Rugklachten is ook niks...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben helemaal niet jaloers. Ik weet niet wat voor cup zij had maar ik ben trots op de mijne!
Oh, wacht, je was ons niet aan het uitschelden???quote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Goedenavond, oh simpele ziel.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh, wacht, je was ons niet aan het uitschelden???
Volgens mij vind hij z'n huiswerk of opdracht niet zo heel cool, maar het kan aan mij liggen hoor...quote:
preciesquote:Op woensdag 30 september 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij z'n huiswerk of opdracht niet zo heel cool, maar het kan aan mij liggen hoor...
Dat scheelt een hoop, nu nog even een SWAT-analyse op je bedrijf loslaten, ben je alweer een heel eind!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
iets met uitstel/afstel, kortom, 3 weken even in 1 nachtje proppenkutwerk
gelukkig heb ik ook stage gelopen bij dit bedrijf, dus heb al n boel informatie gelukkig
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Woensdagavond kijken mijn ouders en zusje altijd naar Wallander (deze is nog Engels ook), ik vind dat zo stom. Echt, alleen Varg Veum vond ik leuk om te kijken want Varg zelf was wel schattig met z'n Zweedse tong.
Zweedse deketeketieve zoals mijn vader zou zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |