Scooterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Qunix het volgende:
Wat zal ik vandaag aanvragen?
(moet een foute plaat zijn!)
Ik krijg al op mijn donder van Domien, ik ben een Bad Boyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde eenposten, maar dat stelt niets voor in vergelijking tot wat Sersjee je aan gaat doen.
quote:
En terecht!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik krijg al op mijn donder van Domien
Samen met Salva Mae denk ikquote:
Insomnia is beter denk ikquote:
Volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar zie je dat ??
[..]
Eejjj
En 100% is gestegen in de luistercijfers.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef LeonH het volgende:
Echt zo'n plaat die je 5x op 100% NL hoor op 1 dag...
Zelf vond ik Het Werd Zomer altijd een mooie plaat, en ja daar kom ik nu eerlijk voor uit!
Die heeft voor mij een kippenvel moment omdat hij bij Roda voor de wedstrijd gedraaid werd. Zeker geen slechte plaat maar ik vind Salva Mae toch echt mooier.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heeft voor mij een kippenvel moment omdat hij bij Roda voor de wedstrijd gedraaid werd.
Inmiddels ritueel verbrand hoop ik?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:31 schreef LeonH het volgende:
Ik vind die Furby echt altijd hilarisch
Heb zo'n kreng vroeger zelf ook nog gehad, vandaar denk ik
Idd, het nu echt een slap aftreksel wat ze nu hebben gemaakt. Heb altijd met het idee rondgelopen om een nieuwe versie te maken met de "this is my church" vocalen, maar nu draaien ze dit nummer al...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]belachelijk dat ie niet meer gedraaid wordt
Laat die mensen ff in de waan joh, des te meer kans hebben onze requesten, anders gaat iedereen dat nu nog ff snel doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
24 uur om platen aan te vragen? Als je vanaf 8.00 uur morgen wat aanvraagt, kun je blijven wachten tot je een ons weegt, maar dan moet ie al in de top100 staan wil ie nog tijdens 90's request gedraaid worden.
Ach so...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Laat die mensen ff in de waan joh, des te meer kans hebben onze requesten, anders gaat iedereen dat nu nog ff snel doen
Winter komtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:34 schreef -Hans- het volgende:
KLF. Lekker in de tuin gewerkt. Jammer dat het al zo snel donker is
En dat terwijl dat fragment al een keer eerder was gebruikt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:37 schreef Timo20 het volgende:
Aha, nu (net voordat de beller antwoorde) hoorde ik het pas
Ik had hem niet dit keer, ik hoorde het echt niet...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:37 schreef Timo20 het volgende:
Aha, nu (net voordat de beller antwoorde) hoorde ik het pas
Bewijs dat ik een leven hebquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dat terwijl dat fragment al een keer eerder was gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |