http://nl.openoffice.org/credits.htmlquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Maki-maki. het volgende:
Sinds wanneer is OO.org een Nederlandse uitvinding?.
OO komt ook met een ribbon.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Ribbon van Office 2007 is echt briljant. Als je het eenmaal even doorhebt werkt het echt ontzettend veel efficiënter.
Komt ook naar OOquote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Ribbon van Office 2007 is echt briljant. Als je het eenmaal even doorhebt werkt het echt ontzettend veel efficiënter.
Lekker jatwerk dus. Microsoft innoveert, de rest kopieert.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
OO komt ook met een ribbon.
Een gratis opensource ribbon.
Goh, wat orgineel.quote:
Komt omdat het bedrijfsleven nou eenmaal vaker met Office werkt dan met OO.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
OO komt ook met een ribbon.
Een gratis opensource ribbon.
Ik vind het ook belachelijk dat alle universiteiten verwachten dat studenten met office werken, maar dit het enige programma is zo ongeveer, dat niet gratis is.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lekker jatwerk dus. Microsoft innoveert, de rest kopieert.
Typische linux/OO gebruikersreactie.quote:
Het was zo'n verschrikkelijk kromme reactiequote:Op woensdag 30 september 2009 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typische linux/OO gebruikersreactie.
Autocad kan ik gratis krijgen van de TU hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Komt omdat het bedrijfsleven nou eenmaal vaker met Office werkt dan met OO.
Zelfde geldt voor Autocad enzo.
Maar daar hoor je niemand over.![]()
Idem voor de Adobe software.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Serieus nietquote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
Klacht: Ik heb geen kladblok op mijn Windows 7
En jij denkt dat daar niet voor betaald is?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Autocad kan ik gratis krijgen van de TU hoor.
Anders lees je even de rest. Het ging mij erom dat verwacht wordt dat al je documenten in .doc of .docx zijn, maar dat OO dat regelmatig verneukt. En ik het belachelijk vind om geld te betalen voor een pakket wat ik minder vind werken en een prima gratis alternatief heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En jij denkt dat daar niet voor betaald is?
Ja, en heb je gelezen wat er precies op die pagina staat? Dat zijn mensen die o.a meewerken aan de Nederlandse versie van OO.org. Denk aan de website, spellingcontrole, vertalen, etc. Niet diegene wie het hebben 'uitgevonden'.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:23 schreef o.us het volgende:
[..]
http://nl.openoffice.org/credits.html
Start > notepad intypen en op enter rammen.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
Een Ribbon goed implementeren is ook ontzettend moeilijk. Je plakt dat echt niet zomaar even op een programma.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef Brainfish het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)on-deels-vallen.html
Ze krabbelen al een beetje terug qua ribbon maar ze hebben iig de intentie om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren. Dat is al vrij positief.
Daar vergis je je in .. Steeds meer bedrijven stappen over op open source en freeware!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Software evolueert ook gewoon door. Het Ribbon vergt gewoon wat gewenning. Maar van die typische verstokte gebruikers kijken het 5 minuten aan en geven het al op, en blijven koppig hun oude software gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef klaasdj het volgende:
Office is kut....de oude GUI was kut, omdat je het niet kunt vinden e.d. Werk je dan al 10 jaar mee snap je het eindelijk, en dan komen ze met wat anders...nou kut op. Ik werk nog met Office 2003 en soms gebruik ik openoffice
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:11 schreef raptorix het volgende:
OfficeEchte bazen hebben dat niet nodig, vandaag moest ik mailinglist importeren uit excel, klik je op een cel met emailadres, gaat ie gelijk outlook openen, fuck off.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
En fuck jou ook met je populistische pvv smiley
windows teken+r type notepad en daar is je kladblok.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |