Dan consumeer ik welquote:
Chinees is ook vervangbaar voor elke andere afhaler hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan consumeer ik wel
Volgens KNMI vanavond hevige regen, we bestellen wel Chinees Puni
Dat wordt een weeralarmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan consumeer ik wel
Volgens KNMI vanavond hevige regen, we bestellen wel Chinees Puni
En NO-CDquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Widescreen support + alle boosterpacks! Ik game ook weer!
Das waar maar eens in de zoveel tijd is Chinees welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:21 schreef staticdata het volgende:
Chinees is ook vervangbaar voor elke andere afhaler hoor. Maar de KNMI zit er zovaak naast
Ik heb geen zin meer dus hoop wel dat je om 17:00 thuis bent
Ik dacht dat je BF2 aan het installeren wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:31 schreef Viro het volgende:
Holy shit...
Dice![]()
BFBC![]()
BFBC2![]()
Frostbite engine
ok we kijken welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Das waar maar eens in de zoveel tijd is Chinees wel
verdomde lekkerIk ga na de moppen direct naar huis, zit ook beetje gaar te zijn. Zo rond 16:50 ben ik thuis
sowieso op de C: schijf dat soort dingen nooit op zetten, altijd de rar en par bestanden op je 2e zetten, windows schijf schrijft/leest ook continuequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:46 schreef ursel het volgende:
volgens mij ook je schijf.
Simpele test als je meerdere schijven hebt. Een voor de uitpak. Een voor de check.
Gewoon geen winrar gebruiken, maar 7zip.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:41 schreef FJD het volgende:
Nerds verenigd u, vroeg me het gewoon af;
Als ik Winrar iets groots uit laat pakken (8gb) en ik laat Quickpar tegelijk iets groots controleren (ook 8gb) dan worden beide programma's enorm traag. CPU load is verre van te hoog (alst op 20% komt dan is t veel) en het geheugengebruik is ook geen probleem (als t in totaal 50mb van de 4gb pakt dan ist veel).
Ik blijf nu hangen bij de verklaring dat de leessnelheid van m'n schijf niet toereikend is. Iemand een beter idee? Tis op zich geen issue maar ik ben wel benieuwd.
Ach winrar werkt primaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon geen winrar gebruiken, maar 7zip.
En inderdaad iets met je schijven
Problem solved. Next
Klopt maar 7zip is echt gratisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach winrar werkt primaVerder was ik meer benieuwd dan dat t een issue is.
Operation Flashpoint was efkes een fail dus dan maar Left 4 DeadMaar eerst Chinees met Puni
![]()
Die heb ik laatst ook ergens gezien briljantquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
Ik nu alweer zin om left 4 dead te spelen
Ik heb de laatste tijd precies hetzelfde, soms crashed me pc zelfs...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:41 schreef FJD het volgende:
Nerds verenigd u, vroeg me het gewoon af;
Als ik Winrar iets groots uit laat pakken (8gb) en ik laat Quickpar tegelijk iets groots controleren (ook 8gb) dan worden beide programma's enorm traag. CPU load is verre van te hoog (alst op 20% komt dan is t veel) en het geheugengebruik is ook geen probleem (als t in totaal 50mb van de 4gb pakt dan ist veel).
Ik blijf nu hangen bij de verklaring dat de leessnelheid van m'n schijf niet toereikend is. Iemand een beter idee? Tis op zich geen issue maar ik ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:26 schreef staticdata het volgende:
ook een Veyron?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24941quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand hier of de stroomadapter van de XBox 360 ook los te koop is?
Kon 'em zo snel niet vinden op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |