit veel te liberale door de vrijheid van meningsuiting getergde land geboren worden? Het is niet eerlijk.

Nederland is te klein. Je kunt niet fatsoenlijk naar de supermarkt gaan zonder je ex, je buurman, je grootste vijand, je ongewenste kind of kinderen die om gogo's bedelen tegen te komen. Het winkelaanbod is te marginaal, omdát Nederland te klein is. Als ik eieren koop, wil ik godverdomme kunnen kiezen tussen witte, bruine, scharrel, legbatterij (welke idioot heeft bepaald dat dit immoreel is? Net alsof kippen emoties hebben), ronde, ovale en degene met nog veren eraan vast. Het brood is altijd op, omdat iedereen zo nodig 20 sneetjes brood per dag moet eten, het liefst met kaas. De cassieres zijn te jong en te onervaren en altijd chagrijnig. Laat die mensen een fatsoenlijke opleiding genieten zodat de 50+'ers die verplicht moeten solliciteren die baan kunnen doen.

Nederland is veel te klein. Om de 2 huizen zie je een Siamese Tweeling-huis waar 3 gezinnen opgepakt zitten, met ieder 5 koters die toch geen toekomst hebben. De oudste zit geheid in de Wahjong, want dat is o zo makkelijk. Hoezo werken? De werkenden betalen toch wel voor je. Moeders trekt een gigantische allimentatie van paps die probeert rond te komen omdat hij meer dan 1000e per maand kwijt is aan een stel parasitaire mensjes die hij toch niet mag zien van de rechter.

De steden zijn te klein -onze hoofdstad heeft niet eens 1 miljoen inwoners-, de wegen zijn te smal, de afslagen te frequent waardoor je elke 300 meter op de autobaan moet afremmen voor uitvoegende auto's, de files zijn te lang, de parkeervakken zijn recht gemaakt ipv diagonaal (wat je veel in andere landen ziet) waardoor parkeren te onnodig lastig wordt gemaakt en de parkeerplaatsen zijn ook nog eens te duur.
Dat moet ook wel, want door al die parkeerschade jaarlijks komen de autoverzekeringen niet rond zonder wat verkapte belastinggelden.

De mensen klagen altijd over het feit dat het weer zuigt. No shit, we hebben al 10000 jaar hetzelfde klimaat, blijf nog maar lekker een extra 10000 jaar doorzeiken dat het weer zuigt. En is er dan een keer een verdwaalde zonnestraal dan pakken we met z'n allen het openbaar vervoer naar het strand, of je auto over de veel te smalle wegen waar gigantische files staan. Hoe het ook zij, je komt toch wel te laat, want de treinen rijden nooit op tijd en de bussen wil je ontwijken omdat die onveilig zijn door Marokkaans tuig. Als beloning voor de staat dat je milieubewust kiest word je elk jaar vriendelijk verzocht 5% meer te betalen voor een kaartje
dat slechts een uur geldig is. Heb je een kortingskaart dan heb je mazzel, behalve als je voor 9 uur wilt reizen want dan is het niet geldig. Slim bedacht, de volle pond vragen tijdens de spits. Ben je eenmaal op het strand dan kun je je benen niet strekken omdat het zo druk is. Druk met 90% lelijke, bleke, dikke en veel te lange mensen, de gemiddelde Nederlander zeg maar. Tijd voor de slippers! Natuurlijk niet, die kun je ook gewoon naar een restaurant dragen joh, het liefst in een afritsbare driekwart broek en een koddig T-shirtje met korte mouwen.

Thuis gekomen zet je je TV aan om te zien dat het aanbod om te huilen is. Elk programma waarin enigszins niet Nederlands wordt gesproken is wel ok. Zo gauw ik één van die pseudointellectuele, maar niet minder arrogante Nederlandse acteurs zie wordt mijn kut zo droog als een woestijn. Waarom die mensen betaald krijgen om zulke wanprestaties te leveren is een groot raadsel. Waarschijnlijk vloeit dat voort uit een groot minderwaardigheidscomplex tegenover andere landen. Doe je je TV uit om naar bed te gaan dan word je wakker gehouden door 8 jarige relnichten die de straten onveilig maken. Ze erop aanspreken heeft toch geen zin, omdat ze geen Nederlands verstaan.

En deze hele ellende wordt 'geregeld' door een stelletje omhooggevallen vakkenvullers met pakken aan die wij ministers noemen. Met als hoofd ons aller dierbare JP Balkenende die pas op z'n 40ste voor het eerst z'n eikel onder z'n voorhuid vandaan toverde 'maar dat is gevoelig'. Laat hij een keer zijn gezicht zien, dan is zijn retoriek net zo bedroevend als zijn seksleven. De belangrijkste persoon van dit land (op Bea na) en tóch zo'n watje. Typerend voor Nederland zoals ik die hier boven heb beschreven.
I feel kinda Locrian today
pi_73270820
Rot op naar waar je vandaan komt
pi_73270847
Samenvatting?
pi_73270897
TS heeft issues
pi_73271043
Tijd voor emigratie
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_73271050
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:23 schreef starla het volgende:
Elke keer als ik wakker word denk ik weer: 'was ik maar niet in Nederland'. Waarom moest ik in dit veel te liberale door de vrijheid van meningsuiting getergde land geboren worden? Het is niet eerlijk.
Wij hebben jou niet nodig hoor
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:31:52 #7
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73271056
Dan ga je weg.
pi_73271078
Rot op naar waar je vandaan komt en blijf daar alsjeblieft

Ik wil niet te hoeven kiezen uit 80 eieren.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73271079
Heb het helemaal gelezen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:33:32 #10
205634 varcento
I was bred to get in.
pi_73271108
Ik weet niet in welke plaats of buurt jij woont. Maar dat heb je mooi klote uitgekozen.

Geniet toch van het leven inplaatst van zo te zeuren zeg..
Victorious, yeah we warriors.
We make history, strive of victory.
Standing at my podium, i try to watch my sodium.
Die high blood pressure!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:34:56 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73271149
Wat is dan jouw ideale land om te leven, TS?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:35:22 #12
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_73271162
autochtoon gok ik hij klinkt in ieder geval als een echte Nederlander....lekker klagen en er niets aan doen!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_73271163
Ik ben halverwege gestopt vanwege ongefundeerde beweringen. Het staat je gelukkig vrij om een op te tyfen naar een land waar je je wel fijn voelt en waar alles perfect geregeld is zoals jij dat wilt.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:36:47 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_73271204
En jij denkt dat wij die hele lap tekst gaan lezen?

TIP:

Ga naar de hema. Koop een schrift á 95 centen. Koop een pennypony stickervel, en versier de buitenkant van je schrift ermee.

Begin de eerste bladzijde door iets over jezelf te schrijven, om tussen elke 3 regels een pennyponysticker te plakken, en daaromheen te schrijven.

En noem het...

JE DAGBOEK!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_73271218
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:31 schreef Penisbaard het volgende:
Dan ga je weg.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_73271284
Cheer up goth.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_73271400
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:23 schreef starla het volgende:
De mensen klagen altijd
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:44:29 #18
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_73271401
en dat van die droge kut is te verhelpen hoor
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_73271429
Waar is TS?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73271463
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:45 schreef Hetiszover het volgende:
Waar is TS?
hier
I feel kinda Locrian today
pi_73271477
Vriendin van StefanP? .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_73271536
zit wel kern van waarheid in toch. Zoveel dingen kunnen gewoon beter aangepakt worden, maar we durven niets te veranderen en wordt weer doorgeschoven naar de volgende generatie..

dat gezegd, we hebben gelukkig niet veel problemen zoals andere landen waar geweld en dergelijk meer leeft...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:50:06 #23
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73271558
TS is verwend. Ergens anders zal je het niet snel beter treffen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73271568
Ja leuk, maar waar is je tv serie topic gebleven?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73271622
Ik word moe van mensen die alleen maar lopen te kankeren. Gefrustreerde ondankbare honden, kijk ook eens naar de welvaart die we hebben. Er is bijna geen land zo rijk als Nederland, maar kankeren kunnen we hoor en dat moet iedereen weten ook. Doe gewoon normaal, hou je bek en als het je niet bevalt dan tief je op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')