Ik vinnut wel een leuk topic.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Open je een leuk topic voor je medeforummers, reageren er alleen maar mensen die geen humor hebben.
Pff elk jaar, ik trouw elke week in augustus.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef Penisbaard het volgende:
Herkenbaar, ik trouw bijna elk jaar weer in augustus en elke keer plenst het.
Waarom staat er een streepje tussen kut en leven?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
Wat moet jij een ongelooflijk kut-leven hebben
Omdat perenboomquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom staat er een streepje tussen kut en leven?
Ik ook, best herkenbare dingetjes.quote:
Zonder streepje was hij toch niet aan de 40 leestekens gekomen en had hijquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom staat er een streepje tussen kut en leven?
Je loopt achter, tegenwoordig krijg je puzzelstukjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:24 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Zonder streepje was hij toch niet aan de 40 leestekens gekomen en had hij
minder zegeltjes gekregen.
Lijkt me logisch.
maar ik praat niet tegen je, ik typquote:Op woensdag 30 september 2009 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was appelboom, en zeg meneer tegen me als je tegen me praat.
Ik heb net 25 euro aan Danny overgemaakt voor het zegeltjes spaar-album!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je loopt achter, tegenwoordig krijg je puzzelstukjes.
i lol'dquote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
* Open je vol verwachting een topic, is het weer kut
Zulke dingen vallen alleen op als ze verkeerd gaan, als het goed gaat merk je er niks van.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel herkenbaar.
Op werk breekt altijd de pleuris uit als iedereen een vrije dag heeft gepland en de bezetting absoluut minimaal is.
Juist als je eens een ochtend wilt thuiswerken valt je internetverbinding uit.
Wi lje een keer een weekend lekker geen gezeur aan de kop, staat je (schoon)moeder ONVERWACHT voor de deur zondagmiddag 12 uur.
Jij bent nog niet uit de kast?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
De 1e vond ik heel herkenbaar. Daarna kreeg ik door dat TS een vrouw was en dus nou eenmaal een minder leuk leven heeft.
Zittend plassen_!
Maar als ik ff moet he.quote:
Ik zeg toch dat zittend plassen faalt. Hoe kan ik dan homo zijn.quote:
OMDAT ZITTEND PLASSEN VOOR EEN HOMO ISquote:Op woensdag 30 september 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat zittend plassen faalt. Hoe kan ik dan homo zijn.
Jij bent een vrouwenhater geloof ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat zittend plassen faalt. Hoe kan ik dan homo zijn.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:34 schreef Gwywen het volgende:
* Zit je net op je hurken in een bosje, rijdt die vrachtwagen weg waarachter je je verscholen had.
* Zit je net op je hurken in een bosje, rijdt die vrachtwagen weg waarachter je je verscholen had.
Nee, maar zeg nou zelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:35 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent een vrouwenhater geloof ik.
Een roze nijlpaardje.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef rozenijlpaard het volgende:
Tering, ben jij echt zo'n mokkel dat helemaal wild wordt van nieuwe cosmetica?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef rozenijlpaard het volgende:
Herkenbaar...
Nog eentje: je wil iets halen bij de supermarkt en gaat er speciaal voor naartoe.. je zingt in gedachten: "brocolli! brocolli! brocolli!", komt de winkel binnen, ziet een nieuwe haargel staan en denkt "jaaah, gel voor futloos haarrr moet ik hebben, nu komt alles weer goed!!1!", vervolgens kom je thuis en weet je weer waarom je werkelijk naar de winkel ging
True story!
Dat heet marketing. Gewoon even wachten met kopen dusquote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef Gwywen het volgende:
• Koop je een langverwachte CD/DVD, komt er drie maanden later een speciale versie uit met allerlei kekke extra’s
Mokkel..quote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tering, ben jij echt zo'n mokkel dat helemaal wild wordt van nieuwe cosmetica?
Volgens mij zijn mannen die zeggen dat zittend plassen voor homo's is homo's die nog in de kast zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
OMDAT ZITTEND PLASSEN VOOR EEN HOMO IS![]()
![]()
![]()
en waar komt deze mythe vandaan?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
OMDAT ZITTEND PLASSEN VOOR EEN HOMO IS![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |