jezus gast.. wil je dr over praten ofzo heb je ouder je gebanned ofzo.. of je vriendin is er met een neger vandoor gegaan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:43 schreef Afvoerput het volgende:
Hihi, TS heeft de weerstand van een aidspatient.
Zou best kunnen, grotendeels van de zomer van die anti-allergie pillen geslikt, doe ik dus ook nooit meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:43 schreef Afvoerput het volgende:
Hihi, TS heeft de weerstand van een aidspatient.
Ik denk allebijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jezus gast.. wil je dr over praten ofzo heb je ouder je gebanned ofzo.. of je vriendin is er met een neger vandoor gegaan..
Vroeger donkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Regen, sneeuw, vrieskou, vroeg donker, pepernoten, warme chocomel met slagroom
Juist wel, daar bouw je weerstand mee opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef Airlocker het volgende:
GrieperigMensen die meteen denken dat ze griep hebben
![]()
Moet je maar niet heel het jaar door in je tshirtje lopen
Onzin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Juist wel, daar bouw je weerstand mee op
Niet iedereen is zo goed als jij jezelf overschat dat je bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Ja, bedankt herfst, het is godverdomme 2 dagen regenachtig en gelijk kunnen al die KUT AUTOMOBILISTEN NIET MEER RIJDEN!
Indian summer, blaadjes die van bomen vallen. Warme chocomelk drinken in de stad. Uitwaaien op het strand. Kanstanjes zoeken, dikke jassen, zomeruiterkoop, appeltaart, herfstvakantie, kaplaarzen, regen, langer donker,quote:
En werken, ho maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
Indian summer, blaadjes die van bomen vallen. Warme chocomelk drinken in de stad. Uitwaaien op het strand. Kanstanjes zoeken, dikke jassen, zomeruiterkoop, appeltaart, herfstvakantie, kaplaarzen, regen, langer donker,
halloween, kerstartikelen in de winkel, pepernoten,.......................
Ik parkeer iig niet mijn auto over de vangrail, tegen een lantaarnpaal, om vervolgens over het viaduct heen naar beneden te knallen, zoals die mongool vanochtend op de A20quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed als jij jezelf overschat dat je bent.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef ondeugend het volgende:
Tja je moet gewoon je medemens bedanken.. niet de herfst.
Inderdaad. Ik heb ook liever zomer dan herfst, maar dat gezeik meteenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ah, de zwakkeren van de samenleving beginnen weer te huilen dat ze ziek zwak en misselijk worden na 2 dagen wat minder mooi weer.
Dat is zo ongeveer het enige waar wij Nederlanders goed in zijn, laat ons lekker johquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook liever zomer dan herfst, maar dat gezeik meteen.
Regen, wind, kale bomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
Indian summer, blaadjes die van bomen vallen. Warme chocomelk drinken in de stad. Uitwaaien op het strand. Kanstanjes zoeken, dikke jassen, zomeruiterkoop, appeltaart, herfstvakantie, kaplaarzen, regen, langer donker,
halloween, kerstartikelen in de winkel, pepernoten,.......................
En dat het koud is. TS wilt graag 25+ gradenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:54 schreef Frag_adder het volgende:
Slechte klacht, herfst is een prachtig jaargetijde. Bladeren worden rood, paddestoelen komen, het koelt af, het wordt wat vochtiger en vrouwen zoeken massaal de (lichaams) wamte op.
Enige terechte klacht over herfst is dat de korte rokjes verdwijnen
Agreementquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:45 schreef LePoo het volgende:
[ afbeelding ]
Of het nou werkt of niet..
Lekker is 't zeker
Tis hier in de zomer ook niet altijd 25+ hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:08 schreef AlligatorNL het volgende:
En dat het koud is. TS wilt graag 25+ graden
Maar dan wil ik het nog welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tis hier in de zomer ook niet altijd 25+ hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |