Goeie klachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Users op FOK uit elkaar willen houden
Zo irritantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:57 schreef Agiath het volgende:
Klacht: Je houdt de users niet meer uit elkaar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:03 schreef wakajawaka het volgende:
Dat zijn huilies die solidair doen met Raymania.
quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:03 schreef wakajawaka het volgende:
Ritmoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:10 schreef Agiath het volgende:
Die prosac dus, en ritmo ook dacht ik, en nog meer.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef Penisbaard het volgende:
SmurfenOvergewaardeerde pauperbeesten
In Man bijt hond lieten ze ooit 2 mensen zien die moesten huilen omdat er een reclame op tv was waarin het smurfendorp opgeblazen werd, ze hadden ook iets van drieduizend smurfen-collectorsitems ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef Penisbaard het volgende:
SmurfenOvergewaardeerde pauperbeesten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:50 schreef joers1 het volgende:
ik vraag me eerder af waarom veel mensen die Dharma-icoon hebben...allemaal hindoestanen?
Ik snap je vraag niet eens. Dharma-icoon?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:53 schreef joers1 het volgende:
goeie kick of niet...ben benieuwd naar het antwoord....vroeg het me gewoon af
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet eens. Dharma-icoon?
oeps...iemand was me voor haha bedanktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet eens. Dharma-icoon?
dan tref ik topics waar meer "dharma's" komen kennelijk. ik heb zeker 4/5 verschillende Fok!-ers gezien met die avatarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik dat nog niet gezien hier hoor.
Misschien vinden ze Lost leuk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:58 schreef joers1 het volgende:
[..]
dan tref ik topics waar meer "dharma's" komen kennelijk. ik heb zeker 4/5 verschillende Fok!-ers gezien met die avatar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:03 schreef wakajawaka het volgende:
Oooow wacht.....dat verklaart al ietsquote:
Dharma is een groot deel van Lost.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:02 schreef joers1 het volgende:
[..]
Oooow wacht.....dat verklaart al iets
Lost heb ik veel van gehoord, maar nooit écht gekeken
Kijk...dankjewel...ik vond het al zo apart dat verschillende mensen dat op zich onbekende teken gebuikten, maar een popuiaire tv-serie verklaart alles.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dharma is een groot deel van Lost.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Man bijt hond lieten ze ooit 2 mensen zien die moesten huilen omdat er een reclame op tv was waarin het smurfendorp opgeblazen werd, ze hadden ook iets van drieduizend smurfen-collectorsitems ofzo.
Echt huilen, en ze wilden zelfs de reclamecommissie bellen, dat dit emotioneel te schockerend was.
Ik wist niet goed of ik nou moest lachen, of een ze een pakketje met een kerkhof vol verminkte smurfen moest sturen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |