Je geeft het antwoord immers zelf al. Streep door wat je niet leuk vindt, en uit de paar opleidingen die wel bij jou passen maak je een keuze. Zo wordt het groepje alsmaar kleiner en heb je binnen een mum van tijd een opleiding te pakken die bij je past.quote:ik weet wel een paar dingen die ik niet wil, dus kan al bijna de helft doorstrepen
ik heb het hier niet over MBO maar over hboquote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef deepart het volgende:
Ze moeten echt wat snoeien in de MBO als ik dat zo hoor van jou
wil jij dan mijn eerste klant zijn?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Equites het volgende:
Ga met je benen gespreid. Betaald lekker.
sta jein de quote 500?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Pics, ik ben namelijk erg rijk.
Je moet ook WO doen. Gewoon propedeuse halen en dan hop echt wat leren.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb het hier niet over MBO maar over hbo
Hij heeft een qoutum van 500..quote:
Ja gewoon hop lekker met je neus in de boeken en stof snuivenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:42 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je moet ook WO doen. Gewoon propedeuse halen en dan hop echt wat leren.
Jazeker.quote:
op welk nummer?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar OT: gewoon kijken wat je leuk lijkt en dingen gaan afstrepen enzo, daarom heb je immers ook 3 keuzes.
Beter word je idd Facility Manager of Business Controller of andere lege hbo termenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja gewoon hop lekker met je neus in de boeken en stof snuiven
Idd, ze horen óf in de keuken te staan óf op mij te liggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen horen dan ook geen opleiding te volgen, wat denk je wel niet
Bijzaak jongedame, bijzaak. En nee, ik neem je niet op in m'n testament. En nee, geen huwelijkse voorwaarden.quote:
dat is inderdaad wat voorlopig op mn lijstje staatquote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef Hetiszover het volgende:
commerciele economie,kun je alle kanten mee op
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
als je geen fotos hebt ga ik ook niet patsen met mn bankrekening natuurlijk
voor de rest:
trollen mag op n ander forum niet hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |