Het kan altijd beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Hetiszover het volgende:
Ik word moe van mensen die alleen maar lopen te kankeren. Gefrustreerde ondankbare honden, kijk ook eens naar de welvaart die we hebben. Er is bijna geen land zo rijk als Nederland, maar kankeren kunnen we hoor en dat moet iedereen weten ook. Doe gewoon normaal, hou je bek en als het je niet bevalt dan tief je op.
Nederland staat op positie 16 in de lijst van rijke landenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Hetiszover het volgende:
Ik word moe van mensen die alleen maar lopen te kankeren. Gefrustreerde ondankbare honden, kijk ook eens naar de welvaart die we hebben. Er is bijna geen land zo rijk als Nederland, maar kankeren kunnen we hoor en dat moet iedereen weten ook. Doe gewoon normaal, hou je bek en als het je niet bevalt dan tief je op.
Van de ongeveer 200 landen die er zijn lijkt me dat geen slechte positie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nederland staat op positie 16 in de lijst van rijke landen
Ik wil ook graag weten waar TS denkt dat het gras groener is?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Wat is dan jouw ideale land om te leven, TS?
Is ook niet maar 'een paar' landen is wel minder dan 15.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Van de ongeveer 200 landen die er zijn lijkt me dat geen slechte positie.
Dat dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Hetiszover het volgende:
En waar wil je heen?quote:
Zo te horen draag jij ook niet echt positief bij aan de sfeer in Nederland.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:03 schreef Airlocker het volgende:
Nederland rijk noemenDat half Nederland aan een lening zit vergeet je zeker maar even? Het gaat dezelfde kant op als Amerika.
Er zijn genoeg kansen in Nederland, alleen jammer dat die vaak niet benut (kunnen) worden. Door rare onderwijssystemen, belastingen, heffingen. Daarnaast vinden Nederlanders écht alles gek en is er maar weinig sfeer in dit land.
"Doe maar normaal, dan doe je gek genoeg." -->quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:03 schreef Airlocker het volgende:
Nederland rijk noemenDat half Nederland aan een lening zit vergeet je zeker maar even? Het gaat dezelfde kant op als Amerika.
Er zijn genoeg kansen in Nederland, alleen jammer dat die vaak niet benut (kunnen) worden. Door rare onderwijssystemen, belastingen, heffingen. Daarnaast vinden Nederlanders écht alles gek en is er maar weinig sfeer in dit land.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Doe maar normaal, dan doe je gek genoeg." -->![]()
Nederland niet rijk noemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:03 schreef Airlocker het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |