Schoolkeuze.. Ook al zoiets verwegs, maar we zijn er al wel mee bezig.. Maar tot nu toe lijkt montessori dus de winnaar. Als is dat wel op fietsafstand over 2 drukke wegen. Maar wel veel kinderen uit onze wijk, dus dat is wel handig in geval van nood en spelen..
Maar we gaan ook nog bij de openbare school in de buurt kijken. DIe is op zich ook wel goed. Maar toch heel anders. Dat klassikale leren was voor mij een drama. Er was alleen geen andere keus destijds. Nu dus wel. En montessori vind ik dan een fijn alternatief.
Er moet ook nog ergens een freinetschool 1 drukke straat fietsen zijn. Dus daar gaan we misschien ook nog wel langs..
Brooks, het missen van die basisvakken + het instampen van geloof, terwijl je zelf niet actief gelooft zou mij te ver gaan. Een geloofsschool kan prima, maar ze moeten het niet voor alles stellen.
En psalmen leren voor een cijfer
Chris ligt alweer in bed..Vanochten even naar de IKEA geweest en op de terugweg werd het wel erg stil achterin. Ligt meneer gewoon te slapen. Zeker anderhalf uur eerder dan normaal. En toen ik hem naar binnen tilde lag hij op mijn schouder te snurken
Nu dus wel lekker in bed. Eens kijken of we hem vanavond iets eerder naar bed kunnen krijgen.