Ik doe:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:30 schreef Mirjam het volgende:
wtf, spuit jij 8 keer op ofzo?
ik doe veel langerdaarmee, en gebruik het dagelijks.
Nee!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe:
1x wang
1x hals
2x shirt
1x polsen
1x haar
Dit is de procedure voor lopende parfumfabriekquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe:
1x wang
1x hals
2x shirt
1x polsen
1x haar
Heb je enig idee waar goede pafum van wordt gemaakt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef Remsjo het volgende:
Ik ging zo net naar de plaatselijke drogisterij om een flesje Eau de Toilette te kopen, sta ik voor de schappen en krijg ik spontaan een slappe van de prijzen die er bij staan.
45,95 voor een flesje water met wat alcohol en een beetje geurtinten genaamt met de naam Replay, Lacoste, David Beckham, Joop, Jill Sander, Daviddoff, Chanell, Diesel, Marco Polo, Ralph Lauren en nog wat exclusievere namen![]()
45,95!!!!!11111Hoezo is dat zo duur? De meeste van dit soort flesjes is ook maar 50 of 75 ml dus het is na hooguit 2 weken alweer op en kan je weer opnieuw 45,95 lappen
![]()
Klacht: Belachelijke prijzen voor een geurtje
Die ruiken niet zo langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja echt té duur gewoon
Vraag me ook af of de prijzen omhoog gaan wanneer de feestdagen dichterbij komen ...
Ik bestel ze altijd via een vriend, 25 euro voor 100 ml
zo danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe:
1x wang
1x hals
2x shirt
1x polsen
1x haar
Eigenlijk best een goor ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar goede pafum van wordt gemaakt?
jaaa inderdaad.. van de kwakzaad van een walvis..
Het klinkt grappig, het is grappig, en het is nog de waarheid ook!
Dussuh,.. wil je rijk worden, ga een walvis sjorren en probeer zijn cum op te vangen
ben je wanhopig ofzo lolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe:
1x wang
1x hals
2x shirt
1x polsen
1x haar
Daarom doe ik ook even iets meer opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Die ruiken niet zo langverdunde cheap shit.
OV is voor paupersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo dan
ben blij dat ik niet achter je hoef te zitten in de trein ofzo
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:37 schreef Penisbaard het volgende:
Spuit je dat dan ook op je blote borstkas?
Dankjewel, je liet me op zijn FoBo klikkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haal die foto dan eens weg man, je bent toch geen breezahboy
Jij bent zo'n walm-loperquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe:
1x wang
1x hals
2x shirt
1x polsen
1x haar
Anders kijk je er gewoon niet naar. Ga werk zoeken ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
zon gast die zn borsthaar epileertquote:
Wat dacht je nou echt toen je die foto maakte en in je fobo zette? Dacht je nou echt dat er iemand op zat te wachten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Anders kijk je er gewoon niet naar. Ga werk zoeken ofzo
Mag ik je vragen waarom je die foto's hebt ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
Do you like fish sticks?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag die foto van die fishstick aub in een spoiler ?
Gangsta, gangsta.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef Skylark. het volgende:
2x wang, 2x achter de oren.
En ik koop altijd in Italië. 100ml voor 50 euro.
Die grap is niet leuk als je het typt, dat kun je zelf ook wel begrijpen toch?quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:53 schreef LasTeR het volgende:
Die grap is niet leuk als je het typt, dat kun je zelf ook wel begrijpen toch?
Dit dus. Sommige wijven hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dit is de procedure voor lopende parfumfabriek![]()
Gewoon hals + Oksels
Ik hoor ook dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik hoor namelijk altijd de dingen die ik schrijf of lees in mijn hoofd uitgesproken worden.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik hoor namelijk altijd de dingen die ik schrijf of lees in mijn hoofd uitgesproken worden.
Ik heb het juist andersom. Ik zit teveel op Fok.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |