abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:20:57 #276
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73679216
Even een hoera !!!

Dame 1 in campingbed op logeerkamer, dame 2 in eigen bed...
Het is al 10 minuten STIL !!!

HEERLIJK
pi_73680163
Jeej kp Geniet ervan
Hier wordt alleen nog een middagdut gedaan in geval van nood en dat is heel weinig. Maar het is nu wel weer makkelijker met het halen/brengen van de oudste van/naar school en naar de winkels, hond uitlaten enzo
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73680926
KP olé olé
Fake it till you make it...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:30:29 #279
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73681273
pi_73683578
Fijn KP!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:45:05 #281
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73683692
En nu weer wakker en op het potje geplast !
pi_73685580
We moeten ons morgen om 7.45 melden bij de opname. Ze is dan rond 9.15 aan de beurt als alles volgens schema gaat.
Met de tips van Sjak hebben we haar voorbereid. Ze weet nu ongeveer hoe het zal gaan. Morgen kan als het goed is de pedagogisch medewerker nog wat uitleggen/laten zien.
Ze had net weer veel last en zei al dat de tandjes dokter gaat helpen morgen in een gek pak en muts op.
pi_73687113
Ingrid, veel succes voor morgen!

Fijn K_P, 2 van die lieve meiden
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:20:04 #284
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73692320
Sterkte morgen Ingrid!
Lekker douchen!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:24:23 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_73692502
KP dat klinkt goed

Ingrid, succes morgen
stormy waters...
sailin'
pi_73692538
Fijn K_P! Is het de eerste keer dat je ze uit elkaar haalt?

Ingrid, sterkte morgen met de operatie van Kim! Hopen dat het allemaal gaat meevallen!
Hoe lang duurt de ingreep?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73693290
Heel veel succes voor Kim en voor jullie ook Ingrid!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Jubileum moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 20:50:26 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73693506
Veel succes morgen Ingrid

Hielden ze elkaar wakker KP?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:57:21 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_73693756
Succes Ingrid!

Vandaag waren we in artis met Ive en Fee. Ive vertelde de hele tijd wat hij wilde zien en al gezien had enzo. Zo leuk! We zagen ook een luipaardhaai, dat had hij niet helemaal goed verstaan, want later zei hij dat hij een nijlpaardhaai had gezien. Zo schattig ook.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 06:32:49 #290
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73703376
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn K_P! Is het de eerste keer dat je ze uit elkaar haalt?
Ja, alhoewel Floor op de creche ook wel eens van de slaapzaal gehaald wordt en dan ff apart gelegd wordt, zodat ze wel even tot rust kan komen (en de rest vd kinderen ook)
Floor heeft niet echt behoefte aan slaap, maar moet wel even een uurtje rustig liggen, dan blijft ze de rest vd dag gezellig.

Ze waren er wel erg van onder de indruk. Pien werd als eerst wakker en vroeg meteen naar Floor. We zijn naar de logeerkamer gelopen en ze sprong bijna bovenop haar slapende zus! Zo gelukkig en blij om elkaar te zien. Erg aandoenlijk om te zien

Succes vandaag, Ingrid!
pi_73703423
Dankj jullie wel!

Wij zijn aangekleed en ik heb al 2 broodjes op. Werd duizelig wakker, erg vreemd. Misschien is mn lichaam in de war van vroeg opstaan. 6.00 al.

Nu gaan we Kim wakker maken en aankleden en dan Tyler afzetten. Vergeten te vragen hoe lang de ingreep duurt, vast niet lang. En hoe lang ze daarna moet blijven geen idee. Vragen we straks wel. Heb voor in het ziekenhuis in dora boekje en kinderboekenweek boek koekjes oid gekocht.
We hadden eerst een prinsessenboek met liedjes, maar is wel erg lawaaierig, krijgt xze morgen ofzo thuis wel.
pi_73703950
Ingrid, succes vandaag!

Ive, wat knap! En al die dierennamen zijn ook best lastig soms

Zusjes

Wij gaan vandaag zulke leuke dingen doen
Straks langs de kjinderboerderij, hij vraagt er al zeker een week om, en vanmiddag gaan we even kijken bij de kermis hier. Stelt weinig voor altijd, maar een paar attracties op een ongezellig plein in het centrum, maar ze zullen vast wel een draaimolen hebben
Hij heeft het nu nog over zijn rondje in de draaimolen van afgelopen zomer, wil ook steeds weer de foto's en het filmpje ervan zien op de computer. En elke keer als je mij dan hoort roepen "Kun je ook zwaaien Devin?" dan zwaait hij als een bezetene naar het scherm
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:34:28 #293
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73704861
Ingrid, succes vandaag met Kim.

Mahre krijgt straks een vriendje van het KDV te spelen, ze heeft er zin in...

En net op het consultatie bureau ging het erg goed... *not*, onderweg erheen lekker babbelen, in de wachtkamer lekker babbelen. Komen we in de spreek kamer... is ze stil en heeft de hele tijd niets gezegd...
Goed, ze mocht de plaatjes ook in het boekje aanwijzen en dat ging gelukkig goed, alleen met rechts de onderste rij niet. En we waren klaar en komen weer in de wachtkamer, gelijk weer babbelen...
Over 5 maanden de laatste keer naar CB en dan zijn we er klaar mee...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:13:39 #294
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709221
Ingrid, heel veel succes en sterkte vandaag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73712136
Hihi, is grappig toch Tazz.

Ben je al terug Ingrid? Hoe ging het?

Wat een leuke meiden heb je toch KP.

Vanmiddag komt mevrouws beste vriendinnetje spelen. Daarna ga ik pannenkoeken bakken. En ik ben alleen thuis. Ik heb aangeboden ze allebei meteen onder de douche te zetten, ervaringen met stroophaar kennende, dus ik ben tot middernacht aan het boenen als het mee zit. Ben benieuwd hoe het gaat. Ze vindt het echt prachtig dat ze weer met d'r vriendin mag spelen. Echt Jut en Jul samen. Allebei druk en grappig en hyperenthousiast.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:12:27 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73713232
Ook benieuwd is hoe het met Kim is.

En Yppy gezellig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73713456
Hopelijk is kim inmiddels van haar tandjespijn af!

Yppy, succes met poetsen
Wel gezellig voor jullie meiden Yppy en Tazz!

Hoe was de kinderboerderij Kersjes?

Hier is volgende week ook kermis, misschien ga ik daar nog langs met Chris. Lekker in de draaimolen.
Vanochtend weer kruipgroep gehad. En het lijkt echt alsof de ergste mama-plak-fase voorbij is. Mag ook wel na een half jaar elke donderdagochtend bij mij op schoot wonen
pi_73714052
Leuk YPPY, een echt vriendinnetje! Grappig.
Dat is hier echt nog niet aan de orde, Meike speelt wel naast een ander maar nog niet met.

Gister kwam ze trouwens weer uit de psz met het verhaal dat hetzelfde kindje nu aan haar haren had getrokken....pfff, ik had net sochtends tegen de juf gezegd of ze erop wilden letten. Dat kind is ook gewoon een pestkop, ik zag gister toen ik binnenkwam ook al dat ze een ander kindje aan het plagen was. Ik zeg steeds tegen Meike dat ze het maar tegen de juf moet zeggen als dat kindje haar plaagt. Maar mijn vriend is inmiddels op het ram-maar-terug punt beland...maar dat is ook geen oplossing natuurlijk.

Fijn joh Deepfreeze, dat hij wat van je loskomt. is voor jezelf ook een stuk leuker zo.

Was ook wel benieuwd naar Kim....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73714596
Nou, het is gelukt. Maar de weg ernaartoe was best zwaar.
In het ziekenhuis praatjes genoeg, koffertje erbij met kapje etc. Kim wist heel wat te vertellen over wat er ging gebeuren. Na een tijdje zetpil en een spuitje met iets wat met een "d" begint. Alleen wilde ze dat niet en kotste het grootste deel eruit.
Eventjes wachten en toen aan de beurt. Ik moest haar tillen, ze wilde niet in bed. Prima. Toen waren we er. Djeez moest mee van Kim. Hij trok het pak ed aan. Kim werd wild. Ik wil niet, kom we gaan naar huis, etc. Schoppen, slaan, gillen, in mij klimmen. Toen toch mee met Djeez en co. Ik moest buiten wachten. Ik hoorde haar op de gang zelfs nog schreeuwen. Op een gegeven moment werd ik erbij geroepen. Ik kreeg een jas, muts en dingen over de schoenen aan. Het duurde even, maar ik kreeg haar kalm. Ik ging mee naar binnen voor de narcose. Samen rijden in het bed. Kim op de tafel en ik ernaast staan. Ze lieten de ballon zien en het kapje. Kim werd weer nerveus. Snel het kapje erbij en tegen Kim praten ze mocht de ballon opblazen. Wilde ze niet. Met veel praten afleiden, handje vast en rugje aaien viel ze in slaap. Gelukkig zag het er niet heel eng uit. Dus wel rustig de narcose in gegaan. Na een klein half uurtje werden we geroepen. Ik ging weer heen en ze was aardig helder. Terug naar beneden werd ze al huileriger. Ze heeft zo'n 2 uur bij mij op schoot gezeten en veel gehuild. Erg zielig. Ze wilde niks drinken, ook geen waterijsje. Op een gegeven moment nam een verpleegkundige het over. Wij gingen op de gang wachten. Toen lukt het eindelijk. Ze had nog wat slijm en bloed opgehoest en toen een pakje drinken leeg gedronken. Gelukkig maar! Nu mochten we naar huis. En toen we weg mochten kreeg ze ineens praatjes voor 10. Ze leefde helemaal op. Bij opa en oma Tyler de fles gegeven, Kim beetje gespeeld, af en toe wat pijn en 1,5 pakje leeggedronken. We moeten in de gaten houden dat ze goed drinkt en geen koorts krijgt.
Ze slaapt nu.
Ik vond het gedeelte voor en na de narcose wel heftig. Maar het is gelukt, er zijn wel 2 kiezen getrokken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:02:05 #300
108648 cattie
lieve moeder
pi_73715122
Heftig hoor Ingrid.
Hopelijk heeft ze nu nergens meer last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')