hoe heb je dat gedaan toen je hoogzwanger was van tess? en de eerste tijd na de geboorte?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef Vicky het volgende:
Ik ben met Amber gaan zwemmen vanaf het moment dat hetmocht. Bijna 3 jaar heb ik dit elke week gedaan en het heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Amber heeft totaal geen watervrees (nou ja, alleen haren wassen is een regelrechte ramp).
Lekker handig van die cb mevrouw. Kindjes op die leeftijd hebben toch sowieso geen zin in lang opletten. Dylan trok op een gegeven moment ook die bril van zijn hoofd omdat ie het zat was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:39 schreef snoopy het volgende:
Ik ben vanochtend met Lis naar het CB geweest omdat ze 3 is. Alles keurig in orde. Alleen, ze weigerde halverwege de ogentest de plaatjes te benoemenDie mevrouw deed er ook wel erg lang over vond ik zelf en Lis had er gewoon geen zin meer in. Ik wil wedden dat als ze gelijk met het onderste (kleinste) regeltje was begonnen er niks aan de hand was. Nu moeten we nog een keer terugkomen
Ik neem altijd iemand mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef trui het volgende:
KP ga je dan in je eentje met allebei, of is er nog een volwassene bij?
(ik durf 't nl niet zo goed, met 2 kinderen naar 't zwembad. maar dat komt ook dat de een in een ander bad wil dan de ander, dus dan is 't erg lastig ze tegelijk in de gaten te houden.)
tazz, ik ben 't met deepfreeze eens; angst voor 't diepe: niks mis mee zolang ze hun diploma's niet hebben.
Heerlijk he zulke momenten, ik kan daar ook altijd zo van genietenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Op de terugweg lopend naar station 1001 eikeltjes, kastanjes , blaadjes en dennenappels gezocht. En weer keurig geluisterd in de ah to go. We moesten 25 min wachten. Wilde ze een raketje.Nog gekletst met de hooligans of wat voor lui dat ook waren. Waren ze vertederd omdat Kim haar ijsje wel wilde delen. Zo blij dat het goed ging! Zo gezellig verder ook.
Ja het ging goed. Hij zag wel een beetje pips. Maar hij had nergens pijn zei ie. Hij is nu met oma mee om daar te slapen. Oma was ook beetje ziek dus ze gingen straks lekker samen op de bank tv kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, Hoe is het met mikael gegaan
Nee, daar krijgen we een oproep voor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijk Ingrid, dat zijn betere verhalen![]()
heb je al een datum voor de ingreep?
Eens kijken of hij dan ook zo verlegen is als vorige keer. Zat hij toen niet ontzettend stil op de stoel niks te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |