Ja dat kan, 13 jaar is gewoon handelingsonbekwaambaarheid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het hoeft slechts een vinkje te zijn of een ja door de telefoon en je zit er aan vast. Misschien kun je het op je leeftijd gooien dat het bedrijf jou geen abonnement mocht aansmeren op die leeftijd. Maar dat weet ik ook niet
Laat dat bedrijf dan maar aantonen dat jij een overeenkomst met ze hebt gesloten en dat je akkoord bent gegaan met de voorwaarden. succesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het hoeft slechts een vinkje te zijn of een ja door de telefoon en je zit er aan vast. Misschien kun je het op je leeftijd gooien dat het bedrijf jou geen abonnement mocht aansmeren op die leeftijd. Maar dat weet ik ook niet
En zelfs als ze dat aan kunnen tonen, zou hij nog altijd 13 zijn geweest... Dus geen poot om op te staan voor dat bedrijf, lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Laat dat bedrijf dan maar aantonen dat jij een overeenkomst met ze hebt gesloten en dat je akkoord bent gegaan met de voorwaarden. succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |