Gewoon een PS3 kopen. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wil Uncharted 2 wel een keer bij een PS3 bezitter spelenDe reviews voorspellen veel goeds!
Is het 1ste PS3 exclusive spel wat ik graag op de Xbox 360 zie uitkomen
Kun je ook meteen je Elton John BR afspelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon een PS3 kopen. Probleem opgelost
en planet earthquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je ook meteen je Elton John BR afspelen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:45 schreef FJD het volgende:
Uncharted ook maar besteld
http://www.gamer.nl/doc/5(...)als-PlayStation-wint
*proest*
Net als Jack Thompson Jack Thompson klaagt Facebook aan voor 'I Hate Jack Thompson' groepquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat een sukkel
Ik denk niet dat iemand hem ooit nog serieus neemt
xbox toch?? die is bij mij nu echt dood...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef Incolumis het volgende:
voor de mensen die Operatie Flitspunt 2: Draak Stijging zoeken, bel naar 0800-1087682
pcquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
xbox toch?? die is bij mij nu echt dood...
Waarschijnlijk in gesprek, moet je later gewoon even terrugbellen.quote:
Je hoeft geloof ik geen prepaidcode te hebben om ook met andere te bellen zeg maar...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in gesprek, moet je later gewoon even terrugbellen.
Kan ook zijn dat zijn nummer is afgesloten. Zal niet lang duren of er is een nieuw nummer
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarschijnlijk in gesprek, moet je later gewoon even terrugbellen.
Kan ook zijn dat zijn nummer is afgesloten. Zal niet lang duren of er is een nieuw nummer
Netjes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef Sickert het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
eerste wandje is klaar plafond zit er voor 3/4 in
andere wanden zijn voorbereid op het stukken (lees grote gaten dicht gemaakt) morgen een stukje keukenvloer nog dicht leggen en dan gaan we weer aan de knauff!
heerlijk moment he! Mooi moment om eens eer van je werk te krijgen middels een mooi resultaat ipv de gebruikelijke puinhoop en kutklusjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef Sickert het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
eerste wandje is klaar plafond zit er voor 3/4 in
andere wanden zijn voorbereid op het stukken (lees grote gaten dicht gemaakt) morgen een stukje keukenvloer nog dicht leggen en dan gaan we weer aan de knauff!
dit was de grootste wandquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heerlijk moment he! Mooi moment om eens eer van je werk te krijgen middels een mooi resultaat ipv de gebruikelijke puinhoop en kutklusjes.
Super gedaan man! nu de laatste loodjes?
Cod gaat veel te snel. De beste mp is die van battlefield.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt niet! MW2 gaat ownen, supervette singeplayer ervaring en een verslavende multiplayerNet zoals deel 1 maar dan beter
Nou toen een stel polen het bij mij deden vond ik het leuker dan zelf doen hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit was de grootste wand
keuken vloer moet er nog in (fermacel)
Verder alle wanden nog maar denk dat dat deze week wel klaar is we doen een wand of 3 op een dag.
Een stel polen kan het sneller maargoed we doen het rustig aan en dan blijft het leuk
Stukje plafond nog dicht en gaatjes smeren dan structuren (fijn)
dan kunnen we de vloer gaan tegelen
En ergens tussendoor moet er nog een nieuw kozijn in met 2 deuren![]()
Ik ook jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:42 schreef staticdata het volgende:
Nou toen een stel polen het bij mij deden vond ik het leuker dan zelf doen hoor
Dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:37 schreef TCI het volgende:
Cod gaat veel te snel. De beste mp is die van battlefield.
Zeker respect voor zijn doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook jaWat een teringwerk zeg! Wel knap dat je t volhoudt Kev
ik had t na vijf weken helemaal gehad; was van 7 tot 23 in de weer
had ik daar een controller voor mee moeten nemenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaVanavond maar eens Operation Flashpoint coöp proberen
Dan probeer je t maar met de Buzz-controllerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:03 schreef staticdata het volgende:
had ik daar een controller voor mee moeten nemen
Ik vind van nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:37 schreef TCI het volgende:
[..]
xboxquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan probeer je t maar met de Buzz-controller![]()
tis een Xbox spel
Onzin!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:19 schreef ursel het volgende:
Hoort dit topic onderhand niet in GAM te staan??
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hoeft geloof ik geen prepaidcode te hebben om ook met andere te bellen zeg maar...
Ik weet waar het over gaat, maar daar heb je ook alles meegezegd. Ik kan namelijk zelf niet bellen. Heb geen toestel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipVijf flashbangs voor jou!
Morgen maar eens proberen
Eensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:37 schreef TCI het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
EensBattlefield als altijd al de beste geweest. CoD & Unreal zijn leuk voor de afwisseling
Ja maar dat wisten we toch alquote:
Binnenkort kom je maar eens Flashpoint spelenquote:
Met mijn Pro-skills wordt de bf2 wereld juist een stuk veiliger. Al het onkruid veeg ik van de straat met me granatenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef Viro het volgende:
wanneer gaan we weer met z'n allen in bf2 een server onveilig maken?
Je weet dat je voor nade spammen gereset kan worden?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met mijn Pro-skills wordt de bf2 wereld juist een stuk veiliger. Al het onkruid veeg ik van de straat met me granaten
Nade spammenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet dat je voor nade spammen gereset kan worden?
Ben bf2 aan het installeren, wat een drama zeg met het patchen
Valt wel mee. Gewoon 1.41 en vervolgens 1.5 en klaar is Viroquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet dat je voor nade spammen gereset kan worden?
Ben bf2 aan het installeren, wat een drama zeg met het patchen
Is goed. Ik ben ook wel van het rustig aan doen en uitzoeken maar het moet ook weer niet te gek wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Binnenkort kom je maar eens Flashpoint spelenBen wel benieuwd! Ik ben wel van het rustig aan doen en uitzoeken. Vorige keer bij Puni kwamen we in 4u spelen met Resistance net zover als ik in twee avonden spelen zelf was gekomen
Nee man, shoot first, ask questions laterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is goed. Ik ben ook wel van het rustig aan doen en uitzoeken maar het moet ook weer niet te gek worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |