Ja, ik moet er bijna altijd om lachen. Op z'n minst gniffelenquote:
Ik snap m nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik moet er bijna altijd om lachen. Op z'n minst gniffelen
[ afbeelding ]
die vind ik dan wel weer aardigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze in bestelling staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:10 schreef Scarface2004 het volgende:
Perry´s Bible is echt vet.
Beter nog dan die geforceerde Cyanide Happiness
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoed hem ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoed hem niet. Dan liever Operation Flashpoint.
Ik had Street Fighter ook daar besteld, vrijdags geleverd. Ga er vanuit dat het nu ook wel hoed komt dus. Overigens was de LE daar net zo duur als de gewone versie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Noot,.. ik heb mijn Uncharted 2 ook bij game.co.uk besteld
Wat zijn de voordelen boven vgp.ca?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Noot,.. ik heb mijn Uncharted 2 ook bij game.co.uk besteld
NL taal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen boven vgp.ca?
Denk alleen de NL taal. Amerikaans is te soft,.... te gecensureerd. In deel 1 was de NL track ook vele malen beter. Ten tweede misschien het tinnen hoesje? ,... maar voor de rest niks. Wil deze titel gewoon PAL hebben. 45 Euro ofzo dacht ik,... beter dan de 65 hier in de winkel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen boven vgp.ca?
"AAHH, VERDOMME"quote:
Subtielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had Street Fighter ook daar besteld, vrijdags geleverd. Ga er vanuit dat het nu ook wel hoed komt dus. Overigens was de LE daar net zo duur als de gewone versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Frans ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"AAHH, VERDOMME"
© Nathan Drake
Zie TT!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik geloof best dat het knap is gedaan. Maar ik kan me er gewoon niet overheen zetten dat het Nederlands nagesynchroniseerd is. Trek dat gewoon niet.Mijn hersens voelen dat het niet hoed is.
Op de ps3 iig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Komt de Brütal Legend demo vandaag niet?
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000454188bbquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Komt de Brütal Legend demo vandaag niet?
Day onequote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Chocobo het volgende:
The Saboteur! Alles wat bezet is is in zwart-wit! Ziet er cool uit zeg!In deze clips een missie op het platteland!
http://www.gametrailers.c(...)e-the-saboteur/57098
http://www.gametrailers.c(...)e-the-saboteur/57100
[ afbeelding ]
Ik kan me pas weer hypen nadat ik een grote release in mijn handen heb.. maar ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Chocobo het volgende:
The Saboteur! Alles wat bezet is is in zwart-wit! Ziet er cool uit zeg!In deze clips een missie op het platteland!
http://www.gametrailers.c(...)e-the-saboteur/57098
http://www.gametrailers.c(...)e-the-saboteur/57100
[ afbeelding ]
Ik heb bust-a-move... maw.. klaar met arcade verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Woensdag op XBLA
[ afbeelding ]
Het is een Tower defense game die er gaaf uit ziet
http://www.gametrailers.com/video/city-wok-south-park/53002
Bust-a-move na de trial verwijderd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb bust-a-move... maw.. klaar met arcade verder.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bust-a-move na de trial verwijderd.
quote:
Heb nog maar kort gespeeld.. voelde wel weer lekker moet ik zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quin speelt hier ook chronisch,... geweldig spel.
Gijs pleasequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net alsof je een feestneus op hebt Gijs
OMFGquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vuurwerk_maken.html
WHOEHAHAHAHAHAHAHAH![]()
Dat hoofd!!!
Fake of niet.. ik zat ff te schateren!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef Chocobo het volgende:
Heh shit volgens mij is het fake,... het licht is ook ineens aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Miust have indeedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
Brutal Legend
Thank you for ordering
Order Reference(s) : ***********
Item : Brutal Legend (Xbox 360)
Miust have!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
Brutal Legend
Thank you for ordering
Order Reference(s) : ***********
Item : Brutal Legend (Xbox 360)
Miust have!
[ afbeelding ]
omdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:10 schreef Magneet het volgende:
ik ga volgende week it's a small world in me hoofd hebben
GEK geworden,.... wat een GAME!!!!quote:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de demo!quote:
Graphics,... sfeer,... gameplay,... muziek,... verhaal,.... humor,... KLAARquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de demo!
Told you.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
Graphics,... sfeer,... gameplay,... muziek,... verhaal,.... humor,... KLAAR
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Forza 3 komt wel als hij budget is.
Dat galmt hee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Told ya. Gotyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Graphics,... sfeer,... gameplay,... muziek,... verhaal,.... humor,... KLAAR
Beter laat ie hem gewoon ook liggen tegen de tijd dat hij in de budget bak ligt. Sleeping hit.. gewoon liggen latenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef Magneet het volgende:
hoor ik daar een echo?
beter wacht ik tot hij hem gewoon gekocht heeft en 2 dagen later ( dus 3 na release ) weer verkooptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter laat ie hem gewoon ook liggen tegen de tijd dat hij in de budget bak ligt. Sleeping hit.. gewoon liggen laten
op markplaats komen ze snel genoeg welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
beter wacht ik tot hij hem gewoon gekocht heeft en 2 dagen later ( dus 3 na release ) weer verkoopt
denk het wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
op markplaats komen ze snel genoeg wel
Denk dat ik hem helemaal cancel en later wel een keer haal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:04 schreef Wessiej het volgende:
Denk mijn Forza 3 pre-order cancelen en bestellen bij gamehubs. Komt die dag al genoeg uit en Forza kan voor die 15 euro dan wel even wachten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef Bastard het volgende:
Ok demo van die guitar dude was eigenlijk best leuk![]()
![]()
Maar vooral door de humor en gfx inderdaad.. dat maakte de demo in ieder geval heel vermakelijk.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooo...filmpje gekeken, fles wijn op...teut.
quote:
OMGquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo voel ik me wel, moet nog ergens in Leiden zijn, nu in een bus...geen idee.
Eindelijk! Je bent hyped! Hij komt wel maar een maandje voor GoW3, in februari als Bioshock 2 er ook komt. Ik wacht dus nog wel ff met Dante denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Gluttony![]()
http://www.gamersyde.com/(...)uttony-12358_en.html
Vreselijk hypedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk! Je bent hyped! Hij komt wel maar een maandje voor GoW3, in februari als Bioshock 2 er ook komt. Ik wacht dus nog wel ff met Dante denk ik
Waren toch de tieten uiteindelijk dan he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreselijk hypedBen die andere dev diary's ook aan het bekijken!
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waren toch de tieten uiteindelijk dan he?
Beter dan Forza.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.xboxonly.nl/nieuws/16895/NFS:_Shift_demo_beschikbaar/
Na.. maar es gaan bekijken dan
Eerste gedeelte had ik ook zoiets van.. nou.. ben blij gespannen voor de race nu..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, nu klaar met NFS Shift. Presentatie tot aan de race: WOW. Echt heel vet gedaan die track introductie. En dan ga je racen he... 3-2-1 Groen licht. Gas. Bocht. Uit de baan.
Wat een brakke besturing![]()
![]()
En die camera standpunten
Er is geen fatsoenlijk standpunt boven de auto... Echt, dikke fail. Forza is dé racer voor de racegamer. (Duh)
Ik wacht de nuchtere reviews wel af!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gister District 9 gekeken. Wat een film!Top
[ afbeelding ]
Toen ik hem keek was ik weer redelijk nuchter!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht de nuchtere reviews wel af!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen ik hem keek was ik weer redelijk nuchter!
Die nieuwe? Ja, dat is een leuke film!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film staat ook op mijn lijst Gijs! Heb vorige week Star Trek gekeken,... wat een film was dat zeg!!!
Hij schijnt nuchter te zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:49 schreef Bastard het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al wat vernomen van Strol?
Toppersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:43 schreef Bastard het volgende:
Dus ik heb nu Batman en Gitaarman op mn lijstje voor ergens na mn Forza3 honger op het lijstje staan.
ja ik moet kleur bekennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toppers
Gitaarman ook,.... briljant!
Lees overal dat na de demo het spel echt begint. Jij in een grote open wereld,.... doe je ding! Lijkt me zo geweldig om al die rassen en culturen op te snuiven. Eind demo filmpje was ook erg coo,.... veel verschillende werelden!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik moet kleur bekennen
Demo starten.. hee grappig gedaan met zo'n boekje..
Start verder op.. grappige intro.. oh ja volle lyrics aan natuurlijk.. wil wel alle shit gewoon horen.
Daarna dat slaan.. nu ben ik niet zo'n fan van hack en slash.. nog steeds niet, maar het was de humor die me greep. Toen hij van die berg af wilde rijden.. en dat boek probeerde te lezen..
Ik wachten, dacht nu komt een filmpje maar nee je mag zelf lopen! En die teksten toen
Maakt ie kennis met die chick op een humoristische wijze..etc
Ja dat was voor mij wel iets van.. oh dit is toch wel leuk ondanks dat hakken en slaan!Dus op een vreemde manier, de gameplay boeit me niet maar was geintrigeerd door het verhaal alsof ik een leuke tekenfilm speelde.
Heb hem na het verslaan van het monster uitgezet en de demo weggegooid hahahahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees overal dat na de demo het spel echt begint. Jij in een grote open wereld,.... doe je ding! Lijkt me zo geweldig om al die rassen en culturen op te snuiven. Eind demo filmpje was ook erg coo,.... veel verschillende werelden!
Zeker een hele toffe film. Alleen erg jammer dat ze ook Engels praten als ze gewoon Nederlands zouden moeten praten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gister District 9 gekeken. Wat een film!Top
[ afbeelding ]
Dat had ik dus ook, en ik vind de gameplay ook wel leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Start verder op.. grappige intro.. oh ja volle lyrics aan natuurlijk.. wil wel alle shit gewoon horen.
Daarna dat slaan.. nu ben ik niet zo'n fan van hack en slash.. nog steeds niet, maar het was de humor die me greep. Toen hij van die berg af wilde rijden.. en dat boek probeerde te lezen..
Ik wachten, dacht nu komt een filmpje maar nee je mag zelf lopen! En die teksten toen
Ja dat was voor mij wel iets van.. oh dit is toch wel leuk ondanks dat hakken en slaan!Dus op een vreemde manier, de gameplay boeit me niet maar was geintrigeerd door het verhaal alsof ik een leuke tekenfilm speelde.
Ik denk het niet,.... hij zegt misschien van wel, maar je weet het nooit met Strol.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel, zelfs onze Tim Schafer loverboy haalt 'm pas later.
Ik ben zo constant, check de tijd maar weer, iets na 9uquote:
Ook weer zo jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het niet,.... hij zegt misschien van wel, maar je weet het nooit met Strol.
Halo (3) ODST, Rainbow Six Vegas 2,.... Forza 3 ja of nee,.... geen idee wat hij allemaal speelt. Zie hem bijna nooit online ook. De spookgamerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben zo constant, check de tijd maar weer, iets na 9u
[..]
Ook weer zo jaHij leert het nooit
Spookgamer ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Halo (3) ODST, Rainbow Six Vegas 2,.... Forza 3 ja of nee,.... geen idee wat hij allemaal speelt. Zie hem bijna nooit online ook. De spookgamer![]()
Maar op deze Tim Schafer titel staat zijn naam! Brutal Legend
Ja,... dan moet Dante echt opschuiven ja. Wel een titel misschien voor de zomer! Q1/2 wordt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spookgamer ook
Anyway, Bioshock komt 9/12 februari, was dat al bekend? Jammer voor Dante toch echt
Is ook het enige wat ik luister,.... heerlijk muziek!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
Vond het wel een spel voor Gijsje eik, onze ouwe rocker!
Ik heb Splinter Cell niet op m'n lijstje staan, maar jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dan moet Dante echt opschuiven ja. Wel een titel misschien voor de zomer! Q1/2 wordt verschrikkelijk
Bioshock 2
Splinter Cell: conviction
God of War 3
Final Fantasy XIII
White Knight Chronicles
Ik ga hem bestellen bij www.thehut.com. Lekker goedkoop, en ik heb hem dan nadat ik Uncharted 2 heb uitgespeeld!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk het niet,.... hij zegt misschien van wel, maar je weet het nooit met Strol.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem bestellen bij www.thehut.com. Lekker goedkoop, en ik heb hem dan nadat ik Uncharted 2 heb uitgespeeld!
Who am I kidding? Het is een Tim Shafer game![]()
![]()
![]()
Forza 3 wacht ik mee. Fantastische game hoor! Maar ik merk dat ik na het spelen van de demo voorlopig wel weer genoeg geraced hebt. Ga hem ooit nog wel eens halen, maar dat heeft geen haast.
Mijn tussendoor game is nu Demon's Souls. Voor het verhaal hoef je die game niet te spelen! Maar het is heerlijk om deze game af en toe even een uurtje te spelen. Even een oud level grinden voor wat EXP, of 10 meter verder in nieuw gebied ingaan.
WHAHAHAHAHAquote:
Hubba hubba hubba!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef Scarface2004 het volgende:
En deze nog omdat het vrijdag is!
[ afbeelding ]
Beschrijvingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus! Ik vond hem geweldig! _______________O_______________quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:11 schreef kepler het volgende:
Zeker een hele toffe film. Alleen erg jammer dat ze ook Engels praten als ze gewoon Nederlands zouden moeten praten...
Verder dat scheldenFOCK! FOCK!! FOOOOOOCK!!!!!!
Headbangende steenhoofd legersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschrijving
Dit is dus zooooooooooooooooooo Tim Shafer! Psychonauts en Grim Fandango waren ook briljant.
Gameplay schijnt wel afwisselend te zijn. Er zitten ook RTS-elementen in.
quote:
quote:Thanks for ordering from Amazon.co.uk. Your purchase information appears below.
Ja het was 1 van de betere films van dit jaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus! Ik vond hem geweldig! _______________O_______________
De Johannesburg setting (wat een fucked up stad zeg!), mechs, wapens die mensen uit elkaar doen spatten, fantastisch acteerwerk van de hoofdpersoon! Hij deed me denken aan private Upham.
Ook leuk waren de steken naar Halo! Die mocht hij uiteindelijk namelijk niet regisseren. Gemiste kans trouwens als ik zie wat hij met deze film aflevert.
Zuid-Afrikaans is toch een mengelmoes van Engels en Nederlands? Ik heb me er niet aan gestoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef kepler het volgende:
Maar ik irriteerde me echt aan het feit dat de hoofdpersonen onderling dus geen Nederlands spraken
- Het Halo-achtige deuntje dat je hoort als ze met die terreinwagen wegvluchten. Heel anders dan de rest van de soundtrack. Camera standpunt (recht erachter, iets omhoog) is ook rechtstreeks uit de game. Sowiezo zijn die terreinwagens net Warthogs.quote:Die steken naar halo heb ik trouwens niet gezien?
quote:Forza Motorsport 3 + The Fast & Furious Trilogy -
Microsoft
1¤59,99¤59,99Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Ow, ik had gewoon het idee dat ze Belgisch/Nederlands warenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaans is toch een mengelmoes van Engels en Nederlands? Ik heb me er niet aan gestoord.
[..]
- Het Halo-achtige deuntje dat je hoort als ze met die terreinwagen wegvluchten. Heel anders dan de rest van de soundtrack. Camera standpunt (recht erachter, iets omhoog) is ook rechtstreeks uit de game. Sowiezo zijn die terreinwagens net Warthogs.
- Hij heeft het over een "halo" rond het hoofd van zijn vrouw.
Zo he!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tss ik had hem in juli ofzo in de reservering.. doen ze er nu ineens een gratis box films bij.. die van julie gecancelled en opnieuw besteld natuurlijk
60 euro voor een rondjes-rij-game en drie kutfilms op DVD? Das niet gratiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ies graties.. zou je toch op zn minst moeten aanspreken.
wel Michelle Rodriguezquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
60 euro voor een rondjes-rij-game en drie kutfilms op DVD? Das niet graties
quote:
Ik bemerk dat er toch wat irritatie in mij begint te groeien na het lezen van deze post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
60 euro voor een rondjes-rij-game en drie kutfilms op DVD? Das niet graties
Als je Forza3 niet zou kennen zou je er nog in kunnen stinken maar dan zou ik toch gaan voor Dirt:2 . Maar met Forza3 op de markt.. pff I'd like to spray my vinyls all over it.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef kepler het volgende:
Alle gamewinkels hier hebben de etalage vol hangen met Forza 3 posters.... Maar geen demo die ik kan spelenAlleen maar Shift, en dat is echt een stinkspel
Dat zou een game moeten worden. Die film is echt afgeblazen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef kepler het volgende:
Halo dingen zijn me totaal niet opgevallenZover ik weet werkt Peter Jackson nog steeds aan een Halo-project
Julie is niet hoed he,... staat helemaal niet coo.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Kaily het volgende:
Haaaaaai!!
omg ben mijn login van Nadientje kwijtdus dan maar met deze... lol
alles goed met iedereen hoop ik![]()
Breezah-usernamequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Kaily het volgende:
Haaaaaai!!
Ben je haaaaaaai wist ik al wie je wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Kaily het volgende:
Haaaaaai!!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Julie is niet hoed he,... staat helemaal niet coo.
Ik niet. Ik heb geweigerd.quote:
Ik moest proesten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bemerk dat er toch wat irritatie in mij begint te groeien na het lezen van deze post.
Jij wil niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb geweigerd.
Hihi geile kaily![]()
![]()
quote:
Kun je eens proberen te reageren op vrouwen zonder je hormonen het woord te laten doen Gijs?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb geweigerd.
Hihi geile kaily![]()
![]()
Zie je. Grumpy Gijs!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je eens proberen te reageren op vrouwen zonder je hormonen het woord te laten doen Gijs?
Manvent!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft.
Dat is dan 60 euro
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je eens proberen te reageren op vrouwen zonder je hormonen het woord te laten doen Gijs?
Maar hoest dan? Zat laatst nog happy couple pictures te bekijken op hyves van jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef Kaily het volgende:
[..]jullie zijn nog allemaal hetzelfde
en het is geen breezernaam... ik moet toch iets doen om geheim te blijven
Ja meteen he.. zijn piemel doet meteen het woord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Meteen dat geile ookDirect kijken of ze een fotoboek heeft. Als de link naar het fotoboek niet werkt toch klikken
Gijs. Het is Nadine. Daar heb ik nog mee door Maastricht gelopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Meteen dat geile ookDirect kijken of ze een fotoboek heeft. Als de link naar het fotoboek niet werkt toch klikken
waar ik nu zit hebben ze laatst een cursus WoW gehad. Maar goed dat was aan mensen die verslaafden daaraan moeten behandelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef Kaily het volgende:
Nijntje was al bezet als naam
ik speel nog altijd Wow btw sinds het begin en nog altijd hardcre raidergeekalert zucht....
maar goed nu ik in Manchester woon maakt het allemaal niks meer uit.. aso's allemaal hier
Gijs...het is Nadien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Pleease,... ik heb haar op het strand een massage gegeven in Scheveningen waar ze een opvlieger van kreeg. Nu jij weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Het is Nadine. Daar heb ik nog mee door Maastricht gelopen
het gaat primaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hoest dan? Zat laatst nog happy couple pictures te bekijken op hyves van jeLeuk!
Ik ben bij d'r thuis geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pleease,... ik heb haar op het strand een massage gegeven in Scheveningen waar ze een opvlieger van kreeg. Nu jij weer
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...het is Nadien.
[ afbeelding ]
nomnomnomnom
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...het is Nadien.
[ afbeelding ]
nomnomnomnom
Oh,...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben bij d'r thuis geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben bij d'r thuis geweest.
Ja. Met Kepler nog! Vroeger. Gingen we een ijsje eten in Duitslandquote:
Noemen ze dat zo ook meteen he.. ze is net een jaar weg.. kent de taal niet meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef Kaily het volgende:
[..]
het gaat primaik heb mijn eigen bar in het dorpje waar ik werk
en we hebben een eigen huisje en een stiefdochter van 10
( noemen ze dat zo? stiefdochter)
voor de rest ben ik niks veranderd ... heb nog altijd alle console's, game nog elke dag en mijn vriend is nog erger dan mij
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Met Kepler nog! Vroeger. Gingen we een ijsje eten in Duitsland
Dat je dat vergeten bent
[..]
Dat je dat vergeten bent
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Kaily het volgende:
[..]
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh????????? met Sven nog ofzo? omg dat weet ik echt niet meersorry
PROEST!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Kaily het volgende:
[..]
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh????????? met Sven nog ofzo? omg dat weet ik echt niet meersorry
we hebben inderdaad geen x boxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo ook meteen he.. ze is net een jaar weg.. kent de taal niet meer
Heb je xbox live dan? Nee?
ManchasterFail.
Maar serieus super voor je.. je ziet er ook enorm blij uit, goeie stap geweest voor je!
Voor Roy was het iig een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:![]()
![]()
Dat was zeker spectaculair voor dr Gijs.. echt!
Awesomesaus over de fail EINZ!!!1 ofzo!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef Kaily het volgende:
[..]
we hebben inderdaad geen x boxmaar goed zijn dochter is net zon geek dus die krijgt met kerst een x box
![]()
Jij weet zeker ook niet meer dat ik ook bij jou op bezoek ben geweest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor Roy was het iig een hoogtepunt.
[..]
Dat je dat vergeten bent
[..]
Dat je dat vergeten bent
OMGWTFBBQ EINZZZ!111111!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Awesomesaus over de fail EINZ!!!1 ofzo!
Eeeeeeeeeeuuhhh...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij weet zeker ook niet meer dat ik ook bij jou op bezoek ben geweest?
Met Nadine.
ja dat weet ik nog...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij weet zeker ook niet meer dat ik ook bij jou op bezoek ben geweest?
Met Nadine.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeuuhhh...
Nadine is wel bij me op bezoek geweest in Maastricht. Ze had laarsjes aan.![]()
Was jij daar ook bij dan?
EPIC topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeuuhhh...
toen hebben we mario kart gespeeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeuuhhh...
Klopt!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt!Grappig, is niet eens zo lang geleden naar mijn gevoel. Maar intussen zoveel gebeurt. Jij een nieuwe relatie en geemigreerd. Ik een nieuwe relatie en getrouwd!
Roy studeerde toen toch ook al of niet?
donequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Nadine, PM me eens je hyves toe. Voeg ik je ook toe (via mijn vrouw).
ja dr veranderd echt weinig hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:52 schreef Kaily het volgende:
[..]
hahahaahaha dat maakt me echt aan het lachen....![]()
arme roy wordt helemaal afgebrand hier
Dat doen ze ook alleen maar om hun eigen onzekerheid te verhullen. Sommigen hier weten niet eens of ze racegames nou wel of niet leuk vinden.quote:
Moest proestenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy studeerde toen toch ook al of niet?
LOLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar om hun eigen onzekerheid te verhullen. Sommigen hier weten niet eens of ze racegames nou wel of niet leuk vinden.
Ik zag m gister nog op Dumpertquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:56 schreef Kaily het volgende:
tis ook alweer 2.5 jaar geleden ofzo denk ik... heb eerst een jaar vrijgezellen leventje gedaan maar vind het nu wel prima zoeen echte Engelse hooligan is het
![]()
een echte Wow relatie hahaahahaha
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:56 schreef Kaily het volgende:
tis ook alweer 2.5 jaar geleden ofzo denk ik... heb eerst een jaar vrijgezellen leventje gedaan maar vind het nu wel prima zoeen echte Engelse hooligan is het
![]()
een echte Wow relatie hahaahahaha
oh dat hebben wij ook hier in de straat... en echtquote:
City of United?quote:
Damm.. ja ik lees er wel eens wat van in The sun en The Daily.. brute dingen daar hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:01 schreef Kaily het volgende:
[..]
oh dat hebben wij ook hier in de straat... en echt
soms is het wel erg om de verschillen te zien met Nederland, het lijkt een hele andere wereld.. en je bent apart als je niet zwanger bent geweest of bent onder de 18
maar burenruzies genoeg hier jahelikopter en alles hier
![]()
echt sensatie
Damn girl!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:01 schreef Kaily het volgende:
oh dat hebben wij ook hier in de straat... en echt
soms is het wel erg om de verschillen te zien met Nederland, het lijkt een hele andere wereld.. en je bent apart als je niet zwanger bent geweest of bent onder de 18
maar burenruzies genoeg hier jahelikopter en alles hier
![]()
echt sensatie
normale gang van zaken in Manchester tbh... ieder koppel staat ook gewoon op straat of midden in het centrum te ruzien enzo met de kids erbijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn girl!
Ben je verhuisd naar de Engelse Vinkenslag ofzo?
Ik vind het een beetje teringlijers.. als ik met ze game en ze horen dat ik niet uit engeland kom.. "what is the shape of Italy?" "A boot ghehehe" PLOP.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef Kaily het volgende:
[..]
normale gang van zaken in Manchester tbh... ieder koppel staat ook gewoon op straat of midden in het centrum te ruzien enzo met de kids erbijhet is niet echt overdreven wat ze op tv laten zien... maar daarbij zijn de Engelsen wel heeeeel erg vriendelijk, en niemand is te min en iedereen is overal welkom!! Pubcultuur
het boeit de mensen ook gewoon niet hier... als je de huizen hier ziet is echt zo oud en vervallen allemaal... ik heb echt moeten zoeken voor een nieuwbouw huisquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Hun humor heerst, maar als je geen modaal inkomen heb woon je bijna altijd in een pauperbuurt!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:24 schreef Kaily het volgende:
[..]
het boeit de mensen ook gewoon niet hier... als je de huizen hier ziet is echt zo oud en vervallen allemaal... ik heb echt moeten zoeken voor een nieuwbouw huis
en ze staan allemaal op maandagmorgen in de rij voor hun uitkering bij het job centre
Goeie grap inderdaad,... iets van een vechtspel ofzo? Gozer was niet blij met zijn stats,... die gozer van EA kneep hem evenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:27 schreef Bastard het volgende:
http://allelbows.com/?p=1632
Die gast gaat echt flippen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:28 schreef Kaily het volgende:
maar goed ik ga es sjoppendoe alles met de bus want rijden vind ik maar eng hier, ik had Mat een lekke band gereden met zijn Astra... was ie niet zo blij mee
de stoepranden zitten ook aan de andere kant hier
tis zo verwarrend
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je de film gezien moet hebben
Deze week al 2x zat geweest. Vanavond even nietquote:
Goedgekeurd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde even voor ik hem zag.
Bij mijn weten wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Strol, kan je in de LFD demo op Xbox Live met een friend co-op doen?
Nee, inmiddels niet meer. Heb er best zin inquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mijn weten wel.
Maar staat die nog op XBLA?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee, inmiddels niet meer. Heb er best zin in
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]OH SHIT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Die wilde graag hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Chocobo het volgende:
Dat filmpje van B,..................................
* Chocobo zoekt een koude douche
Ik trek het niet,... ze geniet echt verschrikkelijk,... echt eng hoe geil!!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek het niet,... ze geniet echt verschrikkelijk,... echt eng hoe geil!!Haar hoofd bij het inbrengen,... dat genot
Ik moest wel denken aan ".. en toen kwam je vader binnen lopen.. "quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek het niet,... ze geniet echt verschrikkelijk,... echt eng hoe geil!!Haar hoofd bij het inbrengen,... dat genot
Dat geluid van dat bonkende hout,......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moest wel denken aan ".. en toen kwam je vader binnen lopen.. "![]()
"Wat is dat hier voor een gebeuk?"
Maar toen ze ook half rechtop die balk beet pakte.. damm.. ik denk dit kan ik niet alleen voor mijzelf houden, dit moet ik delen met mn Inet makkers
18 jaar Gijs.. ken je dat .. je bent er uit gegroeid.. nooit meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geluid van dat bonkende hout,......Ik ben verliefd
*Opent paspoort, ziet 18 staan, feest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
18 jaar Gijs.. ken je dat .. je bent er uit gegroeid.. nooit meer
OMGquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
*Opent paspoort, ziet 18 staan, feest.
Ik zie je echt NOOIT!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ook maar eens wezen sporten!
En bij thuiskomst in de brievenbus: ODST
Nu even de add on voor Left4Dead downloaden!Straks spelen met een maat!
Spookgamer my ass.
Laatste weken vooral op de PS3 gespeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie je echt NOOIT!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef Kaily het volgende:
OMG OMG spelen jullie Left4Dead.... dat is echt wel cooooooooooooooooooooooooooooooooooool![]()
Volgens mij ben ik de enige.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef Kaily het volgende:
OMG OMG spelen jullie Left4Dead.... dat is echt wel cooooooooooooooooooooooooooooooooooool![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde net een molotov op een tank gooien, ik gooi mis waardoor ik een muur van vuur creeer tussen mijn teamleden en mij en de tank.
Regel wel wat,... kost je een webcam sessie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:24 schreef Kaily het volgende:
ik wil mijn oude account terug van nadientje maar dat mailadres wat ik daarop heb heb ik allng niet meer in gebruik en na dat gehack op fok hebben ze iedereen nieuwe passwords gestuurd he? hoe krijg ik dat nu gefixt dan? nooooooooooooooit meer
Pas 3e keer dat ik het je zeg hoor. Hoe is het met de alzheimer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:06 schreef Bastard het volgende:
Ik wist dat je jong was... maar 18?
Nee, is die al uit dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:01 schreef Powerkiwi het volgende:
Hoi allen. Iemand forza 3 demo al gespeeld?
Ja, al best langquote:
Mailtje naar Yvonne sturen. Zeg maar dat Cho en ik je hebben doorgestuurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:24 schreef Kaily het volgende:
ik wil mijn oude account terug van nadientje maar dat mailadres wat ik daarop heb heb ik allng niet meer in gebruik en na dat gehack op fok hebben ze iedereen nieuwe passwords gestuurd he? hoe krijg ik dat nu gefixt dan? nooooooooooooooit meer
Jij ook de webcam sessie wa?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mailtje naar Yvonne sturen. Zeg maar dat Cho en ik je hebben doorgestuurd.
Who cares,.... tis ziek!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ow...het is e TGS trailer in het Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |