Naamwaar?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:12 schreef Syana het volgende:
[..]
Goh, echt?
Je hebt wel een mooie naam trouwens
Nou en.quote:
Mannen zijn baaaaaaaas.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naamwaar?Dankjewel
Ik weet niet hoe je echt heet.
[..]
Nou en.
Kut, dacht dat ik die weg had gewerktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:16 schreef Syana het volgende:
Op je fobo zag ik je naam
Ik ben Laura.
Aangenaam
Ja, voor de sexquote:
Ja bahhhhhhhhquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:20 schreef MarkM het volgende:
Seks is vies, toch Jordy?
Dat je me niet serieus neemt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:23 schreef Syana het volgende:
Waarom zou ik miepen?
Je hebt groot gelijk!
Zo zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:25 schreef Syana het volgende:
Hèhè.
Eindelijk weet ik Niko zn username.
De 4 katten hier in huis zijn angstaanjagend rustig....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je me niet serieus neemt.
De kat is irritant.
De mijne gaat altijd op mijn schoot zitten en mijn handen uit de lucht grijpen, of met z'n nagels in mn tieten ofzo (Geen grap, en het doet ZEERquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:26 schreef Syana het volgende:
[..]
De 4 katten hier in huis zijn angstaanjagend rustig....
Dus de bom zal straks wel barsten.
1 van die van ons bijt ontiegelijk hard in mn tieten als ik haar ga borstelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd op mijn schoot zitten en mijn handen uit de lucht grijpen, of met z'n nagels in mn tieten ofzo (Geen grap, en het doet ZEER) of op mijn toetsenbord liggen.
HAHAHAquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:27 schreef Syana het volgende:
[..]
1 van die van ons bijt ontiegelijk hard in mn tieten als ik haar ga borstelen.
Kutbeest.
Teringjantjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:33 schreef Syana het volgende:
[afbeelding]
Ik heb medelijden met haar!
wat een rugpijn
Dat is ook niet meer sexy.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
TeringjantjeDaar kun je gewoon geen goede bh's voor hebben.
Die zijn ziek.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn mannen.Die dat vast sexy vinden.
Nja, ik vind de chubby feeders zieker dan de chasers.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Chubbychasers of feeders vind ik echt ziek.
Verder verander ik nooit van onderwerp.
Ik ook. Dat is echt zo ergquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:38 schreef Syana het volgende:
[..]
Nja, ik vind de chubby feeders zieker dan de chasers.
Eten, anders gaan we niet neuqen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is echt zo ergEET MAAR.
Geen kilo aangekomen? WEEK GEEN SEX, Dan verbrand je ook nietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 12:39 schreef Syana het volgende:
[..]
Eten, anders gaan we niet neuqen!
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen kilo aangekomen? WEEK GEEN SEX, Dan verbrand je ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |