Ook daar heb ik wel eens last van. Dan mis je van die nieuws berichten domweg omdat ik de nederlandse tijd voor ogen heb, terwijl het hier toch echt 1 uur eerder isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef Dave7 het volgende:
8.30 dat is 14.30 uur dus... ben altijd in de war met die tijden!![]()
Nouja, je reageert zelf ook best heftig als ik uit dat ik EW in de tarotkaartenhoek schaar. even allemaal de zakdoek erbij pakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:18 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Is toch? Vind 't niet grappig eigenlijk, al die kutreacties op wat een ander denkt...
Maar ik denk toch echt dat de kans op succes van slagen bij EW dusdanig hoger licht dan bij tarotkaartenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Nouja, je reageert zelf ook best heftig als ik uit dat ik EW in de tarotkaartenhoek schaar. even allemaal de zakdoek erbij pakken
Waarom is die sector eigenlijk groen? De verkopen vielen gisteren (weer) tegen in de VS. Verder heb ik nog nergens positieve berichten gehoord, na het beëindigen van de cash for clunkers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is overigens weer bloedje rood vandaag in West Europa
Even een sector overzicht van alle beurzen in Europa. Men ziet 1 klein groen vlakje, welke branche dat is?
De auto sector!
[ afbeelding ]
Ze gaan er overigens al van uit dat de cijfers erg gaan tegenvallen en men zal daarop (denk ik) anticiperen. Dat is ten minste wat ik lees in de nieuws berichten atm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef Dave7 het volgende:
[..]
mwah, over het algemeen doet niemand hier lullig tegen elkaar!
Hoe laat zijn die werkloosheidscijfers vanmiddag?
Dat vast, maar ik denk dat dat eerder te maken heeft dat beurskoersen alleen naar boven of naar beneden kunnen gaan en dat de toekomst, als het om het voorspellen van die toekomst met tarotkaarten gaat, meerdere dimensies heeft dan omlaag en omhoog waardoor de kans op succes wel heel erg klein wordt. Als de succeskans groot was zouden we allemaal de zakjes kunnen vullen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar ik denk toch echt dat de kans op succes van slagen bij EW dusdanig hoger licht dan bij tarotkaarten
Het betreft de beursgenoteerde auto bedrijven in Europa. Ik denk dat die van Amerika een stuk slechter uit had gezien. Daarbij komt nog een keer dat de grootste zwaargewichten in de auto sector in W-Europa, Volkswagen, Daimler en BMW zijn. En volkswagen staat er stipt op 1, en heeft ook een nette plus van 1.25%. Dan gaat hij al snel in het groen. Het is alleen kut dat ik op dit moment in geen enkel orderboek kan kijken, zodat ik evt. kon vertellen waarom het omhoog of beneden gingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom is die sector eigenlijk groen? De verkopen vielen gisteren (weer) tegen in de VS. Verder heb ik nog nergens positieve berichten gehoord, na het beëindigen van de cash for clunkers.
Heb je posities, of wacht je af?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze gaan er overigens al van uit dat de cijfers erg gaan tegenvallen en men zal daarop (denk ik) anticiperen. Dat is ten minste wat ik lees in de nieuws berichten atm.
Ik heb nog geen posities op dit moment. Nog niet ..quote:
Ja maar die zit in HK, dat soort aandelen ga ik niet vinden in Binck....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die eerste is opzich niet interessant, gezien het lage volume van 1k. Maar die 2e, RBI HLDGS, met een volume van 62.64 miljoen. Stijging van 237%
Misschien een overstap erbij doen naar een andere broker? Bijv. Lynx er bij nemen? Het kan echt geen kwaad om bij verschillende brokers te zitten en van elke broker hun voordeel uit te buiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:15 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ja maar die zit in HK, dat soort aandelen ga ik niet vinden in Binck....wel cool dat je dat kan zien! In IB heb je ook zo'n lijstje met biggest price gainers, helaas niet met decliners...... Kan je ook biggest decliners zien?
quote:By Sarah Jones
Oct. 2 (Bloomberg) -- European and Asian stocks fell and
U.S. index futures retreated before a report that may show the
jobless rate in America climbed to a 26-year high as employers
kept cutting staff.
Ik heb Lynx er al bij, maar naar mijn weten kan je daar geen chinese zooi kopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien een overstap erbij doen naar een andere broker? Bijv. Lynx er bij nemen? Het kan echt geen kwaad om bij verschillende brokers te zitten en van elke broker hun voordeel uit te buiten.
Ik kan overigens ook de biggest decliners zien.
[ afbeelding ]
En het wachten is geslagen op de unemployment data..
[..]
Klopt, china is inderdaad geen optie via Lynx zie ik net. Hong Kong / Japan wel. Ik ga nu iig even pauze nemen, om de glazenwasser te bekijken, die in 1 of andere vage auto achtig mobiel aan een kraan boven op het kantoor hangt. Ziet er vrij grappig uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik heb Lynx er al bij, maar naar mijn weten kan je daar geen chinese zooi kopen.Oeh ben wel jaloers.... ik wil ook top % decliners!
Op basis waarvan doe je dat eigenlijk? Gevoel, houding/gedrag van je collega's? Of heb je nog iets anders?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zal iig. voor de unemployment rates terug zijn, en denk ook dat ik posities in neem een aantal minuten voordat het uit komt.
Net een low van 300.84, kan zo onder de 300 gaan dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
Het is maar 2% naar onder de 300! Vergeet dat niet. Overnight staat de AEX al op 303. Dan is het nog maar één procent.
Op basis van gevoel, houding/gedrag van anderen, de talloze nieuws berichten waar al op gespeculeerd wordt dat er een 'grotere' daling is dan verwacht (wat overigens niet wil zeggen dat het dus ook direct zo is, vaak genoeg dat de nieuws berichten slecht waren, het resultaat van het macro cijfer wat uitkwam anders was, en de minuten daarna men nog al boos wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op basis waarvan doe je dat eigenlijk? Gevoel, houding/gedrag van je collega's? Of heb je nog iets anders?
Je bent wel erg geinteresseerd in de toppen en bodems van onze neerlandse index niet waar ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Net een low van 300.84, kan zo onder de 300 gaan dus.
Wat ben je van plan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Gigi Stone op BB TV, een typisch *drewl* momentje whehe
Voor de rest heb ik mn orders klaar staan.
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Je bent wel erg geinteresseerd in de toppen en bodems van onze neerlandse index niet waar ?
orders -> conditionele ordersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden bij Alex. Ze hebben hem volgens mij erg goed verstopt. Iemand een idee waar hij staat?
Ik kijk op dit moment een tv programma, waar men er van uit gaat dat het 9.8% zal zijn, wat dus uitgaat van het hoogste sinds een vrij lange periode. Het enige probleem is dat ze nu praten met iemand die er van overtuigd is dat de cijfers mee zullen vallen, en gezien de amerikaanse futures nu zo rond de 0 - 0.5% staan, het door de joblosses omhoog zal gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |