ehquote:
Pesto is. Olijfolie met kaas en kruiden en nootjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:34 schreef Syana het volgende:
Same.
Pesto is toch niet heel ongezond?
en overigens ook maar een heel dun laagje.
Jonge kaas, en niet dik belegd.
Kip filet is mager, en he is pas mijn tweede broodje van vandaag.
Rivella light is op
Totale onthouding is ongezondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef RenRen- het volgende:
Boooh. Ik wil kaaas.![]()
Of iets met pesto![]()
Pasta pesto
Je mag jezelf af en toe heus wel iets lekkers gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:32 schreef RenRen- het volgende:
Oooh, daar heb ik ook zin in. Maar pesto en kaas, daar val je niet mee afEn ik moet nog zo veel.
Hoi BT
PEPEPE!quote:
Ik heb ook wel kleeiiine beetjes kaas hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:37 schreef Syana het volgende:
[..]
Totale onthouding is ongezond
Je mag wel een hapje
I knowquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag jezelf af en toe heus wel iets lekkers geven!
Zoute stokjes zijn lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook wel kleeiiine beetjes kaas hoor.
[..]
I knowMaar ik doe gewoon de hele ongezonde dingen uit de weg gaan, zeker omdat ik heel gevoelig reageer op zout (ik hou dan gelijk heel veel vocht vast
). En het is weegdag. En blabla.
Ik eet weleens een klein beetje chips. Of zoute stokjes.
Jaaaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoute stokjes zijn lekker!
Ik altijjjjd. Want dan val ik pas goed af, ik moet op de club namelijk genoeg afgevallen zijn. Alleen ik zit al bijna op een gezond gewicht, dus dan gaat het gewoon een stuk trager.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:42 schreef Syana het volgende:
En nee, ik t weekend dieet ik absoluut niet.
En ook zo af en toe door de weeks heb ik nog wel eens een zwak momentje
*Ik heb zoooo'n zin in een broodje van de Subway!*
Maarja, dat heb ik ook al een jaar niet gehad.
Cola light smaakt als er er aan gewend bent ook wel oke, en is ook niet heul slecht voor t dieten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaaaBeetje cola erbij. Jum. Lekker knabbeltje.
Dat vind ik niet zo lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:43 schreef Syana het volgende:
[..]
Cola light smaakt als er er aan gewend bent ook wel oke, en is ook niet heul slecht voor t dieten.
Chrystal clear is lekker en minder dan 1 Calorie, en Rivella Light is koud erg lekker, en maar 5 calorieën per 100 ml.
Je het weet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:44 schreef Syana het volgende:
Tja, ik heb het voordeel dat ik er niet echt heel erg vatsig uitzie, voor iemand met overgewicht.
Ook als je mij ziet denk je niet van: nou die is .... kilo te zwaar.
Totdat
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef Syana het volgende:
Tja, ik heb het voordeel dat ik er niet echt heel erg vatsig uitzie, voor iemand met overgewicht.
Ook als je mij ziet denk je niet van: nou die is .... kilo te zwaar.
Totdat de kleding uitgaat, of tot ik op de weegschaal sta.
Het is overigens wel te zien dat ik niet op mijn streef gewicht zit.
Ik lijn op eigen initiatief, want ik wéét en kan zien dat ik te dik ben, nee ik ga geen anorexia meisje worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lekkerEn ik vind gewone cola niet lekker, ik drink mijn hele leven al light, zelfs bij mijn vader
Maar jij lijnt ook? Op eigen initiatief ook?
Waarom doe je dat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef RenRen- het volgende:
Oh, bij mij niet zo. Ik kleed me alleen heel slecht, ik draag de kleren van mijn moeder van toen zij nog dikker was. Dus iedereen denkt altijd dat ik heel veel weeg, ookal is het de laatste tijd veel minder.
hoe val jij af dan? met wat voorn methode?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik altijjjjd. Want dan val ik pas goed af, ik moet op de club namelijk genoeg afgevallen zijn. Alleen ik zit al bijna op een gezond gewicht, dus dan gaat het gewoon een stuk trager.
Hee! How you doing?quote:
Waarom koop je dan niet wat leuke nieuwe kleding voor jezelf?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:46 schreef RenRen- het volgende:
Oh, bij mij niet zo. Ik kleed me alleen heel slecht, ik draag de kleren van mijn moeder van toen zij nog dikker was. Dus iedereen denkt altijd dat ik heel veel weeg, ookal is het de laatste tijd veel minder.
Omdat het lekker zit, en omdat mensen dan niet mijn ewheid zien. Ookal vinden ze dat niet, dat zit allemaal tussen mijn orenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:47 schreef Syana het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan?
T is niet zo dat ik er geweldig modieus uitzie ofzo hoor
Maar ik let tegenwoordig toch wel wat op wat ik draag....
Weightwatchers. Dus ik kan wel gewoon eten wat ik wil, ik krijg geen lijst en geen verplichte beweging ofzo, dus ik hoef niet te veranderen. Daarmee is de kans, voor mij vooral, op terugvallen niet zo heel erg groot.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoe val jij af dan? met wat voorn methode?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet wat leuke nieuwe kleding voor jezelf?
Of doe je dat pas als je op streefgewicht zit?
Zo ontzettend herkenbaar, en te grote kleding zit idd lekker.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat het lekker zit, en omdat mensen dan niet mijn ewheid zien. Ookal vinden ze dat niet, dat zit allemaal tussen mijn orenMaar krijg dat er maar eens tussenuit.
Sommige mensen komen sneller aan als andere mensen, en hiermee wil ik mijn vroegere eetgewoontes absoluut niet goedpraten hoor...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
Mensen die iets niet eten tijdens een dieet. Volgens mij moet je gewoon alles kunnen eten mits het gezonde porporties zijn en als je daarnaast ook nog eens sport vliegen de kilo's er volgens mij zo af.
Ja, precies. Ookal zijn dingen als chips en chocola (één blokje van een reep heeft evenveel waarde als een boterhamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:50 schreef -SG- het volgende:
Mensen die iets niet eten tijdens een dieet. Volgens mij moet je gewoon alles kunnen eten mits het gezonde porporties zijn en als je daarnaast ook nog eens sport vliegen de kilo's er volgens mij zo af.
Ja, precies, heb ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Zo ontzettend herkenbaar, en te grote kleding zit idd lekker.
Als ik een normaal zitten tshirt aan heb, zie je geen ribbels als ik sta, maar zodra ik in de klas ge zitten ofzo, gaat mijnj as weer aan, want die valt er over heen
Ghehe, *denkt aan stiefmoeder*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef RenRen- het volgende:
Ja, precies, heb ik ookOokal ga je dat natuuurlijk altijd houden, behalve als je 40 kilo weegt.
Dat ziet er toch ook niet uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:55 schreef Syana het volgende:
[..]
Ghehe, *denkt aan stiefmoeder*
Dat mens is 1,75 ofzo, en maar 43 kilo.
T ziet er niet uit.
Ja maar je wilt toch niet zeggen dat je na je dieet wel veel chocola gaat eten. Want dat schiet niet op he.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, precies. Ookal zijn dingen als chips en chocola (één blokje van een reep heeft evenveel waarde als een boterhamVind ik het niet waard) wel erg slecht tijdens dat dieet.
Ik eet gewoon ook niet veel kaas om dat vochtprobleem, maar verder eet ik alles wat ik nog wil, binnen mijn dagpunten zegmaar.
Het is een kwestie van volhouden hequote:En ik sport niet, omdat ik dat na het afvallen niet meer ga doen, dan heeft het ook niet zijn nut gehad
Iewww.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef jagga het volgende:
Vanwaar die obsessie met calorieen?
Gewoon een beetje bewegen, en je kunt eten wat je wilt![]()
ik heb ook een piepklein buikje
En weeet ik welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar je wilt toch niet zeggen dat je na je dieet wel veel chocola gaat eten. Want dat schiet niet op he.
[..]
Het is een kwestie van volhouden he. Waarom zou je stoppen als je weer op gewicht bent?
Ik heb geen obsessie hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 14:59 schreef jagga het volgende:
Vanwaar die obsessie met calorieen?
Gewoon een beetje bewegen, en je kunt eten wat je wilt![]()
ik heb ook een piepklein buikje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |