abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73568210

Ze is papa aan het helpen in de tuin
Fake it till you make it...
pi_73568386
Oh Nijna, wat wordt ze al groot!

Heb bij sommige fok-kinderen echt hun baby-foto's nog in mijn hoofd
pi_73568440
Komt misschien ook omdat ik bijna nooit een foto plaats...
Groot wordt ze zeker en (eigen)wijs ook
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:16:41 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73570250
Nijna! Gefeliciteerd met Mirte!

En ook Thies jarig geweest? Gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73578558
Mirte en Thies gefeliciteerd!
pi_73590190
Oh ja Thies natuurlijk ook jarig geweest, van harte
pi_73600285
Moonah en Nijna nog van harte gefeliciteerd met jullie kindjes
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73601288
Thies, gefeliciteerd met je 3 jaar en 2 dagen

Hier een zielig jochie. Zaterdag en zondag de hele dag door net even iets te rustig en ook steeds koortsig. Gisteravond ook nog zijn avondeten eruit gespuugd en met 39,7 in bed gestopt. Vanochtend er met 39,3 weer uitgehaald. Meestal daalt het in de nacht wel meer als Chris ziek is. Dus eens kijken wat de dag brengt.
Hij eet en drinkt opzich wel redelijk. En dat spugen was ook maar 1 malig. Maar hij zit duidelijk niet lekker in zijn velletje
Dus lekker een KDV-vrij dagje. En papa had al vrij van zijn werk, dus dat wordt gezellig..
pi_73601915
Beterschap voor Chris
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:22:11 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73601972
Ach Chris... Zo sneu, ziek zijn. beterschap hoor!

Dank voor de felicitaties! We hebben een fijn feest gehad zaterdag. Om 23 uur ging het laatste bezoek weg, en lag mijn menneke pas in bed. Hij heeft zich prima geamuseerd.
Vandaag feest op de psz. Grappig, da's toch een speciale happening merk ik aan mezelf.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:29:32 #211
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73602081
Nog gefeliciteerd aan de jarigen...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73602108
Thies, ook nog gefeliciteerd!

Ik heb een kater.. Amber heeft deze week haar laatste PSZ week.. vind het wel een beetje raar hoor...
Ze is 1,5 jaar onder de hoede van juf N. geweest, een ontzettend lief en leuk mens.. Ik ga haar echt heel erg missen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:49:41 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73602458
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef Vivi het volgende:
Heb je een leuk feestje gehad? Foto's ? En wat heeft Thies gekregen?
Hij heeft een superfeest gehad! Van ons kreeg hij een fiets. En verder is hij vreselijk verwend met hijskranen, vrachtauto's, boekjes, een loopfiets, duplo, een gitaar ehm.... en wat in hemelsnaam nog meer.

De fiets moest nog even goed afgesteld worden...

maandag 12 oktober 2009 @ 09:58:50 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73602622
Leuk! *op actiefoto's van de Thies op de fiets wacht*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:58:54 #215
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73602623
Thies, gefeliciteerd met je 3e verjaardag
En wat een leuke verjaardagshoed! Heeft mama in elkaar geknutseld zeker?

En Mirte is alweer 2! Gefeliciteerd

Vicky, kleine meisjes worden groot... Amber zal het vast geweldig naar d'r zin krijgen bij de kleuters, gaat helemaal goed komen joh

DF, beterschap voor je mannetje
.... met gevoel voor drama....
pi_73604166
Chris beterschap!

Vicky komt goed! Zal voor beiden wel ff wennen zijn. Ze vind het vast heel leuk.

Nog een vraagje. Kim gaat dus as donderdag naar de kaakchirurg. Waar ze met een kapje onder narcose moet. Nog tips om haar voor te bereiden? Ik weet wel dat ik of Djeez mee moet en dat het waarschijnlijk kapje onder dwang moet. Dat zei de anesthesist. Maar het is wel de hoogste tijd. Want ze heeft steeds vaker en langer pijn. Net ook weer.

Verder gaat het ineens een stuk beter. Minder vervelend en na waarschuwen luistert ze snel weer. Probeert nu ook meer met Tyler te spelen, geeft hem speeltjes en helpt hem. Gelukkig niet vaak meer slaan. Veel gezelliger in huis zo!
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:30:39 #217
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73606353
Nou Ingrid, niet om het een of ander hoor, maar bij mij is vroeger toen ik een jaar of 5 was ook zo'n kapje onder dwang opgezet en ik heb daar echt een enorm trauma aan over gehouden.

ik dacht echt dat ik ging stikken probeerde me los te worstelen maar de anesthesist die het kapje erop hield was natuurlijk veel sterker, ik dacht echt dat ik dood ging en heb er heel lang last van gehad.

Ik snap trouwens uberhaupt niet dat dat onder dwang moet, wat zijn dat voor barbaarse praktijken? Je kan heel goed "droog" oefenen met haar lijkt me zo, en het kapje op haar gezicht doen als een spelletje en dan zeggen dat ze in moet blijven ademen, en als je dat een aantal keer doet snapt ze het wrs een stuk beter en is het veel minder eng dan dat ze ,out of the blue, zo'n ding op haar gezicht gedrukt krijgt door een vreemde, dat kan je zelf toch ook wel bedenken Vraag anders Sjak eens wat tips per PM, die is anesthesist.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:31:25 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73606386
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Vivi het volgende:
Nou Ingrid, niet om het een of ander hoor, maar bij mij is vroeger toen ik een jaar of 5 was ook zo'n kapje onder dwang opgezet en ik heb daar echt een enorm trauma aan over gehouden.

ik dacht echt dat ik ging stikken probeerde me los te worstelen maar de anesthesist die het kapje erop hield was natuurlijk veel sterker, ik dacht echt dat ik dood ging en heb er heel lang last van gehad.

Ik snap trouwens uberhaupt niet dat dat onder dwang moet, wat zijn dat voor barbaarse praktijken? Je kan heel goed "droog" oefenen met haar lijkt me zo, en het kapje op haar gezicht doen als een spelletje en dan zeggen dat ze in moet blijven ademen, en als je dat een aantal keer doet snapt ze het wrs ene stuk beter en is het veel minder eng dan dat z eout of the blue zo;n ding op haar gezicht gedrukt krijgt door een vreemde, dat kan je zelf toch ook wel bedenken Vraag anders Sjak eens wat tips per PM, die is anesthesist.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:41:26 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73606740
Och arme Kim. Dat moet je idd echt niet onder dwang doen Ingrid, dat lijkt me heel, heel erg zielig. Zoals Vief het zegt is toch een heel goede mogelijkheid? Ik vrees dat je anders ook echt het vertrouwen van Kim schaadt. En oh, wat is zo'n anesthesist toch eigenlijk ook een hork zeg. Laat ze zich een beetje leren inleven en ouders goede tips geven.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:45:50 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_73606877
Niet onder dwang doen, echt niet! Bert heeft er ook nog steeds trauma;s van. WIj hebben gelukkig bij Ruben toen van te voren kunnen oefenen met een soortgelijk kapje en dat vond hij wel leuk. Uiteindelijk blijft het natuurlijk niet leuk om het te moeten, maar echte dwang is gelukkig niet nodig geweest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:46:04 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73606883
Ingrid, ik zou echt echt echt!! gaan oefenen hoor.
Plus ik zou even bellen , nu weet ik niet of dormicum mag bij kiezen trekken.
Maar Arwen heeft een " hoofd" trauma , zij heeft dit overgehouden aan een lullig onderzoekje met een sonde..
Toen Arwen de bioptie moest kreeg ze ook een lichte narcose.
Echter wel besproken dat Arwen zo mondgevoelig etc allemaal is.
Ze hebben bij Arwen toen een prikje gegeven met dormicum, daar worden ze heel slaapdronken van, en gafhet kapje dus geen problemen meer omdat ze dit niet bewust heeft meegemaakt.
Wellicht dat ze dat ook bij Kim kunnen doen?
pi_73608326
ik weet niet anders dan dat in dem eeste ziekenhuisen kinderen tegenwoordig van te voren een afspraak bij de anesthesie hebben, waarbij dan ook geoefend word of een filmpje gekeken etc. En mocht je problemen verwachten zijn er ook altijd nog pedagogisch medewerkers enzo.

Er zijn altijd kinderen waarbij enige dwang onvermijdelijk is, maar om daar zomaar vanuit te gaan vind ik nogal lomp. Probeer dan eerst of het op een of ander emanier wel kindvriendelijk kan.

Hier een heel zielig ventje, Pepijn heeft koorts, spuugt af en toe en is vooral heel hangerig en ellendig. Echt ziek. Hij ligt nu voor de 2e keer vandaag te slapen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:30:52 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73608364
Ach gossie,

Wij hebben geen filmpje oid gehad destijds, maar wel het spelen etc. gedoe en zoals ik al zei dat prikje.
pi_73609201
Vivi, ik zeg ook waarschijnlijk. Dit is wat de anesthesist vertelde.
Ik zie onder dwang ook niet zitten. Maar het moet wel gebeuren , op een zo prettig mogelijke manier.
Ik was al van plan te vragen of we kunnen oefenen, nu helemaal!

Evenstar hij had het nog over een soort roesje, waar ze wat kalmer van wordt. Misschien is dat hetzelfde wat jij bedoelt. Dat ging hij uitzoeken, want dat is bij een bepaald aantal kg dat dat kan.
pi_73610231
gatsie Ingrid, daar wordt je niet vrolijk van zeg....
Was het maar vast vrijdag hem dan was het achter de rug....

Thies en Mirthe jarig geweest! Feli!!!

Beterschap voor de zieken!

ben net met Meike naar de tandarts geweest, ging prima. Ze deed netjes haar mondje open. Er komen nog 3 kiezen bij. Alles zag er mooi uit, dus gewapend met Teigetje-tandenborstel liepen we weer naar buiten. Meike was helemaal nog niet klaar, want ze had nog niet eens gekleurd.....

Op de psz gaat het zo goed! Ze wil er ook graag heen.
je ziet haar groeien in zelfvertrouwen. Echt geweldig.
Vandaag kwam ze alleen thuis met gehavende wang, had een kindje haar geknepen.
Nu is het al de derde keer dat hetzelfde kindje haar toetakelt.
Kan ik daar wat over zeggen tegen de juf, dat ze dat in de gaten houdt?
Of ben ik dan een erge zeurmoeder?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')