Ik was vandaag even shoppen voor nieuwe broeken, truien, shirts enz enz maar vooral hetgeen waar ik voor kwam schoenen.
Dus ik stap de sacha binnen.
Toen kwam de verkoopster, Ongeveer zo:

Ze begon meteen over hoe druk het wel niet was en dat het nu eindelijk rustig was, Ze maakte een wat chaotische maar vooral iets te vrolijke indruk wat ik opzich altijd wel kan waarderen.
maar dat verhaal lijkt mij nou niets iets wat een klant als ik hoeft te weten laat staan dat het mij zal boeien. Maar dat terzijde.
Ik kocht de schoenen. Bij het afrekenen presteerde een andere klant het nog om even voor te dringen. Nu zal iedere fokker deze klant allang uitgescholden hebben maar ik had toch alle tijd.
Maar daar kwam het wat ik al verwachten. Het gelul over dat ik een flesje met vet ofzo moet kopen om me schoenen mooi te houden. Standaard verhaal. Maar deze was bijzonder. Ze vergelijkt het namelijk met een pinguïn

wat zei vertelde:
"Ja je moet het zo zien, als een pinguïn het water uit springt " je weet wel zo van plop" En als die dan op de kant is loopt het water zo van hem af en blijft die mooi jaaaha
"Maar vooral die constante glimlach erbij alsof het allemaal helemaal geweldig is.
En ik sta daar naar mijn nieuwe schoenen te kijken zoekende naar de vergelijking met die pinguïn met een gezicht van

Ik zeg: Ja, Nouja ok. En nu
Klacht: het zal wel kloppen, Maar hoe verzint ze het
Bovendien stond heel die zaak mee te luisteren die allemaal mee lachte van wtf

Verder was ze wel schattig moet ik toegeven.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.