abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73385674
Chris was eerst best bang voor water, dus ben al blij dat hij nu wat meer durft. Ik hoop dat hij over een jaartje ook zo lekker kan spelen als jou meid! En opletten moet je toch beide keren, of ze nou wel of niet zo vrij zijn..

Davinia, dit was echt de eerste keer dat hij iets met kleur deed. Chris gaat nu ook even heel hard. Hij wordt opener naar mensen toe, wordt motoriek handiger, begint te tellen, nu dus mogelijk de kleuren, begint zijn vieze luier te voelen, begint meer te praten, etc. In misschien 4-6 weken tijd. Heerlijk
pi_73385684
Ik ben met Amber gaan zwemmen vanaf het moment dat hetmocht. Bijna 3 jaar heb ik dit elke week gedaan en het heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Amber heeft totaal geen watervrees (nou ja, alleen haren wassen is een regelrechte ramp).
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73387127
WIij gaan zo heel af en toe met Mikael zwemmen en zijn papa ook. Hij is niet bang voor water maar echt gek is ie er ook niet op. Volgende maand gaan we elke dinsdagavond zwemmen. Ik met Leander en R met Mikael!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:07:12 #79
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73387464
Wij gaan sinds een paar weken zwemmen. Gewoon als we zin hebben.
Ze wilden eerst niet, nu gaan we zonder problemen.
Liggen ze samen te poedelen op hun buik in het ondiepe water, helemaal gezellig!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:45:38 #80
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73388370
KP ga je dan in je eentje met allebei, of is er nog een volwassene bij?
(ik durf 't nl niet zo goed, met 2 kinderen naar 't zwembad. maar dat komt ook dat de een in een ander bad wil dan de ander, dus dan is 't erg lastig ze tegelijk in de gaten te houden.)

tazz, ik ben 't met deepfreeze eens; angst voor 't diepe: niks mis mee zolang ze hun diploma's niet hebben.
in de haak.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:59:40 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73388730
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef Vicky het volgende:
Ik ben met Amber gaan zwemmen vanaf het moment dat hetmocht. Bijna 3 jaar heb ik dit elke week gedaan en het heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Amber heeft totaal geen watervrees (nou ja, alleen haren wassen is een regelrechte ramp).
hoe heb je dat gedaan toen je hoogzwanger was van tess? en de eerste tijd na de geboorte?
is opa/oma/neef/nicht/M toen gaan zwemmen met amber?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73389746
Ik ben vanochtend met Lis naar het CB geweest omdat ze 3 is. Alles keurig in orde. Alleen, ze weigerde halverwege de ogentest de plaatjes te benoemen Die mevrouw deed er ook wel erg lang over vond ik zelf en Lis had er gewoon geen zin meer in. Ik wil wedden dat als ze gelijk met het onderste (kleinste) regeltje was begonnen er niks aan de hand was. Nu moeten we nog een keer terugkomen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73390002
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:39 schreef snoopy het volgende:
Ik ben vanochtend met Lis naar het CB geweest omdat ze 3 is. Alles keurig in orde. Alleen, ze weigerde halverwege de ogentest de plaatjes te benoemen Die mevrouw deed er ook wel erg lang over vond ik zelf en Lis had er gewoon geen zin meer in. Ik wil wedden dat als ze gelijk met het onderste (kleinste) regeltje was begonnen er niks aan de hand was. Nu moeten we nog een keer terugkomen
Lekker handig van die cb mevrouw. Kindjes op die leeftijd hebben toch sowieso geen zin in lang opletten. Dylan trok op een gegeven moment ook die bril van zijn hoofd omdat ie het zat was.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73390113
Dat deed Lis dus ook. En ik had instructies gekregen om helemaal niks te zeggen omdat Lis anders afgeleid zou worden. En ze zei ook nog: ik zie wel dat er geen probleem is maar ik mag echt niet zeggen dat het goed is.
Moest Dylan ook terug?
pi_73390189
Nee, Dylan hoefde niet terug want hij was/is altijd makkelijk om te praten om nog eventjes vol te houden. Ze heeft het toen wat versneld afgemaakt en het was goed. Ik houd mijn hart vast als Quinten over een tijdje moet want als die iets niet wil...
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:09:22 #86
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73390436
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef trui het volgende:
KP ga je dan in je eentje met allebei, of is er nog een volwassene bij?
(ik durf 't nl niet zo goed, met 2 kinderen naar 't zwembad. maar dat komt ook dat de een in een ander bad wil dan de ander, dus dan is 't erg lastig ze tegelijk in de gaten te houden.)

tazz, ik ben 't met deepfreeze eens; angst voor 't diepe: niks mis mee zolang ze hun diploma's niet hebben.
Ik neem altijd iemand mee.
Ze willen niet altijd de bandjes om, dus dat is ook gewoon nog gevaarlijk.
Geloof wel, dat als ze dat braaf doen enzo, dat ik alleen zou durven. Ze zijn niet zo avontuurlijk ingesteld en luisteren over het algemeen prima.
pi_73390552
Mikael is toch maar naar de psz. Hij wilde eerst wel daarna weer niet: Ben zo ziek mama Daarna wilde ie weer wel omdat zijn juffie der hondje mee had vandaag. Toen we er waren wilde ie toch liever weer mee naar huis en toen we wilden gaan wilde ie toch liever blijven Hij mocht Kobus, het hondje vastouden Ze bellen wel als ie koorts krijgt!
pi_73393206
Even snel melden dat Kim is "goedgekeurd" bij de anesthesist. Een waar tranendal daar, terwijl er niks gebeurde verder. Hij verwacht wel een gevecht met het mondkapje en kijkt of ze iets kalmerends kan krijgen van tevoren. Nu wachten op de oproep.
Het ging trouwens heel goed! Goed geluisterd en gespeeld in het speelhoekje daar. Na afloop mocht ze nog even spelen toen Tyler de fles kreeg op het bankje vlak buiten de poli. Kwam ze heel blij naar me toe met 2 kleine knuffelbeertjes. Kreeg ze omdat ze zo lief zat te spelen. Op de terugweg lopend naar station 1001 eikeltjes, kastanjes , blaadjes en dennenappels gezocht. En weer keurig geluisterd in de ah to go. We moesten 25 min wachten. Wilde ze een raketje. Nog gekletst met de hooligans of wat voor lui dat ook waren. Waren ze vertederd omdat Kim haar ijsje wel wilde delen. Zo blij dat het goed ging! Zo gezellig verder ook.

[ Bericht 54% gewijzigd door _Ingrid_ op 05-10-2009 15:52:49 ]
pi_73393677
Kijk Ingrid, dat zijn betere verhalen
heb je al een datum voor de ingreep?

Nicole, Hoe is het met mikael gegaan

En fijn dat Lis bijna is goedgekeurd. Wel jammer dat je nog eens terugmoet, hopelijk gaat het dan wel direct goed..
pi_73393786
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Op de terugweg lopend naar station 1001 eikeltjes, kastanjes , blaadjes en dennenappels gezocht. En weer keurig geluisterd in de ah to go. We moesten 25 min wachten. Wilde ze een raketje. Nog gekletst met de hooligans of wat voor lui dat ook waren. Waren ze vertederd omdat Kim haar ijsje wel wilde delen. Zo blij dat het goed ging! Zo gezellig verder ook.
Heerlijk he zulke momenten, ik kan daar ook altijd zo van genieten
Wel sneu dat ze zo moest huilen, gelukkig ging het voor de rest goed.
pi_73394011
Kim leuke dodo. Gezellig met mama gedaan
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:

Nicole, Hoe is het met mikael gegaan
Ja het ging goed. Hij zag wel een beetje pips. Maar hij had nergens pijn zei ie. Hij is nu met oma mee om daar te slapen. Oma was ook beetje ziek dus ze gingen straks lekker samen op de bank tv kijken
En tot morgen
pi_73394139
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijk Ingrid, dat zijn betere verhalen
heb je al een datum voor de ingreep?
Nee, daar krijgen we een oproep voor.
Wel zsm, maar is alleen op de donderdag.
pi_73395334
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef MeNicole2 het volgende:
En tot morgen
Eens kijken of hij dan ook zo verlegen is als vorige keer. Zat hij toen niet ontzettend stil op de stoel niks te doen?
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:52:55 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_73404605
Vandaag zijn we met zijn allesn naar het cb geweest. Normaal ga ik alleen met Fee en Ive, maar vandag moesten ze beiden en ik verwachtte al dat ik dan wel wat asistentie zou kunnen gebruiken. Ive wilde absoluut niet gemeten en gewogen worden. Hij weegt 17 kg en zou 1 meter zijn (ik meette gisteren, toen hij wel fatsoenlijk bleef staan, 1.02 m). Eenmaal bij de arts ging het gelukkig wel goed. Hij deed alle opdrachtjes prima en is ook geslaagd voor de ogentest.
pi_73404666
Hee wat grappig Lis is ook 17 kg en 1 meter
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:18:50 #96
108648 cattie
lieve moeder
pi_73405849
Ze zijn gemaakt voor elkaar! Zullen we ze aan elkaar gaan uithuwelijken?
pi_73406361
Wat zijn ze al groot! Hier amper 13 kg een maand terug en 91 cm.

Even hier, omdat het vooral over Anna gaat.
Onze kat is al maanden niet helemaal lekker, dierenarts, medicijnen, nierproblemen. Zaterdag naar de weekendarts en gisteren ook voor een infuus. Vandaag ging het alleen maar verder achteruit.

Vanmiddag toen ik thuis kwam, hebben we Anna een verhaal van Dikkie Dik gelezen, over een poes die dood gaat. Leek me wel van toepassing. Daarna vertelt dat dit ook met Gizmo zou gebeuren en dat wij haar weg zouden brengen om een sterretje te worden. Zelf is ze naar opa en oma gegaan. Daar heeft ze er veel over gepraat. Thuis ook weer, tijdens het tandenpoetsen moest ik er zelfs een liedje over zingen. En we hebben gezwaaid door alle deuren en ramen naar de sterretjes.

Het is mooi om te zien hoe ze er mee omgaat en hoe anders dat is dan hoe een volwassene reageert. Ze wil zingen over de poes die dood is. Vertelt dat de wespen ook dood zijn en dat ze speelt met vriendjes dat de vriendjes ook dood zijn.

De afgelopen tijd vooral veel bezig geweest met de kat, dus ik moet nog bijlezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73406425
YPPY, ik moest idd denken aan dat verhaal van Dikkie Dik. Mooi dat kinderen idd ook vaak gewoon verder spelen. Gelukkig maar. Maar verdrietig is het wel natuurlijk
pi_73406507
Agos Yppy was dat het verhaal van poes Mimi? Dat is zo zielig Moi hoe je het met Anna besproken hebt, en veel sterkte voor jullie allemaal.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:41:53 #100
1762 YPPY
Yppiaans
pi_73407075
Het verhaaltje hadden we al vaker gelezen, omdat het in een blokboek staat, het was wel makkelijk om op deze manier over het onderwerp te beginnen. Zo kon ik de vergelijking maken met onze kat. Het was wel duidelijk voor haar, zeker omdat de kat in het verhaal in het laatste plaatje weg is. Ze zal er de komende tijd vast vaak over beginnen, maar dat is niet erg. Er hangt ook een grote foto van de poes boven de eettafel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')