quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef Syana het volgende:
Hier heeft het de hele nacht geregend, en veeeeel ook.
Nu is het droog, en schijnt de zon.
quote:
Misschien wel zo handig jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga alles maar eens uitloggen hier.. morgen een collega hier en hij hoeft niet mn fok logins te weten
Ik ga over 10 minuten ook weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:54 schreef Syana het volgende:
[..]
Erg jammer.
Laten we er wat actie in brengen.
quote:
Ik ben nog niet weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef Syana het volgende:
[..]
Ja joh!
Toe maar!
Iedereen laat me alleen.
Nu ga ik in een hoekje zitten huilen...
Ik heb een dagje vrijaf genomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg.
Ik moet toch naar school toe
Jij moet ook nuttig bezig zijn op school!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan heel af en toe een inbreng doen
Oh jij leeft ook nog!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan heel af en toe een inbreng doen
Oh dat valt wel mee.quote:
Ligt er aan, als het een boeiend onderwerp is en diegene het boeiend verteld is het goed te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee.
Hoorcolleges zijn volgens mij wel errug saai....
Dan wel ja...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt er aan, als het een boeiend onderwerp is en diegene het boeiend verteld is het goed te doen
Geniet van dat jaartje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Dan wel ja...
Ach, ik heb nog een jaartje tot de hoorcolleges beginnen.
In de hoop dat ik mijn examens haal ondanks alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |