Of je zet "....." in het vakje eronder en je herstart'emquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:30 schreef ursel het volgende:
Logica van mijn collega
Windows servers heeft voor het restarten van de machine een klein pop-up schermpje waarin je een reden moet kiezen waarom de actie uitgevoerd moet worden (Althans, op onze machines)
Default staat dat op "other" en moet je een commentaar invullen, anders kan je niet op OK klikken.
Je kan er ook voor kiezen om "other" te wijzigen een een standaard melding te selecteren, dan kan je ook gelijk op OK klikken.
Nu moest mijn collegaatje dus een machine rebooten en kon die geen optie in de lijst vinden. Hij vind het bullshit dat die nu een andere optie moet selecteren. Zijn actie om dan maar willekeurig een melding te kiezen die er niets mee te maken heeft waarom die moet rebooten dat was heel normaal.
Dan geef je dus "commentaar"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of je zet "....." in het vakje eronder en je herstart'em
Klopt. Maar het is dan ook bedoeld om niet 1-2-3 maar die server te herstartenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan geef je dus "commentaar"
Maar ga dan iig niet zeggen dat die functie bullshit is, als je zelf een bullshit optie kiest.
Leg dat die kekke portugees maar eens uit. Als ik zeg dat de regering wil weten waarom ik een server reboot dan zal die er nog heilig in geloven ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is dan ook bedoeld om niet 1-2-3 maar die server te herstarten
Raar dat alleen de ArenA altijd meer toeschouwers heeft dan de kup.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
Wijsheid komt met de jaren;
"De Amsterdam ArenA wil misschien nog wel gaan uitbreiden, maar Ajax heeft al laten weten dat de club een stadion voor 80.000 toeschouwers te groot vindt. Feyenoord heeft die potentie wel."
Aldus de oud-voorzitter van Ajax; Michael van Praag
Als dat zo is... Ook al hebben we minder toeschouwers, het is op zondag geen dode bende in de kuip...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Raar dat alleen de ArenA altijd meer toeschouwers heeft dan de kup.
Daar gaat het dus niet om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Omdat Ajax het aantal verkochte plaatsen vermeld, niet de fysieke toeschouwers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ajax heeft toeschouwers, Feyenoord heeft Supportersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Overigens blijven het teams uit het verledenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ajax heeft toeschouwers, Feyenoord heeft Supporters
Nee, AZ heeft een lekkere toekomst?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens blijven het teams uit het verleden
Straks heeft Frankie nog een excuus om hier te modden..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:56 schreef Incolumis het volgende:
Heracles!![]()
zondag Twente oprollen
heerlijk weer zo'n BoF! voetbal-bash topic!
Mwah.. Vroeger was het beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als dat zo is... Ook al hebben we minder toeschouwers, het is op zondag geen dode bende in de kuip...
Perez, stinkende grafjood, de pestpleuris in schoppenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks heeft Frankie nog een excuus om hier te modden..
Heldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef staticdata het volgende:
Ajax heeft toeschouwers, Feyenoord heeft Supporters
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:48 schreef FJD het volgende:
En dan niet de wedstrijd waarin je met 1-4 verloor postenof de wedstrijden van gisteren
![]()
Ik kreeg ook zo'n mailtje van jouquote:
Gelukkig hebben we een advocaat in huis die ze aan klagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef staticdata het volgende:
Vrees dat me hotmail gekraakt is ofzo....
tja snap er geen reet van hoe dit gebeurt kan zijn. Wachtwoord maar veranderd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een advocaat in huis die ze aan klagen
Adres boek leeg gooien als je die verder niet gebruikt maar ja das ook weer zoietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef staticdata het volgende:
tja snap er geen reet van hoe dit gebeurt kan zijn. Wachtwoord maar veranderd.
Wat zou ik nog meer kan doen?
WW veranderdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Adres boek leeg gooien als je die verder niet gebruikt maar ja das ook weer zoietsMet een WW verandering zou je er al moeten zijn denk ik
Ik sms je wel meteen als ik weer zo'n blij mailtje krijg (push mail op iPhone
)
Doe datquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:08 schreef Major-Balls het volgende:
Het is ook een heel raar mailtje... gericht aan escape, maar toch in mijn mailbox en dan alleen de tekst "hello n" super vreemd??? Vroeger toen je de hotmailserver nog easy kon telnetten begon je ook met "hello" , maar dan met 1 L als ik het goed heb..
Raar mailtje dus, en jij weet van niets.. ik ga ff bruut mijn system scannen
Mja, of genoeg domme mensen die mij blijkbaar nog in hun lijst hebben...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:31 schreef staticdata het volgende:
Wellicht dat Microsoft dan ergens een lekje heeft gehad
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, of genoeg domme mensen die mij blijkbaar nog in hun lijst hebben...
Heb je mijn lader al verstuurd??quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:42 schreef jpjedi het volgende:
ik heb mail gehad dat ik van mensen geheime berichten kon ophalen en inderdaad ook een vage mail van Static.
En dan daarna snel je moeder de schuld geven als iedereen zit te klagen dat ze van dit soort berichtjes van je krijgen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef FJD het volgende:
Geheime berichten ophalen door even je user/pass in te vullen zeker?
Op naar de Irish pub
Loop je me nu voor leugenaar uit te makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:54 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan daarna snel je moeder de schuld geven als iedereen zit te klagen dat ze van dit soort berichtjes van je krijgen..
Het is een theorie. Ik stel nergens dat die theorie waarheid is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Loop je me nu voor leugenaar uit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |